loading...

طراحی داخلی منزل

بازدید : 240
سه شنبه 24 تير 1399 زمان : 14:47

https://www.diynetwork.com/how-to/maintenance-and-repair/cleaning/how-to-clean-granite-countertops

با توجه به آنچه که ما هر روز آنها را قرار می دهیم ، غرق ها ، دوش ، وان و توالت مستحق توجه ویژه ای برای تمیز کردن هستند. خوشبختانه لامپ های مدرن لوله کشی ساخته شده اند تا کار تمیز کردن حمام را تا حد امکان آسان کنند.

ما از سینتیا تاونلی ایور ، متخصص راندمان خانه خواسته ایم بهترین روش برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن وسایل حمام را توضیح دهد.

غرق می شود
از دریبل خمیردندان گرفته تا مبالغ بیش از حد از محصولات مو ، سینک توخالی تحمل روزانه ای از کثیفی و زباله را تحمل می کند. با تمیز کردن منظم ، آن را درخشان نگه دارید.

درست برای کار برای پاک کردن خاک سبک و فیلم از پاک کننده حمام همه منظوره استفاده کنید. برای رسوبات سخت تر ، می توان از پاک کننده های ساینده یا نرم استفاده کرد ، زیرا شستشوی آنها از سطوح سرامیکی (زجاجیه چین) آسان خواهد بود. تمیز کننده های ساخته شده با سفید کننده ، دریبل خمیردندان را پاک کرده و سطوح ضد آب را نیز از بین می برد. تمیز کردن حمام را با استفاده از پاک کننده های خانگی به رنگ سبز نگه دارید. آنها جلوی حمام شما را درخشان می کنند و بدون مواد شیمیایی خشن می درخشند - یا برچسب قیمت شدید.

مرتبط: سحر و جادو تمیز کردن حمام 01:07
تمیز کردن میانبرها را برای درخشش حمام با سرکه و جوش شیرین بیاموزید.
روی لبه. لبه ها و لامپ ها را با پاک کننده شیشه ضد عفونی کننده یا پاک کننده حمام تمام منظوره تمیز کنید. با یک پارچه تمیز کننده تازه ، براق و خشک کنید.

دوش و وان
مواد پاک کننده صابون ، روغن حمام ، فرآورده های مو و خاک بدن نیروها را برای حمله به سطح درخشان دوش و وان ترکیب می کنند ، در حالی که رینگ های وان ، وسایل و شیر آب مخزن هایی را برای رطوبت ، قالب و کپک ایجاد می کنند. کار را خاموش کنید و سپرده ها را سخت و پوسته ریزی کنید و کپک ها و قالب ها در گوشه های تاریک اقامت گزیدند. مهار زمان و قدرت تمیز کردن برای انجام کار کوتاه تمیز کردن دوش و وان.

اسپری کنید و بایستید. قبل از تمیز کردن بقیه حمام ، قسمت وان را با یک لایه سخاوتمند کننده تمیز کننده حمام تمام منظوره اسپری کنید و بگذارید محصول شما در حین تمیز کردن در جای دیگر بایستد. مدت زمان ایستادن به تمیز کننده برای حل کردن روغن ها و تمیز کردن صابون ها کمک می کند ، بنابراین برای از بین بردن آن به چربی آرنج کمتری نیاز دارید.

شستشو دهید. برای از بین بردن حلقه های وان یا رسوب در کف دوش ، از پدهای ساینده ساینده استفاده کنید. برس های کاشی ماسه کاشی را خرد می کنند و به شکاف ها و گوشه ها می رسند ، در حالی که این دسته از قلاب ها در تماس تصادفی با وان محافظت می کند. یک مسواک تمیزکننده کار سریع را برای از بین بردن رسوبات ساختمانی در اطراف وسایل وان یا شیر آب انجام می دهد.

تمیز بشویید. دوش قابل جدا شدن به شما امکان می دهد تا سریع و تمیز کننده تمیز کننده را بشویید. اگر یکی از آنها را ندارید ، ماشین تمیز کردن خود را با یک پیشانی لاستیکی قابل جدا شدن که به شیر وان می چسبد ، جمع کنید. آنها معمولاً برای شامپو کردن مو یا حمام حیوانات خانگی استفاده می شوند ، ارزان قیمت هستند و شستشوی وان و حمام کردن دیوارها را بعد از تمیز کردن راحت تر می کنند.

دوش فایبرگلاس و درب شیشه ای
این سطوح نیاز به درمان خاصی دارند. آنها را با یک پاک کننده بدون ساینده مانند پاک کننده حمام همه منظوره ، روغن کاج یا جوش شیرین تمیز کنید. از پاک کننده های ساینده و یا مایع های تمیز کننده خودداری کنید زیرا ممکن است انتهای آن را خراشیده یا کسل کند.

حمام با دیوارهای شیشه ای
درهای دوش شیشه ای ابری ممکن است با سرکه سفید تمام عیار یا یک آهک تجاری و دفع کننده مقیاس تمیز شود. در هنگام استفاده از این محصولات از تهویه مناسب استفاده کرده و از پوست و لباس محافظت کنید.

توالت
تمیز کردن توالت ایده بسیاری از مردم در مورد زمان خوب نیست ، اما ما بدون آن کجا خواهیم بود؟ من به شما می گویم: به بیرون خانه بروید. این ایده ها را امتحان کنید تا تمیز و جذاب آن را حفظ کنید:

وقت خود را بگیرید. تمیز کننده کاسه توالت گرانول یا مایع را درون کاسه قرار دهید و بگذارید پاک کننده به محل کار خود بیاید. زمان ایستادن برای حل رسوبات و کشتن میکروب ها ضروری است ، بنابراین زمان کوتاه نکنید.

برس بزنید یک برس خوب کاسه ای ضروری است. اگر مال شما صاف یا پوره شده است ، آن را جایگزین کنید. برای انجام کار خوب به موهای برس نیاز دارید. برس های کاسه ای خمیده به بالا و زیر لبه توالت می رسند تا رسوبات پنهان را پاک کنند.

اسکراب کنید اگر توالت حلقه ای سرسخت ایجاد کرد که تمیز کردن منظم آن را درمان نمی کند ، سنگ سنگفرش را وارد کنید! این سنگ طبیعی متخلخل و خرد است. سنگ را مستقیماً روی حلقه مالش دهید تا سپرده از آن خارج شود.

ضد عفونی کنید برای پاشش رینگ های توالت ، صندلی و درب ، مخزن و کاسه بیرونی از اسپری پاک کننده ضد عفونی کننده یا تمام مواد حمام استفاده کنید. حتماً برچسب را برای زمان ایستاده توصیه شده بررسی کنید. محصولات تمیز کننده ضد باکتریایی برای از بین بردن میکروب ها به مقدار مشخصی از قرار گرفتن در معرض مرطوب نیاز دارند. تمیز کردن و خشک کردن با پارچه های تمیز تازه.

قطره و دریبل می زند. اینها یک خطر قابل پیش بینی در خانه حاوی پسران - در هر سنی - هستند و در صورت اجازه ایستادن ادرار در پایه توالت ، می توانند باعث بو و آسیب به کف شوند. برای تمیز کردن دریبل های ولگرد از مواد ضد عفونی کننده و مسواک تمیز استفاده کنید - یا کار را به افراد متخلف اختصاص دهید.

نظافتچی های حرفه ای دارای ابزار ، استعداد و دانش لازم برای کار کوتاه در تمیز کردن خانه هستند. سینتیا تاونلی ایور ، نویسنده Houseworks ، اسرار مربوط به نظافت سریع و ساماندهی خانه شما را فاش می کند.

1. یک برنامه بسازید و به آن بچسبید
برای انجام کارهای خود یک زمان خاص را اختصاص دهید. سینتیا می گوید: "هیچ کس سرویس تمیزکاری را که وعده داده شده در شنبه اتفاق بیفتد استخدام نمی کند ، در حالی که هیچ چیز دیگری رخ نمی دهد ، استخدام می کند." سینتیا می گوید: "یک نکته را از جوانب مثبت بگیرید و یک برنامه منظم برای نظافت تنظیم کنید. کار کنید و به آن بچسبید تا کار در زمان ضبط انجام شود. "

2. یک انگیزه پیدا کنید
سینتیا پیشنهاد می کند برای جلوگیری از حواس پرتی و بی حوصلگی از انگیزه استفاده کنید. "موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. به یک کتاب روی نوار گوش دهید تا احساس کنید که می توانید همزمان دو کار را انجام دهید."

3. لباس برای موفقیت
پاک کننده های حرفه ای با لباس های راحت و قابل شستشو لباس می پوشند که برای کار طراحی شده است. کفش های پشتیبان و زانو های چسبان بدن خود را از بین می برد. عینک و دستکش در برابر مواد شیمیایی محافظت می کنند. مانتوهای پیراهن سفید رنگ را بیرون بیاورید و یک لباس تمیز کننده ایجاد کنید که شامل کفش ، دستکش و محافظ چشم باشد.

4- در ابزارهای مناسب سرمایه گذاری کنید
به نقل از سینتیا ، "پاک کننده های حرفه ای از وسایل استفاده نمی کنند. شما هرگز آنها را پیدا نمی کنید تا از ابزارهای یکبار مصرف تخصصی یا جدیدترین جلیقه ای که روی یک موتور مخصوص تلویزیون استفاده شده است ، استفاده کنند." "یکبار ابزار خوب بخرید و از آنها استفاده کنید و در زمان ضبط تمام می شوید."

5- وسایل را ساده کنید
سینتیا توضیح می دهد: "دلیلی وجود دارد كه جوانب مثبت بتوانند تمام محصولات مورد نیاز خود را در یك سینی بچرخانند. آنها محصولات تمیز كننده خود را تا چهار مورد اساسی ساده كرده اند:
پاک کننده تبخیر کننده (پاک کننده شیشه ای یا پاک کننده چند سطحی)

پاک کننده چربی زدایی سنگین

تمیز کننده کاشی و حمام

پاک کننده ساینده پودری
خودشه! بدون پاک کننده زباله مخصوص صابون ، بدون اسپری پیشخوان مخصوص ، هیچ کالای یکبار مصرفی که فقط برای تمیز کردن پرده ها یا فن ها یا دیوارها طراحی شده باشد متخصصان می دانند که با این چهار محصول ساده قادر به رسیدگی به هرگونه کار تمیز کردن معمولی هستند. "

6. ابزارهای خود را تنظیم کنید
به دلیل بهره وری ، پاک کننده های حرفه ای تمام ابزارهای خود را با آنها می نوازند. تمام وسایل آنها - پاک کننده ها ، برس و دستمال - درست در سینی وسایل نقلیه وجود دارد. جاروبرقی ، جاروبرقی و مینی خلاء منتظر درگاه شوید. یک کیسه پلاستیکی برای زباله ها ، جیب خورده است ، در کنار گرد و غبار پشم بره. به همین دلیل است که طرفدار تمام حمام را تمام کرده است قبل از اینکه آماتور ما آن را با پودر پاک کننده از پله ها بالا ببرد.

7. حرکت را به حداقل برسانید
"پاک کننده های حرفه ای بیش از یک بار اتاق را دور هم نمی زنند. قبل از اینکه یک سانت به سمت راست یا چپ حرکت کنند ، قبل از سینک حمام ، آینه را اسپری و تمیز می کنند ، سینک را می شستند ، پیشخوان ها و وسایل صیقل می دهند. سینتیا می گوید.

"با جلسات تمیز کردن خود بدنی نخواهید داشت ؛ هر حرکتی را حساب کنید. سریع پیش ایستاده و همه چیز را در مسیر خود تمیز کنید."

8. دو دست بهتر از یکی است
سینتیا توصیه می کند: "جوانب مثبت کار نمی کنند که انگار یک بازو در یک سورتمه در حال حرکت است و نباید شما نیز استفاده کنید. عادت دهید که از هر دو دست برای حمله به کارهای تمیز کردن استفاده کنید."

"آینه را با یک دست اسپری کنید ؛ آن را با دست دیگر پاک کنید. پیشخوان ها را با دو اسفنج یا پارچه تمیز کنید. گرد و غبار دو برابر سریعتر می رود ، وقتی پشم گوسفند در یک دست ، ناخن ها و کرنرها را تمیز می کند ، در حالی که پارچه تمیز کردن در دیگر پوست صاف است. سطوح "

9. قبل از تمیز کردن آن را انتخاب کنید
سینتیا توضیح می دهد: "پاک کننده های حرفه ای برای تمیز کردن پیشخوان ها ، مبلمان ، وسایل و کف کف نمی آیند. آنها نمی توانند کار کنند اگر هر سطح افقی در خانه پوشیده از کاغذ ، اسباب بازی ، ظروف کثیف و فقط درهم و برهمی ساده باشد." "وانمود کنید که یک خدمه تمیز کننده گران قیمت استخدام کرده اید. شما نمی توانید آنها را مجبور به جابجایی درهم و برهمی کنند تا بتوانند کار خود را انجام دهند. همان سر را به خودتان بدهید - قبل از تمیز کردن انتخاب کنید."

10. کار گروهی
دو نفر چهار برابر سریعتر از یک تختخواب می سازند. دو یا سه می توانند کار کوتاه یک خانه متوسط را انجام دهند. تمیز کردن را یک تلاش گروهی انجام دهید. اعضای خانواده تمایل بیشتری به خراب کردن خانه تمیز ندارند وقتی که بخشی از تلاش برای نظافت بوده اند!

ما از سینتیا تاونلی ایور ، متخصص راندمان خانه خواسته ایم تا اسرار او را برای توضیح بهتر چگونگی رهایی از لکه های لباس و پارچه توضیح دهد.

بی درنگ پیشگویی کنید
همانطور که لباسشویی را مرتب می کنید ، مواظب وسایل رنگ آمیزی باشید. پیش درمانی بهترین و آسانترین راه برای از بین بردن لکه ها است. سفر از طریق واشر و خشک کن می تواند اگر در ابتدا درمان نشود یک دریبل سس سالاد را به یک اضافه دائمی از بلوز تبدیل کند.

به درستی پیشگویی کنید
هنگامی که روی شلوار شما قرار گرفت و باید از آن جدا شود ، سس غاز همیشه سس غده نیست. لکه های مختلف به روش های مختلف پیش تصفیه نیاز دارند. در اینجا برخی از رایج ترین مشکلات لکه و نحوه پیش فرض آنها وجود دارد:

لکه های روغنی سالاد ، رژ لب و گریس خودکار لکه های روغنی روی لباس ایجاد می کنند و گردن شما در قسمت داخلی یقه پیراهن را نیز ایجاد می کند. برای درمان حلقه های یقه و لکه های روغنی ، مواد شوینده مایع را مستقیماً در قسمت آلوده پوست بمالید. اجازه دهید آیتم 15 دقیقه قبل از شستشو بماند. مواد شوینده خاک را شل کرده و آنرا حل می کند تا بتوان آن را در شستشو جدا کرد.

لکه های پروتئین هنگامی که کودک روی شانه تان بلند شد ، لکه پروتئین دارید. خون ، شیر و لبنیات و بیشتر خاک بدن حاوی مواد آلی است که به مرور زمان و یا در معرض آب داغ سخت و تنظیم می شود. حداقل 30 دقیقه قبل از شستشو لکه های پروتئین را در آب سرد خیس کنید. نکته ای از حرفه پرستاری: لکه های خون آلوده و خشک شده ممکن است با استفاده از محلول 3 درصد هیدروژن پراکسید بر روی لکه برداشته شوند ، اما پارچه ای را برای سرعت بخشیدن به رنگ آماده می کنند.

تانن لکه های تانن تانن را در چای شما قرار می دهد - و در صورت ریختن آن ، رنگ دائمی روی لباس خود قرار می دهد. شراب ، قهوه ، چای ، نوشابه ، میوه و آب میوه معمولاً باعث لکه های تانن می شوند. آنها را با خیساندن در آب سرد پیشانی کنید ، سپس در گرم ترین درجه حرارت مناسب برای لباس شستشو دهید.

Dye بعد از ظهر تابستان ، لاله را روی چمن ها لکه دار می کند ، و شما می خواهید با یک رنگ سبز چمن سبز ، تعارف از چمنزارهای دوست داشتنی برخیزید. غذاهایی با رنگ های قوی مانند زغال اخته یا خردل باعث ایجاد لکه های رنگی می شوند. انتقال مستقیم از پارچه یا چرم مانند چربی آبی که روی لباسهای سفید پوشیده از شلوار جین جدید پوشیده شده است نیز انجام می شود. لکه های رنگ موی پرانتزی را با استفاده مستقیم از مواد شوینده به محل آغشته شده آغشته کنید ، سپس در گرم ترین آب مناسب پارچه شستشو دهید.

سنگ مرمر ، کاشی یا گرانیت احساس بی نظیری را به هر خانه می بخشد اما برای حفظ زیبایی آنها به مراقبت خاصی احتیاج دارد. ما از سینتیا تاونلی ایور ، متخصص راندمان خانه خواسته ایم بهترین روش ها برای تمیز کردن و مراقبت از این سطوح ویژه را توضیح دهد.

سنگ مرمر
این سنگ نرم ، متخلخل و نسبتاً ضعیف است. سنگ مرمر به راحتی خراشیده می شود ، لکه های ایستاده را جذب می کند و باید با احتیاط رفتار کرد. برای تمیز کردن معمول ، گرد و غبار ، سپس با یک پارچه تمیز و به سختی مرطوب استفاده کنید تا درخشش برقرار شود.

هنگامی که تمیز کردن شدید تری لازم است ، کمی آمونیاک غیر منسوج را روی یک پارچه تمیز بریزید ، سطح مرمر را پاک کرده و خشک کنید. پس از اتمام کار ، برای بازگرداندن درخشش ، از یک لکه مرمر تجاری استفاده کنید.

DKCR102_Marble-Kitchen-Island_s3x4
هرگز از تمیز کننده های ساینده در سطوح مرمر استفاده نکنید. از محلول های تمیز کننده اسید مانند هر محصولی که حاوی سرکه سفید باشد ، خودداری کنید. اسیدها می توانند به پایان برسند و روشن شود.

این محصول سنگ طبیعی در حالی که قوی و بادوام است ، برای حفظ انتهای برجسته و خاص خود نیاز به مراقبت ویژه دارد.

سنگ گرانیت
پیشگیری از کلید در صفحات گرانیتی مهم است. لکه ها را در اسرع وقت ، قبل از اینکه به سطح نفوذ کنند ، بریزید. از سواحل زیر نوشیدنی ها استفاده کنید ، زیرا اسیدهای موجود در نوشابه ها و آب میوه ها می توانند سطوح گرانیت را خاکی و لکه دار کنند.

TS-92272710_Granite-Countertop_s3x4
النا الیسهوا

گرانیت را با محلول آب گرم و چند قطره مواد شوینده مایع ظرفشویی تمیز کنید. برای تمیز کردن سطح از یک دستمال تمیزکننده پاک کن استفاده کنید ، سپس با یک پارچه تمیز کننده خیس شده در آب تمیز بشویید. از تمیز کردن محصولات حاوی اسید مانند سرکه سفید خودداری کنید ، زیرا می توانند سطح آن را خراشیده یا کسل کنند.

کاشی سرامیک
کاشی به دو نوع لعاب دار و بدون لعاب عرضه می شود. کاشی لعاب صاف سخت ، اما شکننده و به راحتی خراشیده شده است ، در حالی که سطح کاشی بدون لعاب می تواند محصولات تمیز کننده را جذب کند. سرانجام ، گروت ، که برای تنظیم کاشی در محل استفاده می شود ، متخلخل است و رطوبت ، قالب و کپک را به دام می اندازد.

برای تمیز کردن منظم کاشی های سرامیکی لعاب دار - کاشی براق که بیشتر در آشپزخانه ها و حمام ها استفاده می شود - از یک پاک کننده ضد ساینده استفاده کنید. پاک کننده پنجره های اسپری از زیبایی خوبی برخوردار است ، اما از اسپری های تجاری رنگی پرهیز کنید ، زیرا محلول تمیز کردن با رنگ روشن می تواند دانه های متخلخل را رنگ کند.

TS-75626889_Tile-Countertop-Kitchen_s4x3
ULTRA F

کاشی و سرامیک لعاب دار به شدت خاک آلود به اسلحه های بزرگتر نیاز دارد: یک پاک کننده ساینده یا پودر تمیز کننده. برای یک پیشخوان آشپزخانه که به طور جدی رنگ آمیزی شده است یا دیوار دوش ریز و درشت ، یک خمیر نازک از مواد تمیز کننده حاوی ماده سفید کننده و آب آن را بمالید و بگذارید 15 دقیقه تا چند ساعت قبل از پاک کردن مه پاشیدن روی آن بایستید. منطقه را به خوبی با آب بشویید و سپس خشک کنید.

کاشی و سرامیک بدون لعاب را با یک اسفنج طبیعی که به راحتی با محلول آب و مواد شوینده غیر صابونی یا تمیز کننده کاشی تجاری مرطوب می شود تمیز کنید.

از استفاده از پاک کننده های حاوی اسید مانند سرکه سفید در مناطق کاشی شده خودداری کنید. اسید به مضراب حمله می کند و باعث فروپاشی آن می شود. از پشم فولاد خودداری کنید ، زیرا باعث می شود سطح کاشی های سرامیکی خراشیده شود.

نحوه تمیز کردن کانترهای گرانیتی
با استفاده از این نکات تمیز کردن و نگهداری از کارشناسان DIY ، میزهای گرانیتی را براق و بدون لکه نگه دارید.

پینترست
فیس بوک
توییتر
پست الکترونیک
مربوط به:
GRANITE COUNTERTOPSCLEANINGCOUNTERTOPSGRANITESTONE
آشپزخانه انتقالی با کابینت های سفید و جزیره چوبی بزرگ
نورمن سیسمور / مری بث پرایس

گرانیت از اوایل دهه 2000 یکی از محبوب ترین مواد برای پیشخوان در آشپزخانه ها و حمام ها بوده است. گرانیت همه جا است. به همان اندازه مرمر متخلخل نیست ، بنابراین مستعد خیساندن روغن ها ، لکه ها و لکه ها نیست. گفته می شود ، پیشگیری در مقابل میزهای گرانیتی مهم است. ما را به محض اینکه اتفاق بیفتد نشت کنیم ، تا نتوانند به سطح نفوذ کنند.

گرانیت در برابر باکتری ها بسیار مقاوم است ، به ویژه یک نکته مهم در پیشخان های آشپزخانه. و گرانیت موجود در کانترها برای مقاوم در برابر لکه شدن ، آب بندی شده است. برای حفظ درخشش براق و با ارزش آن ، باید پیشخوان گرانیت را مرتبا و با دقت تمیز کنید. در اینجا نحوه تمیز کردن یک میز گرانیتی آورده شده است.

ابتدا سطح پیشخوان را با آب گرم و صابون پاک کنید و کاملاً بشویید. همچنین می توانید از محلول 50:50 از ایزوپروپیل الکل و آب استفاده کنید. از سرکه ، Windex یا سفید کننده روی گرانیت استفاده نکنید. استفاده های مکرر از این مواد اسیدی باعث گران شدن گرانیت و ضعیف شدن درزگیر می شود. از پاک کننده یا پد پاک کننده استفاده نکنید ، زیرا گرانیت قابل خراش است. خبر خوب: شما نیازی به پاک کننده های مخصوص گرانیت ندارید. استفاده از آن محصولات خوب است ، اما برای کالایی که نیازی به آن ندارید پرداخت می کنید. صابون ملایم و آب گرم خیلی خوب عمل می کنند.

دانستن نحوه تمیز کردن کانترها به معنای دانستن چگونگی از بین بردن لکه ها است. برای از بین بردن لکه ها از گرانیت ، یک خمیر جوش شیرین و آب تهیه کنید. با رب و یک پارچه نرم ، نقطه را به آرامی پاک کنید. کاملاً بشویید. ممکن است چندین بار طول بکشد تا لکه ای سخت پیدا کند. برای یک لکه بسیار سخت ، خمیر را روی آن قرار دهید ، با بسته بندی پلاستیکی بپوشانید و نوارها را در پایین لبه ها قرار دهید. بگذارید بنشیند تا خمیر خشک شود. این می تواند چند روز طول بکشد. وقتی خمیر خشک شد ، از یک پارچه نرم استفاده کنید تا خمیر را پاک کنید. با آب گرم بشویید.

برای اینکه درخشش خود را بر روی گرانیت قرار دهید ، کمی روغن پخت و پز را روی یک پارچه تمیز کننده نرم قرار دهید و آن را در سراسر میز پاک کنید. آن را به آرامی Buff کنید. این باعث می شود پیشخوان کمی مقاوم در برابر لکه باشد و به آن براق می دهد. حتی اگر می دانید چگونه به صورت صحیح صفحات را تمیز کنید ، گرانیت شما نیاز به دوره ای دارد. ساییدگی و پارگی طبیعی ، درزگیر را خاموش می کند و شمارنده را کسل کننده و مستعد لکه ها می کند. تحقیق در مورد پیشخوان گرانیت شغلی است که به بهترین وجه برای متخصصان واگذار شده است. این را DIY نکنید. برنامه ریزی کنید که پیشخوان های گرانیتی خود را هر دو تا چهار سال یک بار تغییر دهید. دانستن نحوه تمیز کردن کانتر گرانیتی باعث می شود تا درزگیر ماندگار شود و سالها پیشخوان را زیبا نگه دارد.

https://redpanel.co/mag/

https://www.diynetwork.com/how-to/maintenance-and-repair/cleaning/how-to-clean-granite-countertops

با توجه به آنچه که ما هر روز آنها را قرار می دهیم ، غرق ها ، دوش ، وان و توالت مستحق توجه ویژه ای برای تمیز کردن هستند. خوشبختانه لامپ های مدرن لوله کشی ساخته شده اند تا کار تمیز کردن حمام را تا حد امکان آسان کنند.

ما از سینتیا تاونلی ایور ، متخصص راندمان خانه خواسته ایم بهترین روش برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن وسایل حمام را توضیح دهد.

غرق می شود
از دریبل خمیردندان گرفته تا مبالغ بیش از حد از محصولات مو ، سینک توخالی تحمل روزانه ای از کثیفی و زباله را تحمل می کند. با تمیز کردن منظم ، آن را درخشان نگه دارید.

درست برای کار برای پاک کردن خاک سبک و فیلم از پاک کننده حمام همه منظوره استفاده کنید. برای رسوبات سخت تر ، می توان از پاک کننده های ساینده یا نرم استفاده کرد ، زیرا شستشوی آنها از سطوح سرامیکی (زجاجیه چین) آسان خواهد بود. تمیز کننده های ساخته شده با سفید کننده ، دریبل خمیردندان را پاک کرده و سطوح ضد آب را نیز از بین می برد. تمیز کردن حمام را با استفاده از پاک کننده های خانگی به رنگ سبز نگه دارید. آنها جلوی حمام شما را درخشان می کنند و بدون مواد شیمیایی خشن می درخشند - یا برچسب قیمت شدید.

مرتبط: سحر و جادو تمیز کردن حمام 01:07
تمیز کردن میانبرها را برای درخشش حمام با سرکه و جوش شیرین بیاموزید.
روی لبه. لبه ها و لامپ ها را با پاک کننده شیشه ضد عفونی کننده یا پاک کننده حمام تمام منظوره تمیز کنید. با یک پارچه تمیز کننده تازه ، براق و خشک کنید.

دوش و وان
مواد پاک کننده صابون ، روغن حمام ، فرآورده های مو و خاک بدن نیروها را برای حمله به سطح درخشان دوش و وان ترکیب می کنند ، در حالی که رینگ های وان ، وسایل و شیر آب مخزن هایی را برای رطوبت ، قالب و کپک ایجاد می کنند. کار را خاموش کنید و سپرده ها را سخت و پوسته ریزی کنید و کپک ها و قالب ها در گوشه های تاریک اقامت گزیدند. مهار زمان و قدرت تمیز کردن برای انجام کار کوتاه تمیز کردن دوش و وان.

اسپری کنید و بایستید. قبل از تمیز کردن بقیه حمام ، قسمت وان را با یک لایه سخاوتمند کننده تمیز کننده حمام تمام منظوره اسپری کنید و بگذارید محصول شما در حین تمیز کردن در جای دیگر بایستد. مدت زمان ایستادن به تمیز کننده برای حل کردن روغن ها و تمیز کردن صابون ها کمک می کند ، بنابراین برای از بین بردن آن به چربی آرنج کمتری نیاز دارید.

شستشو دهید. برای از بین بردن حلقه های وان یا رسوب در کف دوش ، از پدهای ساینده ساینده استفاده کنید. برس های کاشی ماسه کاشی را خرد می کنند و به شکاف ها و گوشه ها می رسند ، در حالی که این دسته از قلاب ها در تماس تصادفی با وان محافظت می کند. یک مسواک تمیزکننده کار سریع را برای از بین بردن رسوبات ساختمانی در اطراف وسایل وان یا شیر آب انجام می دهد.

تمیز بشویید. دوش قابل جدا شدن به شما امکان می دهد تا سریع و تمیز کننده تمیز کننده را بشویید. اگر یکی از آنها را ندارید ، ماشین تمیز کردن خود را با یک پیشانی لاستیکی قابل جدا شدن که به شیر وان می چسبد ، جمع کنید. آنها معمولاً برای شامپو کردن مو یا حمام حیوانات خانگی استفاده می شوند ، ارزان قیمت هستند و شستشوی وان و حمام کردن دیوارها را بعد از تمیز کردن راحت تر می کنند.

دوش فایبرگلاس و درب شیشه ای
این سطوح نیاز به درمان خاصی دارند. آنها را با یک پاک کننده بدون ساینده مانند پاک کننده حمام همه منظوره ، روغن کاج یا جوش شیرین تمیز کنید. از پاک کننده های ساینده و یا مایع های تمیز کننده خودداری کنید زیرا ممکن است انتهای آن را خراشیده یا کسل کند.

حمام با دیوارهای شیشه ای
درهای دوش شیشه ای ابری ممکن است با سرکه سفید تمام عیار یا یک آهک تجاری و دفع کننده مقیاس تمیز شود. در هنگام استفاده از این محصولات از تهویه مناسب استفاده کرده و از پوست و لباس محافظت کنید.

توالت
تمیز کردن توالت ایده بسیاری از مردم در مورد زمان خوب نیست ، اما ما بدون آن کجا خواهیم بود؟ من به شما می گویم: به بیرون خانه بروید. این ایده ها را امتحان کنید تا تمیز و جذاب آن را حفظ کنید:

وقت خود را بگیرید. تمیز کننده کاسه توالت گرانول یا مایع را درون کاسه قرار دهید و بگذارید پاک کننده به محل کار خود بیاید. زمان ایستادن برای حل رسوبات و کشتن میکروب ها ضروری است ، بنابراین زمان کوتاه نکنید.

برس بزنید یک برس خوب کاسه ای ضروری است. اگر مال شما صاف یا پوره شده است ، آن را جایگزین کنید. برای انجام کار خوب به موهای برس نیاز دارید. برس های کاسه ای خمیده به بالا و زیر لبه توالت می رسند تا رسوبات پنهان را پاک کنند.

اسکراب کنید اگر توالت حلقه ای سرسخت ایجاد کرد که تمیز کردن منظم آن را درمان نمی کند ، سنگ سنگفرش را وارد کنید! این سنگ طبیعی متخلخل و خرد است. سنگ را مستقیماً روی حلقه مالش دهید تا سپرده از آن خارج شود.

ضد عفونی کنید برای پاشش رینگ های توالت ، صندلی و درب ، مخزن و کاسه بیرونی از اسپری پاک کننده ضد عفونی کننده یا تمام مواد حمام استفاده کنید. حتماً برچسب را برای زمان ایستاده توصیه شده بررسی کنید. محصولات تمیز کننده ضد باکتریایی برای از بین بردن میکروب ها به مقدار مشخصی از قرار گرفتن در معرض مرطوب نیاز دارند. تمیز کردن و خشک کردن با پارچه های تمیز تازه.

قطره و دریبل می زند. اینها یک خطر قابل پیش بینی در خانه حاوی پسران - در هر سنی - هستند و در صورت اجازه ایستادن ادرار در پایه توالت ، می توانند باعث بو و آسیب به کف شوند. برای تمیز کردن دریبل های ولگرد از مواد ضد عفونی کننده و مسواک تمیز استفاده کنید - یا کار را به افراد متخلف اختصاص دهید.

نظافتچی های حرفه ای دارای ابزار ، استعداد و دانش لازم برای کار کوتاه در تمیز کردن خانه هستند. سینتیا تاونلی ایور ، نویسنده Houseworks ، اسرار مربوط به نظافت سریع و ساماندهی خانه شما را فاش می کند.

1. یک برنامه بسازید و به آن بچسبید
برای انجام کارهای خود یک زمان خاص را اختصاص دهید. سینتیا می گوید: "هیچ کس سرویس تمیزکاری را که وعده داده شده در شنبه اتفاق بیفتد استخدام نمی کند ، در حالی که هیچ چیز دیگری رخ نمی دهد ، استخدام می کند." سینتیا می گوید: "یک نکته را از جوانب مثبت بگیرید و یک برنامه منظم برای نظافت تنظیم کنید. کار کنید و به آن بچسبید تا کار در زمان ضبط انجام شود. "

2. یک انگیزه پیدا کنید
سینتیا پیشنهاد می کند برای جلوگیری از حواس پرتی و بی حوصلگی از انگیزه استفاده کنید. "موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. به یک کتاب روی نوار گوش دهید تا احساس کنید که می توانید همزمان دو کار را انجام دهید."

3. لباس برای موفقیت
پاک کننده های حرفه ای با لباس های راحت و قابل شستشو لباس می پوشند که برای کار طراحی شده است. کفش های پشتیبان و زانو های چسبان بدن خود را از بین می برد. عینک و دستکش در برابر مواد شیمیایی محافظت می کنند. مانتوهای پیراهن سفید رنگ را بیرون بیاورید و یک لباس تمیز کننده ایجاد کنید که شامل کفش ، دستکش و محافظ چشم باشد.

4- در ابزارهای مناسب سرمایه گذاری کنید
به نقل از سینتیا ، "پاک کننده های حرفه ای از وسایل استفاده نمی کنند. شما هرگز آنها را پیدا نمی کنید تا از ابزارهای یکبار مصرف تخصصی یا جدیدترین جلیقه ای که روی یک موتور مخصوص تلویزیون استفاده شده است ، استفاده کنند." "یکبار ابزار خوب بخرید و از آنها استفاده کنید و در زمان ضبط تمام می شوید."

5- وسایل را ساده کنید
سینتیا توضیح می دهد: "دلیلی وجود دارد كه جوانب مثبت بتوانند تمام محصولات مورد نیاز خود را در یك سینی بچرخانند. آنها محصولات تمیز كننده خود را تا چهار مورد اساسی ساده كرده اند:
پاک کننده تبخیر کننده (پاک کننده شیشه ای یا پاک کننده چند سطحی)

پاک کننده چربی زدایی سنگین

تمیز کننده کاشی و حمام

پاک کننده ساینده پودری
خودشه! بدون پاک کننده زباله مخصوص صابون ، بدون اسپری پیشخوان مخصوص ، هیچ کالای یکبار مصرفی که فقط برای تمیز کردن پرده ها یا فن ها یا دیوارها طراحی شده باشد متخصصان می دانند که با این چهار محصول ساده قادر به رسیدگی به هرگونه کار تمیز کردن معمولی هستند. "

6. ابزارهای خود را تنظیم کنید
به دلیل بهره وری ، پاک کننده های حرفه ای تمام ابزارهای خود را با آنها می نوازند. تمام وسایل آنها - پاک کننده ها ، برس و دستمال - درست در سینی وسایل نقلیه وجود دارد. جاروبرقی ، جاروبرقی و مینی خلاء منتظر درگاه شوید. یک کیسه پلاستیکی برای زباله ها ، جیب خورده است ، در کنار گرد و غبار پشم بره. به همین دلیل است که طرفدار تمام حمام را تمام کرده است قبل از اینکه آماتور ما آن را با پودر پاک کننده از پله ها بالا ببرد.

7. حرکت را به حداقل برسانید
"پاک کننده های حرفه ای بیش از یک بار اتاق را دور هم نمی زنند. قبل از اینکه یک سانت به سمت راست یا چپ حرکت کنند ، قبل از سینک حمام ، آینه را اسپری و تمیز می کنند ، سینک را می شستند ، پیشخوان ها و وسایل صیقل می دهند. سینتیا می گوید.

"با جلسات تمیز کردن خود بدنی نخواهید داشت ؛ هر حرکتی را حساب کنید. سریع پیش ایستاده و همه چیز را در مسیر خود تمیز کنید."

8. دو دست بهتر از یکی است
سینتیا توصیه می کند: "جوانب مثبت کار نمی کنند که انگار یک بازو در یک سورتمه در حال حرکت است و نباید شما نیز استفاده کنید. عادت دهید که از هر دو دست برای حمله به کارهای تمیز کردن استفاده کنید."

"آینه را با یک دست اسپری کنید ؛ آن را با دست دیگر پاک کنید. پیشخوان ها را با دو اسفنج یا پارچه تمیز کنید. گرد و غبار دو برابر سریعتر می رود ، وقتی پشم گوسفند در یک دست ، ناخن ها و کرنرها را تمیز می کند ، در حالی که پارچه تمیز کردن در دیگر پوست صاف است. سطوح "

9. قبل از تمیز کردن آن را انتخاب کنید
سینتیا توضیح می دهد: "پاک کننده های حرفه ای برای تمیز کردن پیشخوان ها ، مبلمان ، وسایل و کف کف نمی آیند. آنها نمی توانند کار کنند اگر هر سطح افقی در خانه پوشیده از کاغذ ، اسباب بازی ، ظروف کثیف و فقط درهم و برهمی ساده باشد." "وانمود کنید که یک خدمه تمیز کننده گران قیمت استخدام کرده اید. شما نمی توانید آنها را مجبور به جابجایی درهم و برهمی کنند تا بتوانند کار خود را انجام دهند. همان سر را به خودتان بدهید - قبل از تمیز کردن انتخاب کنید."

10. کار گروهی
دو نفر چهار برابر سریعتر از یک تختخواب می سازند. دو یا سه می توانند کار کوتاه یک خانه متوسط را انجام دهند. تمیز کردن را یک تلاش گروهی انجام دهید. اعضای خانواده تمایل بیشتری به خراب کردن خانه تمیز ندارند وقتی که بخشی از تلاش برای نظافت بوده اند!

ما از سینتیا تاونلی ایور ، متخصص راندمان خانه خواسته ایم تا اسرار او را برای توضیح بهتر چگونگی رهایی از لکه های لباس و پارچه توضیح دهد.

بی درنگ پیشگویی کنید
همانطور که لباسشویی را مرتب می کنید ، مواظب وسایل رنگ آمیزی باشید. پیش درمانی بهترین و آسانترین راه برای از بین بردن لکه ها است. سفر از طریق واشر و خشک کن می تواند اگر در ابتدا درمان نشود یک دریبل سس سالاد را به یک اضافه دائمی از بلوز تبدیل کند.

به درستی پیشگویی کنید
هنگامی که روی شلوار شما قرار گرفت و باید از آن جدا شود ، سس غاز همیشه سس غده نیست. لکه های مختلف به روش های مختلف پیش تصفیه نیاز دارند. در اینجا برخی از رایج ترین مشکلات لکه و نحوه پیش فرض آنها وجود دارد:

لکه های روغنی سالاد ، رژ لب و گریس خودکار لکه های روغنی روی لباس ایجاد می کنند و گردن شما در قسمت داخلی یقه پیراهن را نیز ایجاد می کند. برای درمان حلقه های یقه و لکه های روغنی ، مواد شوینده مایع را مستقیماً در قسمت آلوده پوست بمالید. اجازه دهید آیتم 15 دقیقه قبل از شستشو بماند. مواد شوینده خاک را شل کرده و آنرا حل می کند تا بتوان آن را در شستشو جدا کرد.

لکه های پروتئین هنگامی که کودک روی شانه تان بلند شد ، لکه پروتئین دارید. خون ، شیر و لبنیات و بیشتر خاک بدن حاوی مواد آلی است که به مرور زمان و یا در معرض آب داغ سخت و تنظیم می شود. حداقل 30 دقیقه قبل از شستشو لکه های پروتئین را در آب سرد خیس کنید. نکته ای از حرفه پرستاری: لکه های خون آلوده و خشک شده ممکن است با استفاده از محلول 3 درصد هیدروژن پراکسید بر روی لکه برداشته شوند ، اما پارچه ای را برای سرعت بخشیدن به رنگ آماده می کنند.

تانن لکه های تانن تانن را در چای شما قرار می دهد - و در صورت ریختن آن ، رنگ دائمی روی لباس خود قرار می دهد. شراب ، قهوه ، چای ، نوشابه ، میوه و آب میوه معمولاً باعث لکه های تانن می شوند. آنها را با خیساندن در آب سرد پیشانی کنید ، سپس در گرم ترین درجه حرارت مناسب برای لباس شستشو دهید.

Dye بعد از ظهر تابستان ، لاله را روی چمن ها لکه دار می کند ، و شما می خواهید با یک رنگ سبز چمن سبز ، تعارف از چمنزارهای دوست داشتنی برخیزید. غذاهایی با رنگ های قوی مانند زغال اخته یا خردل باعث ایجاد لکه های رنگی می شوند. انتقال مستقیم از پارچه یا چرم مانند چربی آبی که روی لباسهای سفید پوشیده از شلوار جین جدید پوشیده شده است نیز انجام می شود. لکه های رنگ موی پرانتزی را با استفاده مستقیم از مواد شوینده به محل آغشته شده آغشته کنید ، سپس در گرم ترین آب مناسب پارچه شستشو دهید.

سنگ مرمر ، کاشی یا گرانیت احساس بی نظیری را به هر خانه می بخشد اما برای حفظ زیبایی آنها به مراقبت خاصی احتیاج دارد. ما از سینتیا تاونلی ایور ، متخصص راندمان خانه خواسته ایم بهترین روش ها برای تمیز کردن و مراقبت از این سطوح ویژه را توضیح دهد.

سنگ مرمر
این سنگ نرم ، متخلخل و نسبتاً ضعیف است. سنگ مرمر به راحتی خراشیده می شود ، لکه های ایستاده را جذب می کند و باید با احتیاط رفتار کرد. برای تمیز کردن معمول ، گرد و غبار ، سپس با یک پارچه تمیز و به سختی مرطوب استفاده کنید تا درخشش برقرار شود.

هنگامی که تمیز کردن شدید تری لازم است ، کمی آمونیاک غیر منسوج را روی یک پارچه تمیز بریزید ، سطح مرمر را پاک کرده و خشک کنید. پس از اتمام کار ، برای بازگرداندن درخشش ، از یک لکه مرمر تجاری استفاده کنید.

DKCR102_Marble-Kitchen-Island_s3x4
هرگز از تمیز کننده های ساینده در سطوح مرمر استفاده نکنید. از محلول های تمیز کننده اسید مانند هر محصولی که حاوی سرکه سفید باشد ، خودداری کنید. اسیدها می توانند به پایان برسند و روشن شود.

این محصول سنگ طبیعی در حالی که قوی و بادوام است ، برای حفظ انتهای برجسته و خاص خود نیاز به مراقبت ویژه دارد.

سنگ گرانیت
پیشگیری از کلید در صفحات گرانیتی مهم است. لکه ها را در اسرع وقت ، قبل از اینکه به سطح نفوذ کنند ، بریزید. از سواحل زیر نوشیدنی ها استفاده کنید ، زیرا اسیدهای موجود در نوشابه ها و آب میوه ها می توانند سطوح گرانیت را خاکی و لکه دار کنند.

TS-92272710_Granite-Countertop_s3x4
النا الیسهوا

گرانیت را با محلول آب گرم و چند قطره مواد شوینده مایع ظرفشویی تمیز کنید. برای تمیز کردن سطح از یک دستمال تمیزکننده پاک کن استفاده کنید ، سپس با یک پارچه تمیز کننده خیس شده در آب تمیز بشویید. از تمیز کردن محصولات حاوی اسید مانند سرکه سفید خودداری کنید ، زیرا می توانند سطح آن را خراشیده یا کسل کنند.

کاشی سرامیک
کاشی به دو نوع لعاب دار و بدون لعاب عرضه می شود. کاشی لعاب صاف سخت ، اما شکننده و به راحتی خراشیده شده است ، در حالی که سطح کاشی بدون لعاب می تواند محصولات تمیز کننده را جذب کند. سرانجام ، گروت ، که برای تنظیم کاشی در محل استفاده می شود ، متخلخل است و رطوبت ، قالب و کپک را به دام می اندازد.

برای تمیز کردن منظم کاشی های سرامیکی لعاب دار - کاشی براق که بیشتر در آشپزخانه ها و حمام ها استفاده می شود - از یک پاک کننده ضد ساینده استفاده کنید. پاک کننده پنجره های اسپری از زیبایی خوبی برخوردار است ، اما از اسپری های تجاری رنگی پرهیز کنید ، زیرا محلول تمیز کردن با رنگ روشن می تواند دانه های متخلخل را رنگ کند.

TS-75626889_Tile-Countertop-Kitchen_s4x3
ULTRA F

کاشی و سرامیک لعاب دار به شدت خاک آلود به اسلحه های بزرگتر نیاز دارد: یک پاک کننده ساینده یا پودر تمیز کننده. برای یک پیشخوان آشپزخانه که به طور جدی رنگ آمیزی شده است یا دیوار دوش ریز و درشت ، یک خمیر نازک از مواد تمیز کننده حاوی ماده سفید کننده و آب آن را بمالید و بگذارید 15 دقیقه تا چند ساعت قبل از پاک کردن مه پاشیدن روی آن بایستید. منطقه را به خوبی با آب بشویید و سپس خشک کنید.

کاشی و سرامیک بدون لعاب را با یک اسفنج طبیعی که به راحتی با محلول آب و مواد شوینده غیر صابونی یا تمیز کننده کاشی تجاری مرطوب می شود تمیز کنید.

از استفاده از پاک کننده های حاوی اسید مانند سرکه سفید در مناطق کاشی شده خودداری کنید. اسید به مضراب حمله می کند و باعث فروپاشی آن می شود. از پشم فولاد خودداری کنید ، زیرا باعث می شود سطح کاشی های سرامیکی خراشیده شود.

نحوه تمیز کردن کانترهای گرانیتی
با استفاده از این نکات تمیز کردن و نگهداری از کارشناسان DIY ، میزهای گرانیتی را براق و بدون لکه نگه دارید.

پینترست
فیس بوک
توییتر
پست الکترونیک
مربوط به:
GRANITE COUNTERTOPSCLEANINGCOUNTERTOPSGRANITESTONE
آشپزخانه انتقالی با کابینت های سفید و جزیره چوبی بزرگ
نورمن سیسمور / مری بث پرایس

گرانیت از اوایل دهه 2000 یکی از محبوب ترین مواد برای پیشخوان در آشپزخانه ها و حمام ها بوده است. گرانیت همه جا است. به همان اندازه مرمر متخلخل نیست ، بنابراین مستعد خیساندن روغن ها ، لکه ها و لکه ها نیست. گفته می شود ، پیشگیری در مقابل میزهای گرانیتی مهم است. ما را به محض اینکه اتفاق بیفتد نشت کنیم ، تا نتوانند به سطح نفوذ کنند.

گرانیت در برابر باکتری ها بسیار مقاوم است ، به ویژه یک نکته مهم در پیشخان های آشپزخانه. و گرانیت موجود در کانترها برای مقاوم در برابر لکه شدن ، آب بندی شده است. برای حفظ درخشش براق و با ارزش آن ، باید پیشخوان گرانیت را مرتبا و با دقت تمیز کنید. در اینجا نحوه تمیز کردن یک میز گرانیتی آورده شده است.

ابتدا سطح پیشخوان را با آب گرم و صابون پاک کنید و کاملاً بشویید. همچنین می توانید از محلول 50:50 از ایزوپروپیل الکل و آب استفاده کنید. از سرکه ، Windex یا سفید کننده روی گرانیت استفاده نکنید. استفاده های مکرر از این مواد اسیدی باعث گران شدن گرانیت و ضعیف شدن درزگیر می شود. از پاک کننده یا پد پاک کننده استفاده نکنید ، زیرا گرانیت قابل خراش است. خبر خوب: شما نیازی به پاک کننده های مخصوص گرانیت ندارید. استفاده از آن محصولات خوب است ، اما برای کالایی که نیازی به آن ندارید پرداخت می کنید. صابون ملایم و آب گرم خیلی خوب عمل می کنند.

دانستن نحوه تمیز کردن کانترها به معنای دانستن چگونگی از بین بردن لکه ها است. برای از بین بردن لکه ها از گرانیت ، یک خمیر جوش شیرین و آب تهیه کنید. با رب و یک پارچه نرم ، نقطه را به آرامی پاک کنید. کاملاً بشویید. ممکن است چندین بار طول بکشد تا لکه ای سخت پیدا کند. برای یک لکه بسیار سخت ، خمیر را روی آن قرار دهید ، با بسته بندی پلاستیکی بپوشانید و نوارها را در پایین لبه ها قرار دهید. بگذارید بنشیند تا خمیر خشک شود. این می تواند چند روز طول بکشد. وقتی خمیر خشک شد ، از یک پارچه نرم استفاده کنید تا خمیر را پاک کنید. با آب گرم بشویید.

برای اینکه درخشش خود را بر روی گرانیت قرار دهید ، کمی روغن پخت و پز را روی یک پارچه تمیز کننده نرم قرار دهید و آن را در سراسر میز پاک کنید. آن را به آرامی Buff کنید. این باعث می شود پیشخوان کمی مقاوم در برابر لکه باشد و به آن براق می دهد. حتی اگر می دانید چگونه به صورت صحیح صفحات را تمیز کنید ، گرانیت شما نیاز به دوره ای دارد. ساییدگی و پارگی طبیعی ، درزگیر را خاموش می کند و شمارنده را کسل کننده و مستعد لکه ها می کند. تحقیق در مورد پیشخوان گرانیت شغلی است که به بهترین وجه برای متخصصان واگذار شده است. این را DIY نکنید. برنامه ریزی کنید که پیشخوان های گرانیتی خود را هر دو تا چهار سال یک بار تغییر دهید. دانستن نحوه تمیز کردن کانتر گرانیتی باعث می شود تا درزگیر ماندگار شود و سالها پیشخوان را زیبا نگه دارد.

https://redpanel.co/mag/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 98
  • بازدید کلی : 7541
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه