loading...

طراحی داخلی منزل

بازدید : 269
يکشنبه 15 تير 1399 زمان : 11:28

برای کسانی از ما که خلاق هستند و یا احساس خلاق می کنند و جسارت دارند که بتوانند خانه های خودمان را انجام دهند ، این برای ما است. البته ، ما تحت هیچ تصوری نیستیم که بتوانیم معمار یا طراح داخلی شویم ، کسانی که سالها کار هنرهایشان را مطالعه کرده اند ، فقط به این دلیل که مقاله ای را در اینجا و آنجا می خوانیم. اما برای هرگونه تلاش DIY ، همیشه خوب است که چند راهنمایی داشته باشید تا به آرزوها برسیم. همچنین ، اگر ما به دلایل بودجه نسبت به انجام دکوراسیون منزل خود اشتیاق داریم ، موفقیت می تواند بسیار شیرین باشد.

در این وبلاگ MyBoysen (بگذارید B) ، تخصص خود را در مورد یک عنصر و آن COLORS ارائه دهیم و ارائه دهیم. در حقیقت ، اگر این وبلاگ را دنبال کنید ، صدها نکته ، توصیه ، توصیه و الهام بخش برای ایده های نقاشی در منزل خود پیدا خواهید کرد. بنابراین لطفاً به Let it B بروید و مشترک شوید.

7 عنصر طراحی داخلی
هفت عنصر عبارتند از فضا ، خطوط ، اشکال ، نور ، بافت ها ، الگوهای و رنگ ها. متخصصان طراحی می گویند اگر همه این هفت عنصر را با دقت در نظر بگیرید ، می توانید یک فضای زندگی زیبا و دعوت کننده ایجاد کنید. بیایید امتحان کنیم ، باید؟

فضا
فضا پایه و اساس یک اتاق است. اشاره به فضای کف دو بعدی و همچنین حجم سه بعدی در یک اتاق است. دیوارها ، کفها و سقفها به عنوان مرزهای شما وجود دارد و شما فکر می کنید نه تنها از طول و عرض بلکه بلندی فضا را نیز در نظر بگیرید.

اتاق نشیمن مرتب سازی اتاق اشکوب

نکته دیگر در مورد فضا ، مفهوم فضای مثبت و منفی است. فضایی حاوی مبلمان یا وسایل تزئینی به عنوان فضای مثبت شناخته می شود. به هر چیز دیگری فضای منفی گفته می شود. باید بین این دو تعادل برقرار شود تا اتاق شما نه شلوغ باشد و نه خالی.

هنگام ورود به آپارتمان یک تخته سقفی یا حتی یک رستوران یا هتلی با وسایل مختلف ، به راحتی می توانید تاثیر ارتفاع یک فضا را مشاهده کنید. من کسی را می شناسم که این کاندوی زیبا را در یک مکان و ساختمان برتر داشته باشد. اما او طراح داخلی خود تقریباً نزدیک به نیمی از ارتفاع کاندو بود. دلیلی که وی ارائه داد این بود که او به فضای لازم احتیاج نداشت و نمی خواست برای قبض انرژی بالقوه بالاتری هزینه کند. قلب من از اینکه ذهن من در حال تصور همه کارهای دوست داشتنی بود که می توانست انجام دهد تا در آن فضای واقعاً بدرخشد ، قلبم پرخاش می کرد.

ارتفاع می تواند واقعاً با ارائه یک احساس گسترده و باز به یک اتاق تأثیر بگذارد. ممکن است هزینه بیشتری در زمینه برق و همچنین در مورد درمان های پنجره هزینه کنید ، به خصوص اگر پنجره های کف تا سقف دارید. شما حتی می توانید بیشتر در مورد بسیاری از مواد دیگر که برای زیباسازی یک خانه لازم دارید هزینه کنید. اما آیا می توانید امکانات اتاق بیشتر را تصور کنید ، نور آفتاب در محل زندگی شما جاری می شود تا هر گوشه ای را روشن کند و آن فضای باشکوه و باشکوهی که هر بار که به در می رسید به شما خوش آمد می گوید؟ آن دعوت غیر قابل مقاومت به BREATHE وجود دارد.

از طرف دیگر ، اگر اتاقی دارید که از سقف استاندارد 2.4 متر استاندارد برخوردار باشد ، می توانید خانه زیبا و جذاب خود نیز داشته باشید. آیا می خواهید توهم ارتفاع ایجاد کنید؟ این کار با استفاده از یک یا چند عنصر مورد استفاده طراحان داخلی قابل انجام است. در ادامه بخوانید تا در مورد چگونگی انجام این کار بیشتر بدانید.

خطوط
سه نوع خط وجود دارد - افقی ، عمودی و پویا.

خطوط افقی از بالای میز ، قفسه ها یا پرتوهای سازه ای به وجود می آیند. اگر به خطوط عمودی فکر می کنید ، به ستون ها یا درهای ورودی فکر کنید. شما خطوط پویا مانند طاق ها یا سقف های طناب دار دریافت می کنید. خطوط را می توان با استفاده از مواد اولیه مورد استفاده در ساختمانها مانند خطوط تصادفی از سنگها یا خطوط براق تیرهای فولادی نیز پیشنهاد کرد.

اگر می خواهید یک اتاق بالاتر به نظر برسد ، خطوط عمودی اضافه کنید. اگر می خواهید آن را گسترده تر کنید ، سپس خطوط افقی را اضافه کنید. رنگ ساده ترین و ارزانترین راه برای دستیابی به اندازه این توهم است. برای مثال می توانید نوارهایی را بر روی دیوارها به هر جهت دیگری که می خواهید نقاشی کنید.

سبکهای مختلف معماری از خطوط برای ایجاد چیزی معمولی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، در معماری مدرن ، از خطوط عمودی و افقی بیشتر استفاده می شود زیرا ساختارها تمایل به سقف های مسطح و جعبه ای و هندسی دارند. در سبک استعماری اسپانیا ، خطوط پویا از درهای قوسی اغلب دیده می شود و احساسی که اینها می دهند یکی از زندگی بخشنده و زیبا است.

تشکیل می دهد
فرم ها اشکال اشیاء موجود در یک اتاق هستند و می توانند باز یا بسته شوند. بعضی از اشکال مستقیم و زاویه ای هستند و برخی دیگر ارگانیک یا فرفری در نظر گرفته می شوند.

اتاق ناهارخوری بزرگ - میز روشن و شفاف

در عکس ، چراغ های آویز در حالیکه میز چوبی مستطیل شکل نزدیک در نظر گرفته شده باز است.

برای مبلمان ، اشکال منحنی اکنون به عنوان الهام گرفته از زیبایی زیبایی طراحی منحنی دهه 70 روند خاصی دارند. در زیر صندلی سالن Scoop طراحی شده توسط Rosenthal قرار دارد. شیک ، بسیار راحت و ایده آل برای آن روزهایی است که می خواهید فقط از آن خارج شوید.


سبک
نورپردازی می تواند یک اتاق را ایجاد کرده یا آن را بشکند زیرا نحوه تجربه اتاق به آن بستگی دارد. همچنین عنصری است که دیگران را برجسته می کند. بدون آن ، بقیه حتی ممکن است مورد توجه قرار نگیرند.

یک بار شنیدم که یک طراح داخلی در صحبت هایش گفته است که برای پروژه هایش ، روشنایی حداقل 30٪ از کل هزینه ها را می گیرد! من کف پوش شدم

نور طبیعی فواید زیادی دارد. این می تواند راحتی و بهره وری را افزایش دهد ، افراد روحیه خوبی داشته باشد و حتی هزینه های انرژی را نیز کاهش دهد. اما گاهی اوقات ، بهتر است که نور خورشید در این کشور فیلتر شود زیرا نور مستقیم خورشید گرما را به همراه دارد.

گذشته از پنجره های معمول بر روی دیوار ، چه راه های دیگری وجود دارد که می توانید نور خورشید را وارد کنید؟ درهای شیشه ای (همچنین درهای فرانسوی) به جای دربهای جامد وجود دارد. شما می توانید دهانه های ساده مانند شکافهایی در یک دیوار پوشیده از شیشه یا غیر آن داشته باشید ، یا بلوک های نسیم که از دهه 1930 وجود دارد.

همچنین چراغهای سقفی نصب شده بر روی بام ها وجود دارد. دو اشکال بزرگ عبارتند از: 1) شما نمی توانید میزان نور خورشید را که کنترل می شود کنترل کنید و 2) احتمال نشت را افزایش می دهید. نورگیرهای سبک معمولاً در خانه هایی در کشورهای معتدل یافت می شوند که به نور بیشتری به ویژه در ماه های پاییز و زمستان احتیاج دارند.

اتاق مجلل آشپزخانه مجلل

روش دیگری که از زمان های بسیار قدیم مورد استفاده قرار گرفته ، پنجره های شکاف دار است. آنها هنوز هم در کلیساها و همچنین در خانه های مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. پنجره های شفاف دیافراگم هایی در قسمت فوقانی یک دیوار هستند که بالاتر از سطح چشم است.

هنگامی که نورپردازی را برای یک فضای طراحی می کنید ، میزان نور خورشید را در اتاق خود در نظر بگیرید ، سپس به سه نوع نور مصنوعی فکر کنید - محیط ، کار و نور لهجه.

نورپردازی محیط

روشنایی محیط کل فضای را روشن می کند. این موارد معمولاً به صورت سربار ، مانند اتصالات شفاف یا نیمه فلاش ، لوسترها ، حتی چراغ های دیواری یافت می شوند. بهتر است این چراغ ها در مدارهای مختلف قرار گیرند ، بنابراین نیازی نیست همه چیز را روشن کنید. همچنین می توانید نورپردازی را با دیمر نصب کنید تا ایجاد خلق و خوی مورد نظر برای شما راحت تر باشد.

روشنایی وظیفه

همانطور که از نام می رود ، روشنایی وظیفه روشن کردن مناطق خاصی است که می خواهید کاری انجام دهید. نمونه هایی از این موارد عبارتند از: یک لامپ میز برای یک محل کار ، یک چراغ مطالعه روی میز کنار تخت ، چراغ های آشپزخانه دارای فشار برای پیشخوان غذا ، روشنایی کابینت که در هنگام نیاز به چیزی در داخل روشن می شود یا چراغ تصویری برای دیوار مورد علاقه شما رنگ آمیزی.

روشنایی لهجه

نامه در نور نئون
عکس توسط bridget bartos در Unsplash
این چراغ هایی هستند که به فضای شما شخصیت و زیبایی می بخشند. این می تواند آن دسته از چراغ های آویز باشد که به میز شام شما یک استعداد غنی و یا یک عبارت دلخواه در چراغ های نئونی نصب شده روی دیوار شما می دهد. عملکرد روشنایی لهجه در درجه اول ایجاد آن فاکتور است که شما می خواهید در خانه خود باشید. نورپردازی یک کار ثانویه است. اگر می تواند هر دو را در یک اندازه مساوی انجام دهد ، سپس به خود برخی از نقاط قهوه ای را ارائه دهید!

بافت

بافت ها به عنوان بافت بدنی یا بافت بصری توصیف می شوند. بافت بدنی شامل تاکتیکی است ، به این معنی که وقتی یک شی را لمس می کنید ، احساس آن را می کنید ، چه خشن یا صاف ، سرد یا گرم ، نرم یا سخت و غیره. این در مورد تغییرات و احساس سطح است.

از طرف دیگر ، بافت تصویری توهم بافتهای یک سطح است. به عنوان مثال ، شما یک رنگ روغن از یک روز گرم تابستان در ساحل آویزان در اتاق نشیمن خود دارید. ممکن است هنگام تماشای آن احساس گرم و مرطوب کنید اما وقتی آن را لمس می کنید ، نقاشی در واقع صاف است ، ممکن است از لمس صاف و خنک باشد.

عکس توسط یاسمین بوهااس در Unsplash
عکس توسط یاسمین بوهااس در Unsplash
هر دو بافت جسمی و بصری به عمق ، علاقه و جزئیات اتاق اضافه می کنند. ترکیب انواع مختلف بافت به یک فضای شخصیت می دهد. به عنوان مثال ، شما می توانید یک هدست چوبی خشن ، ورق های کتان نرم ، یک پتو پشمی گرم ، خنک بودن لامپ فلزی یا پاهای میز ، زبری گل های خشک شده و صافی و گرمی کف چوبی جلا یافته داشته باشید. ترکیبی از بافت های موجود در این اتاق ، یک ویترین بسیار راحت ، گرم و پذیرایی را ایجاد می کند که شما را به سمت خوابیدن و تعطیل کردن دعوت می کند.

بافت های متضاد را با هم ترکیب کنید تا فضای شما احساس یکنواختی نداشته باشد. آیا می توانید تصور کنید که اتاق خواب شما دارای یک کف مرمر ، میزهای آینه ای ، لامپ های فلزی ، دیوارهای پوشیده از رنگ فلزی و صفحات ساتن باشد؟ فکر می کنید چقدر دعوت کننده باشد؟

الگوهای
محیط داخلی japanesestyle شخصی

الگوها طرح های تکراری هستند که از خطوط ، فرم ها و بافت ها تشکیل شده اند. آنچه به ذهن خطور می کند بافتهای سنتی فیلیپینی است. اگر هنوز این کار را نکرده اید ، به یک نمایشگاه هابی بروید. بافتهای سلیحیا و خیزران ، بانجی ، تینالاک ، هبلون یا اینابل و موارد دیگر وجود دارد. برای خانه ها می توان از این مواد برای مبلمان ، ملافه ، تختخواب ، پارچه رومیزی ، پارچه اثاثه یا لوازم داخلی ، فرش ، حتی کف ، سقف و دیوار استفاده کرد.

عکس بالا خانه ای با زیبایی شناسی ژاپنی را نشان می دهد. به اتاق نشیمن در سمت راست نگاه کنید و الگوهای بسیاری خواهید دید - در ، درب ، سقف ، فرش ، مبلمان بافته شده ، پرده پنجره. اگر پرده ها نورد نبودند ، ما نیز می توانستیم الگوی آن را ببینیم. دلیل منسجم بودن طراحی به این دلیل است که رنگ غالب وجود دارد که همه را به هم پیوند می دهد.

از الگوهای باید با احتیاط استفاده شود زیرا اگر بیش از حد از آن غافل شوید ، ممکن است درهم و برهمی احساس کنید که داشتن این همه الگوهای در اتاق ایجاد می شود حتی اگر کل فضای ماری کوندو را داشته باشید.

در صورت استفاده مناسب ، الگوهای مورد علاقه و زیبایی ایجاد می کنند و می توانند از اتاق به اتاق تداوم بخشند.

رنگها
اکنون به عنصر هفتم - رنگ ها رسیده ایم. صرفه جویی در بهترین حالت برای آخرین بار.

رنگ عنصری است که می تواند خلق و خوی را تنظیم کند ، یا آن را زنده کند یا آن را تنک کند. رنگ محیط را در یک اتاق ایجاد می کند. همچنین این عنصر است که تمام عناصر دیگر اتاق را متحد می کند ، یا یک بافت ، الگوی ، خط یا فرم خاص را برجسته می کند. آیا دوست دارید فضایی داشته باشید که فقط با یک نگاه ، احساس تعادل به شما دست دهد؟ رنگها آیا می خواهید یک اتاق روشن تر یا تاریک تر به نظر برسد؟ رنگها آیا می خواهید یک فضا بزرگتر یا کوچکتر شود؟ رنگها چگونه می توان به ایجاد یک فضا احساس کرد که ابعاد عمودی بالاتر یا پایین تر است یا اینکه ابعاد افقی گسترده تر است؟ بله ، رنگ دوباره.

در مورد رنگها چه می توانیم بگوییم؟ یا اگر این وبلاگ یا صفحه BoysBen FB را دنبال کرده اید ، شاید این سؤال مطرح شود که چه چیزی بیشتر می توانیم درباره رنگها بگوییم؟ ما در مورد بسیاری از ایده های نقاشی ، الهام بخش های رنگی ، نقاشی های دیواری نوشته ایم. از راهروها گرفته تا اتاق های نشیمن ، اتاق های غذاخوری ، آشپزخانه ها ، دفاتر منزل ، اتاق خواب ، حمام و هر اتاق دیگری که در یک خانه وجود دارد ، ما در مورد نقوش اتاق ، رنگ های رنگی و طراحی دیوارها نوشته ایم. پیشنهادات ، نکات و آموزش های ویدیویی در این وبلاگ بسیار زیاد است ، نه تنها برای دیوارها و سایر سطوح بلکه مبلمان و دکوراسیون! در صورتی که با DIY خود جلوتر هستید ، درباره مسائل فنی درباره رنگ نیز توصیه هایی وجود دارد.

اگر این اولین بار است که از وبلاگ بازدید کرده اید ، اینها ایده های نقاشی زیر هستند که می توانند یادگیری شما درباره رنگ ها را تسریع کنند -

در آنجا می روید ، هفت عنصر طراحی داخلی برای ما DIY توضیح داده است که می خواهیم با جسارت پروژه هایی را شروع کنیم تا خانه هایمان به همان اندازه زیبا ، راحت و جذاب باشد تا آنجا که می توانند برای پناه دادن به خانواده های عزیزمان باشند. به یاد داشته باشید که برای ایجاد زیبایی ، لازم نیست پول زیادی خرج کنیم. اما ما قطعاً باید یاد بگیریم ، کشف کنیم ، آزمایش کنیم و انجام دهیم.

به قول یک شرکت پوشاک ورزشی ، کافیست این کار را انجام دهید!

https://www.myboysen.com/7-elements-of-interior-design/

برای کسانی از ما که خلاق هستند و یا احساس خلاق می کنند و جسارت دارند که بتوانند خانه های خودمان را انجام دهند ، این برای ما است. البته ، ما تحت هیچ تصوری نیستیم که بتوانیم معمار یا طراح داخلی شویم ، کسانی که سالها کار هنرهایشان را مطالعه کرده اند ، فقط به این دلیل که مقاله ای را در اینجا و آنجا می خوانیم. اما برای هرگونه تلاش DIY ، همیشه خوب است که چند راهنمایی داشته باشید تا به آرزوها برسیم. همچنین ، اگر ما به دلایل بودجه نسبت به انجام دکوراسیون منزل خود اشتیاق داریم ، موفقیت می تواند بسیار شیرین باشد.

در این وبلاگ MyBoysen (بگذارید B) ، تخصص خود را در مورد یک عنصر و آن COLORS ارائه دهیم و ارائه دهیم. در حقیقت ، اگر این وبلاگ را دنبال کنید ، صدها نکته ، توصیه ، توصیه و الهام بخش برای ایده های نقاشی در منزل خود پیدا خواهید کرد. بنابراین لطفاً به Let it B بروید و مشترک شوید.

7 عنصر طراحی داخلی
هفت عنصر عبارتند از فضا ، خطوط ، اشکال ، نور ، بافت ها ، الگوهای و رنگ ها. متخصصان طراحی می گویند اگر همه این هفت عنصر را با دقت در نظر بگیرید ، می توانید یک فضای زندگی زیبا و دعوت کننده ایجاد کنید. بیایید امتحان کنیم ، باید؟

فضا
فضا پایه و اساس یک اتاق است. اشاره به فضای کف دو بعدی و همچنین حجم سه بعدی در یک اتاق است. دیوارها ، کفها و سقفها به عنوان مرزهای شما وجود دارد و شما فکر می کنید نه تنها از طول و عرض بلکه بلندی فضا را نیز در نظر بگیرید.

اتاق نشیمن مرتب سازی اتاق اشکوب

نکته دیگر در مورد فضا ، مفهوم فضای مثبت و منفی است. فضایی حاوی مبلمان یا وسایل تزئینی به عنوان فضای مثبت شناخته می شود. به هر چیز دیگری فضای منفی گفته می شود. باید بین این دو تعادل برقرار شود تا اتاق شما نه شلوغ باشد و نه خالی.

هنگام ورود به آپارتمان یک تخته سقفی یا حتی یک رستوران یا هتلی با وسایل مختلف ، به راحتی می توانید تاثیر ارتفاع یک فضا را مشاهده کنید. من کسی را می شناسم که این کاندوی زیبا را در یک مکان و ساختمان برتر داشته باشد. اما او طراح داخلی خود تقریباً نزدیک به نیمی از ارتفاع کاندو بود. دلیلی که وی ارائه داد این بود که او به فضای لازم احتیاج نداشت و نمی خواست برای قبض انرژی بالقوه بالاتری هزینه کند. قلب من از اینکه ذهن من در حال تصور همه کارهای دوست داشتنی بود که می توانست انجام دهد تا در آن فضای واقعاً بدرخشد ، قلبم پرخاش می کرد.

ارتفاع می تواند واقعاً با ارائه یک احساس گسترده و باز به یک اتاق تأثیر بگذارد. ممکن است هزینه بیشتری در زمینه برق و همچنین در مورد درمان های پنجره هزینه کنید ، به خصوص اگر پنجره های کف تا سقف دارید. شما حتی می توانید بیشتر در مورد بسیاری از مواد دیگر که برای زیباسازی یک خانه لازم دارید هزینه کنید. اما آیا می توانید امکانات اتاق بیشتر را تصور کنید ، نور آفتاب در محل زندگی شما جاری می شود تا هر گوشه ای را روشن کند و آن فضای باشکوه و باشکوهی که هر بار که به در می رسید به شما خوش آمد می گوید؟ آن دعوت غیر قابل مقاومت به BREATHE وجود دارد.

از طرف دیگر ، اگر اتاقی دارید که از سقف استاندارد 2.4 متر استاندارد برخوردار باشد ، می توانید خانه زیبا و جذاب خود نیز داشته باشید. آیا می خواهید توهم ارتفاع ایجاد کنید؟ این کار با استفاده از یک یا چند عنصر مورد استفاده طراحان داخلی قابل انجام است. در ادامه بخوانید تا در مورد چگونگی انجام این کار بیشتر بدانید.

خطوط
سه نوع خط وجود دارد - افقی ، عمودی و پویا.

خطوط افقی از بالای میز ، قفسه ها یا پرتوهای سازه ای به وجود می آیند. اگر به خطوط عمودی فکر می کنید ، به ستون ها یا درهای ورودی فکر کنید. شما خطوط پویا مانند طاق ها یا سقف های طناب دار دریافت می کنید. خطوط را می توان با استفاده از مواد اولیه مورد استفاده در ساختمانها مانند خطوط تصادفی از سنگها یا خطوط براق تیرهای فولادی نیز پیشنهاد کرد.

اگر می خواهید یک اتاق بالاتر به نظر برسد ، خطوط عمودی اضافه کنید. اگر می خواهید آن را گسترده تر کنید ، سپس خطوط افقی را اضافه کنید. رنگ ساده ترین و ارزانترین راه برای دستیابی به اندازه این توهم است. برای مثال می توانید نوارهایی را بر روی دیوارها به هر جهت دیگری که می خواهید نقاشی کنید.

سبکهای مختلف معماری از خطوط برای ایجاد چیزی معمولی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، در معماری مدرن ، از خطوط عمودی و افقی بیشتر استفاده می شود زیرا ساختارها تمایل به سقف های مسطح و جعبه ای و هندسی دارند. در سبک استعماری اسپانیا ، خطوط پویا از درهای قوسی اغلب دیده می شود و احساسی که اینها می دهند یکی از زندگی بخشنده و زیبا است.

تشکیل می دهد
فرم ها اشکال اشیاء موجود در یک اتاق هستند و می توانند باز یا بسته شوند. بعضی از اشکال مستقیم و زاویه ای هستند و برخی دیگر ارگانیک یا فرفری در نظر گرفته می شوند.

اتاق ناهارخوری بزرگ - میز روشن و شفاف

در عکس ، چراغ های آویز در حالیکه میز چوبی مستطیل شکل نزدیک در نظر گرفته شده باز است.

برای مبلمان ، اشکال منحنی اکنون به عنوان الهام گرفته از زیبایی زیبایی طراحی منحنی دهه 70 روند خاصی دارند. در زیر صندلی سالن Scoop طراحی شده توسط Rosenthal قرار دارد. شیک ، بسیار راحت و ایده آل برای آن روزهایی است که می خواهید فقط از آن خارج شوید.


سبک
نورپردازی می تواند یک اتاق را ایجاد کرده یا آن را بشکند زیرا نحوه تجربه اتاق به آن بستگی دارد. همچنین عنصری است که دیگران را برجسته می کند. بدون آن ، بقیه حتی ممکن است مورد توجه قرار نگیرند.

یک بار شنیدم که یک طراح داخلی در صحبت هایش گفته است که برای پروژه هایش ، روشنایی حداقل 30٪ از کل هزینه ها را می گیرد! من کف پوش شدم

نور طبیعی فواید زیادی دارد. این می تواند راحتی و بهره وری را افزایش دهد ، افراد روحیه خوبی داشته باشد و حتی هزینه های انرژی را نیز کاهش دهد. اما گاهی اوقات ، بهتر است که نور خورشید در این کشور فیلتر شود زیرا نور مستقیم خورشید گرما را به همراه دارد.

گذشته از پنجره های معمول بر روی دیوار ، چه راه های دیگری وجود دارد که می توانید نور خورشید را وارد کنید؟ درهای شیشه ای (همچنین درهای فرانسوی) به جای دربهای جامد وجود دارد. شما می توانید دهانه های ساده مانند شکافهایی در یک دیوار پوشیده از شیشه یا غیر آن داشته باشید ، یا بلوک های نسیم که از دهه 1930 وجود دارد.

همچنین چراغهای سقفی نصب شده بر روی بام ها وجود دارد. دو اشکال بزرگ عبارتند از: 1) شما نمی توانید میزان نور خورشید را که کنترل می شود کنترل کنید و 2) احتمال نشت را افزایش می دهید. نورگیرهای سبک معمولاً در خانه هایی در کشورهای معتدل یافت می شوند که به نور بیشتری به ویژه در ماه های پاییز و زمستان احتیاج دارند.

اتاق مجلل آشپزخانه مجلل

روش دیگری که از زمان های بسیار قدیم مورد استفاده قرار گرفته ، پنجره های شکاف دار است. آنها هنوز هم در کلیساها و همچنین در خانه های مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. پنجره های شفاف دیافراگم هایی در قسمت فوقانی یک دیوار هستند که بالاتر از سطح چشم است.

هنگامی که نورپردازی را برای یک فضای طراحی می کنید ، میزان نور خورشید را در اتاق خود در نظر بگیرید ، سپس به سه نوع نور مصنوعی فکر کنید - محیط ، کار و نور لهجه.

نورپردازی محیط

روشنایی محیط کل فضای را روشن می کند. این موارد معمولاً به صورت سربار ، مانند اتصالات شفاف یا نیمه فلاش ، لوسترها ، حتی چراغ های دیواری یافت می شوند. بهتر است این چراغ ها در مدارهای مختلف قرار گیرند ، بنابراین نیازی نیست همه چیز را روشن کنید. همچنین می توانید نورپردازی را با دیمر نصب کنید تا ایجاد خلق و خوی مورد نظر برای شما راحت تر باشد.

روشنایی وظیفه

همانطور که از نام می رود ، روشنایی وظیفه روشن کردن مناطق خاصی است که می خواهید کاری انجام دهید. نمونه هایی از این موارد عبارتند از: یک لامپ میز برای یک محل کار ، یک چراغ مطالعه روی میز کنار تخت ، چراغ های آشپزخانه دارای فشار برای پیشخوان غذا ، روشنایی کابینت که در هنگام نیاز به چیزی در داخل روشن می شود یا چراغ تصویری برای دیوار مورد علاقه شما رنگ آمیزی.

روشنایی لهجه

نامه در نور نئون
عکس توسط bridget bartos در Unsplash
این چراغ هایی هستند که به فضای شما شخصیت و زیبایی می بخشند. این می تواند آن دسته از چراغ های آویز باشد که به میز شام شما یک استعداد غنی و یا یک عبارت دلخواه در چراغ های نئونی نصب شده روی دیوار شما می دهد. عملکرد روشنایی لهجه در درجه اول ایجاد آن فاکتور است که شما می خواهید در خانه خود باشید. نورپردازی یک کار ثانویه است. اگر می تواند هر دو را در یک اندازه مساوی انجام دهد ، سپس به خود برخی از نقاط قهوه ای را ارائه دهید!

بافت

بافت ها به عنوان بافت بدنی یا بافت بصری توصیف می شوند. بافت بدنی شامل تاکتیکی است ، به این معنی که وقتی یک شی را لمس می کنید ، احساس آن را می کنید ، چه خشن یا صاف ، سرد یا گرم ، نرم یا سخت و غیره. این در مورد تغییرات و احساس سطح است.

از طرف دیگر ، بافت تصویری توهم بافتهای یک سطح است. به عنوان مثال ، شما یک رنگ روغن از یک روز گرم تابستان در ساحل آویزان در اتاق نشیمن خود دارید. ممکن است هنگام تماشای آن احساس گرم و مرطوب کنید اما وقتی آن را لمس می کنید ، نقاشی در واقع صاف است ، ممکن است از لمس صاف و خنک باشد.

عکس توسط یاسمین بوهااس در Unsplash
عکس توسط یاسمین بوهااس در Unsplash
هر دو بافت جسمی و بصری به عمق ، علاقه و جزئیات اتاق اضافه می کنند. ترکیب انواع مختلف بافت به یک فضای شخصیت می دهد. به عنوان مثال ، شما می توانید یک هدست چوبی خشن ، ورق های کتان نرم ، یک پتو پشمی گرم ، خنک بودن لامپ فلزی یا پاهای میز ، زبری گل های خشک شده و صافی و گرمی کف چوبی جلا یافته داشته باشید. ترکیبی از بافت های موجود در این اتاق ، یک ویترین بسیار راحت ، گرم و پذیرایی را ایجاد می کند که شما را به سمت خوابیدن و تعطیل کردن دعوت می کند.

بافت های متضاد را با هم ترکیب کنید تا فضای شما احساس یکنواختی نداشته باشد. آیا می توانید تصور کنید که اتاق خواب شما دارای یک کف مرمر ، میزهای آینه ای ، لامپ های فلزی ، دیوارهای پوشیده از رنگ فلزی و صفحات ساتن باشد؟ فکر می کنید چقدر دعوت کننده باشد؟

الگوهای
محیط داخلی japanesestyle شخصی

الگوها طرح های تکراری هستند که از خطوط ، فرم ها و بافت ها تشکیل شده اند. آنچه به ذهن خطور می کند بافتهای سنتی فیلیپینی است. اگر هنوز این کار را نکرده اید ، به یک نمایشگاه هابی بروید. بافتهای سلیحیا و خیزران ، بانجی ، تینالاک ، هبلون یا اینابل و موارد دیگر وجود دارد. برای خانه ها می توان از این مواد برای مبلمان ، ملافه ، تختخواب ، پارچه رومیزی ، پارچه اثاثه یا لوازم داخلی ، فرش ، حتی کف ، سقف و دیوار استفاده کرد.

عکس بالا خانه ای با زیبایی شناسی ژاپنی را نشان می دهد. به اتاق نشیمن در سمت راست نگاه کنید و الگوهای بسیاری خواهید دید - در ، درب ، سقف ، فرش ، مبلمان بافته شده ، پرده پنجره. اگر پرده ها نورد نبودند ، ما نیز می توانستیم الگوی آن را ببینیم. دلیل منسجم بودن طراحی به این دلیل است که رنگ غالب وجود دارد که همه را به هم پیوند می دهد.

از الگوهای باید با احتیاط استفاده شود زیرا اگر بیش از حد از آن غافل شوید ، ممکن است درهم و برهمی احساس کنید که داشتن این همه الگوهای در اتاق ایجاد می شود حتی اگر کل فضای ماری کوندو را داشته باشید.

در صورت استفاده مناسب ، الگوهای مورد علاقه و زیبایی ایجاد می کنند و می توانند از اتاق به اتاق تداوم بخشند.

رنگها
اکنون به عنصر هفتم - رنگ ها رسیده ایم. صرفه جویی در بهترین حالت برای آخرین بار.

رنگ عنصری است که می تواند خلق و خوی را تنظیم کند ، یا آن را زنده کند یا آن را تنک کند. رنگ محیط را در یک اتاق ایجاد می کند. همچنین این عنصر است که تمام عناصر دیگر اتاق را متحد می کند ، یا یک بافت ، الگوی ، خط یا فرم خاص را برجسته می کند. آیا دوست دارید فضایی داشته باشید که فقط با یک نگاه ، احساس تعادل به شما دست دهد؟ رنگها آیا می خواهید یک اتاق روشن تر یا تاریک تر به نظر برسد؟ رنگها آیا می خواهید یک فضا بزرگتر یا کوچکتر شود؟ رنگها چگونه می توان به ایجاد یک فضا احساس کرد که ابعاد عمودی بالاتر یا پایین تر است یا اینکه ابعاد افقی گسترده تر است؟ بله ، رنگ دوباره.

در مورد رنگها چه می توانیم بگوییم؟ یا اگر این وبلاگ یا صفحه BoysBen FB را دنبال کرده اید ، شاید این سؤال مطرح شود که چه چیزی بیشتر می توانیم درباره رنگها بگوییم؟ ما در مورد بسیاری از ایده های نقاشی ، الهام بخش های رنگی ، نقاشی های دیواری نوشته ایم. از راهروها گرفته تا اتاق های نشیمن ، اتاق های غذاخوری ، آشپزخانه ها ، دفاتر منزل ، اتاق خواب ، حمام و هر اتاق دیگری که در یک خانه وجود دارد ، ما در مورد نقوش اتاق ، رنگ های رنگی و طراحی دیوارها نوشته ایم. پیشنهادات ، نکات و آموزش های ویدیویی در این وبلاگ بسیار زیاد است ، نه تنها برای دیوارها و سایر سطوح بلکه مبلمان و دکوراسیون! در صورتی که با DIY خود جلوتر هستید ، درباره مسائل فنی درباره رنگ نیز توصیه هایی وجود دارد.

اگر این اولین بار است که از وبلاگ بازدید کرده اید ، اینها ایده های نقاشی زیر هستند که می توانند یادگیری شما درباره رنگ ها را تسریع کنند -

در آنجا می روید ، هفت عنصر طراحی داخلی برای ما DIY توضیح داده است که می خواهیم با جسارت پروژه هایی را شروع کنیم تا خانه هایمان به همان اندازه زیبا ، راحت و جذاب باشد تا آنجا که می توانند برای پناه دادن به خانواده های عزیزمان باشند. به یاد داشته باشید که برای ایجاد زیبایی ، لازم نیست پول زیادی خرج کنیم. اما ما قطعاً باید یاد بگیریم ، کشف کنیم ، آزمایش کنیم و انجام دهیم.

به قول یک شرکت پوشاک ورزشی ، کافیست این کار را انجام دهید!

https://www.myboysen.com/7-elements-of-interior-design/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 7518
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه