loading...

طراحی داخلی منزل

بازدید : 226
دوشنبه 23 تير 1399 زمان : 15:53

گفته می شود بین یک اتاق طراحی شده توسط یک طراح داخلی حرفه ای و یک اتاق توسط یک دکوراتور خانه یک تفاوت وجود دارد. از متعادل کردن طرح های رنگی گرفته تا آویختن کارهای هنری ، برنامه ریزی روشنایی و حتی قرار دادن پرده ها ، طراحان جعبه ترفندی دارند که می تواند یک طرح متوسط را به یک فضای افسانه ای تبدیل کند. ما تعدادی از بهترین اسرار تجاری را گردآوری کرده ایم تا دکوراسیون خود را به سطح بعدی برسانید. ... فقط ساکت باش
قفسه های کتاب به سبک درست است
خانه H&M
یادگیری هنر نمایش تفاوت بین فضای ذخیره سازی عملی و یک ویژگی زیبا را ایجاد می کند. در اینجا نحوه درست کردن قفسه های کتاب های خود آورده شده است. فضای زیاد را زیاد نکنید ، وسایل جانبی را با همان رنگ و لحن انتخاب کنید و با هم در اعداد عجیب و غریب گروه بندی کنید. از کتاب ها به عنوان اشیاء استفاده کنید و آنها را هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی برای علاقه به نمایش بگذارید. کتاب های دو سوم ، لوازم جانبی یک سوم را تهیه کنید و حتماً گیاهان ، شاخ و برگها یا گلها را نیز در آن تهیه کنید.

روکش دیوارها را اضافه کنید
دلوکس
تابلوهای دیواری چوبی فقط مخصوص خواص دوره نیستند. این ویژگی تزئینی شخصیت و بافت را به خانه های معاصر نیز می افزاید و روند رو به رشدی دارد. علاوه بر این ، ممکن است گران به نظر برسد اما نسخه های بودجه ای که از گزینه های چوب مانند fibreboard و OSB ساخته شده اند بسیار ارزان هستند و پس از نصب ، می توانند سطوح دیواری را که روزهای بهتری دیده اند پنهان کنند. پانل های زبان و شیار باعث می شود طرح های روستایی گرم و دنج شود در حالی که سبک های فریم و وسط آن با ظاهری سنتی مطابقت دارند و یک ظرافت کامل را ایجاد می کنند. برای جذابیت به روز ، پانل ها را با صدای جسورانه یا خاموش رنگ کنید.

بگذارید در نور طبیعی
جعبه و بشکه
هیچ جایگزینی برای نور طبیعی وجود ندارد. این نه تنها به سلامتی و رفاه ما منتهی می شود بلکه بر نحوه ظهور رنگ ها نیز تأثیر می گذارد. همیشه قبل از تزئین آن به نور اتاق خود نگاه کنید. اتاق های جنوبی دارای حداکثر نور هستند در حالی که قسمت شمالی آن تاریک تر خواهد بود ، بنابراین ، رنگ های رنگ می توانند یک رنگ کاملاً متفاوت در یک اتاق به اتاق دیگر به نظر برسند.

حمام را کاغذ دیواری کنید
چوب چوبی و مگنولیا
لزوماً نیازی به چسباندن کاشی های حمام ندارید. کاغذ دیواری برای حمام کردن دیوارهای حمام می تواند یک ظاهر زیبا را بسازد و مکانی عالی برای استفاده از الگوی جسورانه و رنگی است که ممکن است در جای دیگر از آن استفاده نکنید. چاپ های بزرگ به ویژه در فضاهای کوچک قابل توجه به نظر می رسند ، بنابراین کاغذ دیواری با ویژگی ها می تواند رختکن ها و توالت های طبقه پایین را نیز تغییر دهد. به دنبال کاغذ دیواری مخصوص حمام باشید که شستشو و مقاوم در برابر پاشیدن باشد.

لهجه با سیاه
جان لوئیس
یک تصور غلط وجود دارد که سیاه باعث می شود همه چیز به نظر بسته و وحشت زده بنظر برسد ، اما این کل داستان نیست. طراحان داخلی از آن به عنوان یک لهجه استفاده می کنند زیرا در واقع می تواند با قرار دادن تاریک ترین لحن بر روی منطقه ای که می خواهید به عقب برگردید ، احساس فضای را بیشتر کند. نکته اصلی استفاده از سایه جسورانه و کم رنگ برای زمینی کردن یک اتاق و کراوات طرح با یکدیگر است. در مقابل یک پس زمینه کم رنگ و در تکرار استفاده می شود ، کنتراست کلی یک مشت چشمگیر به آن اضافه می کند و بدون شک شیک به نظر می رسد.

تخت را بپوشید
جورج هوم
یک اتاق خواب باید شخصیت شما را منعکس کند و از آنجایی که تختخواب آنقدر فضای جسمی و بینایی را اشغال می کند قطعاً به توجه نیاز دارد. بنابراین ، چه روش بهتری برای تأثیرگذاری نسبت به ملافه تختخواب متنوع که هر وقت خلق و خوی شما خیالتان راحت شود قابل تغییر است. ملافه های مرغوب و با کیفیت را در رنگ ها و الگوهایی جستجو کنید که فضای اطراف را تکمیل کرده و سپس مانند یک حرفه ای با بالش های پیش ساخته ، پتو پرتابی و کوسن های تزئینی را برای یک هتل شیک و شیک جستجو کنید.

سایه های تون لایه ای
فضای داخلی نورسو
استفاده از چندین سایه به همان رنگ فوراً اتاق را جلا و جمع می کند و این یک ترفند است که نمی توانید اشتباه کنید. لایه های یکسان یا همان رنگ را با هم مخلوط کنید و بافت و الگوی را در ترکیب قرار دهید. با استفاده از یک کوسن های مبل با شکست مواجه شوید و سپس به وسایل بزرگتر و قسمت های ساختاری یک اتاق بروید ، به عنوان مثال نقاشی یک قطعه مبلمان به همان رنگ دیوار پشت آن.

روی قطعات طراح سرمایه گذاری کنید
مبلمان مجلسی
مبلمان طراح فقط با افزایش سن بهتر می شوند ، بنابراین ارزش سرمایه گذاری دارد. قطعات آیکون از نظر بصری شکل و عملکردی فوق العاده دارند و بنابراین بدون شک قطعه قهرمان در هر اتاق خواهد بود. یک صندلی فریتز هانسن ، تخته کناری اروکلی یا لامپ کف آرکو فلوس همیشه جلب توجه می کند و هرگز از مد نمی افتد.

عاشق مدفوع شوید
نان
مدفوع همه کاره یک سلاح مخفی دکوراتور داخلی است. مبلمان کوچک لیستی از کاربردهایی دارند که می توانند به هر طرحی تبدیل شوند. در صورت عدم استفاده آنها را در کنار یک اتاق نگه دارید و یا آنها را جمع کنید و در صورت لزوم آنها را برای صندلی اضافی بیرون بیاورید. به عنوان مثال چند منظوره را به آنها اختصاص دهید ، مثلاً یک مدفوع دارای یک میز کنار یک میز بزرگ و یک قطعه ذخیره سازی در یک قسمت است. یا ، آنها بهترین پیشنهادات برای اضافه کردن یک عکس اضافی از رنگ و شکل به یک اتاق هستند.

با مقیاس بازی کنید
زندگی کن
سوپرایز کردن ، به شما امکان طراحی داخلی فوری نقاط قهوه ای را می دهد. نه تنها بالا بردن لوازم جانبی کلیدی یا اثاثیه یا لوازم داخلی ، یک ظاهر سبک جالب را ایجاد نمی کند بلکه باعث ایجاد یک فضای راحت و دنج در یک اتاق می شود. لامپ ها و چراغ های آویز روش مناسبی برای بازی با مقیاس را ارائه می دهند ، زیرا می توانند بدون در اختیار داشتن فضای بیش از حد تأثیر بزرگی ایجاد کنند.

گرم با چوب
آرگوس
اگر یک اتاق فاقد گرما و شخصیت باشد ، پادزهر بهتری از چوب وجود ندارد. در حالی که لوازم جانبی و مبلمان چوبی راهی آسان برای بلند کردن یک طرح و افزودن بافت هستند ، یک دیوار سه بعدی می تواند واقعاً در فضایی بدون نقطه کانونی باعث شگفتی شود. نیازی به هزینه زمین نیست - این طراحی با طراحی خانه ساحلی با نوارهای باریک از چوب اصلاح شده قابل دستیابی است. برای چیزهای تند تر ، قبل از نصب ، سطح آن را شن کنید.

رنگ خود را عوض کنید
تصاویر هوا / Shutterstock
قبل از متعهد شدن به رنگ دیوار ، مهم است که یک سواچ را بکشید و مشاهده کنید که چگونه سایه در شرایط نوری مختلف ظاهر می شود. برای یک روش بدون ظروف سرباز یا مسافر ، روی تکه های کاغذ A3 روی کاغذها نقاشی کنید و در طول روز آنها را در اطراف اتاق حرکت دهید و نحوه مشاهده آنها در گوشه های مختلف فضا را مشاهده کنید.

ابعاد اتاق غذاخوری را اندازه بگیرید
نان
جداول ناهار خوری اغلب به عنوان یک تجدید فشرده در می آیند ، اما ارزش آن را دارد که با دقت کافی در مورد چقدر فضای لازم برای جلوگیری از برجستگی آرنج هنگام غذا خوردن فکر کنید. ارتفاع میز ناهار خوری ایده آل 74 سانتی متر است ، 45 سانتی متر اتاق پا و 75 سانتی متر فضای بین میز و دیوار وجود دارد تا بتوانید از خواب بلند شوید و راحت بنشینید. هر تنظیم مکان باید حدود 65 سانتی متر عرض داشته باشد.

بگذارید طبقه صحبت کند
فرش
درست مثل سقف ها ، کفها معمولاً به عنوان یک پس زمینه در طراحی دکوراسیون باقی می مانند ، اما یک طبقه بیانیه می تواند نتایج قابل توجهی را ایجاد کند که فاکتور wow به اتاق بیفزاید. نکته اصلی این است که تعادل را وارد کنید ، به عنوان مثال ، اگر کف از الگوی شلوغ است ، مطمئن شوید که بقیه اتاق عقب و خنثی است. به دنبال اثاثیه یا اثاثیه کوچک باشید و آنچه را که می توانید از کف آن جدا کنید بلند کنید.

با رنگهای مکمل تماس بگیرید
مارک ها و اسپنسر
چرخ رنگ یک طراحی داخلی ضروری است. این می تواند به شما کمک کند تا در هنگام تلاش برای الهام بخش ، جفت های رنگی خود را برنامه ریزی کنید یا شما را از مسیر طراحی راهنمایی کند. از آن برای کمک به شما در تهیه طرح های مکمل (استفاده از رنگ هایی از طرف های مخالف چرخ) ، طرح های مشابه (استفاده از رنگ های کنار یکدیگر روی چرخ) یا طرح های جسورانه تر مانند اسپلیت های مکمل یا سه گانه استفاده کنید که از سه رنگ استفاده می کنند.

از نسبت طلایی اطاعت کنید
سارا ترامپ از طریق امیلی هندرسون طراحی
نسبت طلایی نسبی است که اغلب در طبیعت دیده می شود و قرن هاست که به خوبی به هنرمندان خدمت کرده است. طراحان داخلی نیز می توانند آن را به خوبی استفاده کرده و طرح هایی را ایجاد کنند که با زحمت هماهنگ باشند. با تقسیم فضاها به تقریباً دو سوم برای یک بخش و یک سوم برای باقی مانده کار می کند. در اینجا ، تختخواب و کنار میز تقریباً دو سوم از برنامه را در نظر می گیرند ، در حالی که واحد قفسه بندی حدود یک سوم طول می کشد و بدون تعادل بیش از حد رسمی ، احساس تعادل ایجاد می کند.

لوازم خانگی را تکرار کنید
پیکسل
تکرار اشکال در طول یک طرح یک روش لطیف برای کمک به مغز انسان در خواندن یک فضا به عنوان یک کل هماهنگ است. به عنوان مثال ، در اینجا مجموعه ای از مستطیل ها - در تصاویر ، مبل ها و کوسن های پراکنده - مانند دیگری که آینه های گرد ، میز قهوه ای دور و گلدان را انجام می دهند ، از یکدیگر پیروز می شوند. آمپر مرکزی هدفمند تکرار را مختل می کند بنابراین این طرح خیلی قابل پیش بینی نیست.

طرح رنگ خود را متعادل کنید
نان
آیا می خواهید راهی برای عدم تناسب یک طرح سه رنگی داشته باشید؟ برای رنگ غالب خود به 60٪ بچسبید ، 30٪ برای رنگ ثانویه و 10٪ برای رنگ لهجه خود را داشته باشید و اشتباه گرفتن آن دشوار خواهید بود. برای افزودن رنگ چهارم به مخلوط ، رنگ ثانویه یا با فشار ، رنگ غالب را تقسیم کنید ، اما هرگز لهجه را نشان ندهید.

ارکستر روشنایی داخلی
IKEA
نورپردازی خوب اغلب آخرین چیزی است که اکثر مردم هنگام ارائه یک طرح طراحی جدید در مورد آن فکر می کنند ، اما واقعاً باید اولین مورد باشد. شما باید با دقت برنامه ریزی کنید که قبل از روی آوردن به تزئین ، تک تک چراغ ها ، سوئیچ ها و سوکت ها به کجا بروند ، مطمئن شوید که ترکیبی مناسب از روشنایی سربار ، روشنایی کار ، روشنایی خلق و خوی و روشنایی لهجه را شامل می شوید. استفاده از رنگ مناسب و روشنایی لامپ برای انجام کارهای مناسب نیز به اتاق شما کمک می کند تا ظاهر خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

آغوش رنگ های تیره
رنگهای تاج
بهترین راه برای استفاده بیشتر از یک اتاق تاریک چیست؟ پاسخ غریزی ممکن است برای رنگ آمیزی آن از رنگ سفید روشن باشد تا نور را تا حد امکان بازتاب دهد. اما این می تواند یک اتاق خواب آلود را به رنگ خاموش و خاکستری تیره و ناپایدار که احساس بی نیاز و تاریکی می کند ، بدهد. درعوض ، قسمت تاریک را در آغوش بگیرید و دیوارهای خود را در رنگهای عمیق و غنی بکشید تا یک طرح دزدکی مقاومت ناپذیر را ایجاد کنید که شما را به خود جلب کند. خلق و خوی را با چند لهجه روشن روشن کنید و مطمئن شوید که شامل نورپردازی زیادی هستید.

نکات طراحی را از طبیعت بگیرید
DFS
برای پیدا کردن طرح رویایی خود مجبور نیستید ساعت ها برای تمیز کردن تصاویر زیبا از فضای داخلی صرف کنید. به اطراف نگاه کنید و همه جا را الهام خواهید کرد - از بافت آرامش بخش سنگریزه در ساحل گرفته تا بنزین در لکه های پیشانی. عکس بگیرید و از آنها استفاده کنید تا به شما در ایجاد یک تابلوی مفهومی برای اطلاع از طراحی خود کمک کنید. این اتاق با ساحلی با ساحل ، از نور خرچنگ گلدان تا دیوارهای چوبی سفید پوشیده شده است.

تقسیم 70-30
گراهام و گرین
در اینجا یک ترفند مفید دیگر برای به دست آوردن نسبت های مناسب و متعادل کردن سبک های مختلف در همان فضای موجود است. یک راه تضمین شده برای دادن شخصیت به اتاق ، تزئین حدود 70٪ از آن به سبکی خاص و سپس 30٪ باقی مانده را با سبکی کاملاً متفاوت است. بنابراین می توانید با خرد کردن آیتم های معاصر یا برعکس ، یک طرح کاملاً سنتی را ادویه کنید.
یک اتاق در فضای باز ایجاد کنید
مارک ها و اسپنسر
برای سرگرمی در فضای باز برنامه ریزی یک اتاق ناهار خوری alfresco دارید؟ فضای بیرونی خود را همانطور که می خواهید یک اتاق نشیمن و عامل ایجاد فرش ، روشنایی ، صندلی راحت و مناطقی از نوشیدنی های پاپ کنید ، رفتار کنید. نرده ها را به رنگ های آفتابی بکشید ، آثار هنری را به نمایش بگذارید (می توانید چاپ را بطور اختصاصی در فضای باز ، برای زنده ماندن عناصر) و گیاهان حلق آویز بخرید. در آخر ، از قالیچه استفاده کنید تا طرح را بریزید.

با الگوبرداری باشید
معتبر
ترکیب الگوهای مختلف در یک اتاق می تواند مشکل باشد ، اما نکته خوب استفاده از الگوهای مختلف در رنگ های مشابه یا همان الگوی اما در مقیاس های مختلف است. به عنوان مثال ، گل های کوچک مخلوط شده با شکوفه های بزرگ را امتحان کنید ، یا مانند شکل های جسورانه جسورانه در گوشه های مختلف ، همانطور که در اینجا نشان داده شده است.
کاشی های کف را روی دیوارها بکشید
شرکت کاشی پخته شده
چه کسی می گوید شما نمی توانید از همان کاشی های طرح دار در هر دو دیوار و کف استفاده کنید؟ آنها را از یک کف تا سقف برای یک طرح ایستاده با حداکثر ضربه حمل کنید.
از کل اتاق خود استفاده کنید
IKEA
احساس نکنید که باید مبلمان خود را در امتداد دیوارها صف کنید ... اگر یک اتاق نشیمن بزرگ دارید ، آوردن مبل ها و صندلی های صندلی به مرکز فضا فضای صندلی دنج و بسیار اجتماعی تری را ایجاد می کند. این کار به خصوص در فضاهای با طرح باز کار می کند و همیشه می توانید یک کنسول را در پشت صندلی خود قرار دهید تا به دنبال فضای بزرگ مبل نباشید. اگر اتاق شما برای یک مبل مرکزی خیلی کوچک است ، آن را در مقابل دیوار نگه دارید و چند صندلی را در زاویه ها (رو به سمت مبل) قرار دهید تا ظاهر طراح را جلب کند.

از فضای منفی نترسید
فرش
به همان اندازه وسوسه‌انگیز است ، با تمایل برای پر کردن هر دیوار و قفسه ، در غیر این صورت در معرض خطر قرار گرفتن اتاق اتاق خود هستید. درعوض ، چند منطقه را آزاد بگذارید تا بتوانید اتاق تنفس بسیار مورد نیاز و حس بهتر فضا را بدست آورید. نقاشی درب و قاب آن به همان اندازه دیوارهای شما ترفند خوبی است ، زیرا به ترکیب چوب کمک می کند تا توهم یک منطقه بزرگتر خالی را ایجاد کند.
با هنر دیواری بزرگ بزرگ شوید
رابرت میلز معماران از طریق معمار
وقتی صحبت از هنر می شود ، این یک مورد بسیار بزرگتر و بهتر است. می توانید با خوشه بندی تصاویر کوچکتر در یک دیوار گالری ، آن را تا حدودی جعلی کنید ، اما هیچ چیز با یک اثر هنری بزرگ که در لحظه ورود به یک اتاق ، توجه شما را جلب می کند ، مقایسه نمی شود. برای تأثیر حداکثر دو قطعه مکمل را در کنار (به جای بیش از) یک شومینه قرار دهید. اگر هنر بزرگ بیش از بودجه شما نیست ، تلاش برای جبران کردن یک قطعه کوچکتر در بالای تخته میز یا مبل - آویزان کردن آن به صورت مرکزی باعث می شود که از بین برود.

جزئیات وضعیت را ایجاد کنید
رنگهای تاج
خواه این نقاشی مربع (یا دایره ای) بر روی دیوار باشد ، همانطور که در اینجا نشان داده شده است ، ایجاد یک نقاشی دیواری دقیق و یا رفتن به الگوی آزاد از ضربات تک رنگ ، روش های بسیاری برای استفاده از رنگ وجود دارد تا نمای خلاقانه ای در بودجه ایجاد شود. به خارج از جعبه فکر کنید و برای علاقه بیشتر ، نقاشی شده خود را در گوشه و کنار قاب های درب انجام دهید.

خانه ای را برای شما ایجاد کنید
آدنزا
ویلیام موریس ، طراح پیشگام ویکتوریا ، گفت: "در خانه خود چیزی نداشته باشید که نمی دانید مفید باشد یا باور کنید که زیباست". این حداکثر است که همه طراحان - آماتور و حرفه ای - هنوز هم می توانند از امروز بهره مند شوند. اگر چیزی وجود دارد که شما دوست داشته باشید ، خواه یک تکه مبلمان باشد ، یک اثر هنری یا مجموعه ، به این فکر کنید که چگونه می توانید طرح خود را در اطراف آن انجام دهید. این قطعات مثل این است که یک فضای داخلی فردی و گرامی ایجاد می کند.

یک دیوار گالری را نقشه برداری کنید
فضای داخلی نورسو
اصلی در رپرتوار طراحی داخلی ، دیوار گالری تمرینی در خلاقیت و تعادل است - اما حتی متخصصان نیز اولین بار آن را به درستی دریافت نمی کنند. برای دستیابی به صفحه نمایش ارزشمند اینستاگرام ، از قبل از طراحی خود نقشه بکشید. الگوهای مقوایی از هر فریم را که می خواهید آویزان کنید ، مرتب کنید و آنها را در کنار دیوار با Blu Tac مرتب کنید تا زمانی که ترکیبی را پیدا کنید که کار کند ، سپس به سادگی برای چیز واقعی مبادله کنید!

قدرت سه
Lights4Fun
مطمئناً سه مورد هنگام طراحی ، عدد جادویی هستند - به طور کلی اعداد عجیب و غریب. دسته بندی موارد عجیب و غریب - از جمله کوسن ها ، گلدان ها ، تصاویر یا شمع ها - چشم را مجبور می کند به دور صفحه نمایش حرکت کند و سطح مورد علاقه بصری را ایجاد کند که ترتیبات متقارن و حتی عددی به راحتی نمی توانند با آن رقابت کنند.

کفپوش را یکدست کنید
پیکسل
استفاده از کفپوش یکسان در تمام اتاق ها یا مناطق مختلف در خانه شما راهی آسان برای احساس فضای بزرگتر از آن است. در صورت داشتن اتاق های بزرگ و دارای طرح باز ، از فرش برای شکسته شدن پیوستگی استفاده کرده و فضا را مطابق استفاده تقسیم کنید. این احساس ایجاد مناطق نشیمن و نشیمن مجزا را که هنوز هم به عنوان بخشی از کل ، بزرگتر جمع می شوند ، جمع می کند.

فرش خود را درست بگیرید
انجمن فرش
فرشها راه نهایی برای ترسیم طرح طراحی داخلی با هم هستند ، اما خیلی کوچک بروید و فرش گم شده به نظر می رسد و طرح شما صاف خواهد شد. در حالت ایده آل ، یک فرش باید به اندازه کافی بزرگ باشد که برخی یا تمام پاهای مبلمان شما بتوانند روی آن بنشینند - استفاده از یک فرش کوچک زیر یک میز قهوه باعث می شود اتاق فقط هوشیار باشد. در یک فضای ناهار خوری ، باید بتوانید با چهار پای پای صندلی خود روی فرش نشسته و در یک میز ناهار خوری بنشینید. استفاده از آنها را از طرق مختلف نیز در نظر بگیرید - خواه این چند قالی باشد که همدیگر را با هم همپوشانی دارند یا حتی به جای دیوارکشی آویزان شده اند.

شورش را با یک دونده پله اجرا کنید
داش و آلبرت اروپا
ورودی به نظر می رسد کمی خاموش؟ طراحان داخلی می دانند که حتی سخت ترین دکوراسیون راهرو نیز به سبک و سیاق نیاز ندارد. آیا می خواهید یک راهرو باریک یا راه پله باریک تر به نظر برسید؟ به جای پوشاندن همه آن در فرش ، یک دونده را بگذارید که در حدود 8 سانتی متر کف لخت از هر طرف باقی بماند. دونده فضا را تقسیم می کند ، چشم را به فاصله می کشد و آن را به فکر منطقه می اندازد وسیع تر از آن است.

انتخاب رنگ غیر سمی
خاکی
هنگام انتخاب رنگ ، آسان است که رنگ را در اولویت قرار دهید و سایر عوامل را فراموش نکنید ، از جمله اینکه چگونه ممکن است رنگ روی محیط یا سلامتی شما تأثیر بگذارد. رنگ های ساخته شده از مواد طبیعی را که حاوی هیچ (یا مقادیر بسیار کم) ترکیبات آلی فرار مضر (VOC) نیستند ، در نظر بگیرید. آنها ممکن است کمی دقیق تر باشند ، اما یک سرمایه گذاری ارزشمند است ، به خصوص برای اتاق کودک یا هنگام تزئین یک مهد کودک.

لایه های بافت نرم
شرکت اتاق خواب فرانسوی
بافت برای ایجاد یک طرح طراحی موفق مهم است ، به خصوص اگر با یک پالت رنگی خنثی کار می کنید. برای جالب بودن یک اتاق ، مواد لمسی مختلفی را در طول فضا ، از پرتاب های پشمی نرم گرفته تا بالشتک های ابریشمی ، دیوارهای آجری خشن تا تکه های آینه دار براق ، در خود جای دهید.
سقف را جشن بگیرید
Claire Esparros برای طراحی Homepolish Crystal Sinclair
به طور کلی سقف ها تمایل زیادی به عشق ورزیدن ندارند. کسل کننده بودن رنگ سفید قدیمی که شاید کمی رنگ روی گوشه ها باشد معمولاً به همان اندازه هیجان انگیز است. اما ایجاد سقف بیانیه با نقاشی ، کاغذ دیواری یا حتی اضافه کردن نقاشی دیواری می تواند یک اتاق آسانسور فوری را در اختیار شما قرار دهد. رنگ آمیزی یک سقف به رنگ تیره می تواند یک فضای را گرم و دنج جلوه دهد ، در حالی که رنگ های فلزی یا کاشی های قلع فاکس جلوه بیشتری به دکوراسیون Art Deco می بخشند.

با یک مبل شروع کنید
شناسی
آیا سعی در ایجاد یک فضای زندگی موفق با طرح آزاد باز دارید؟ هنگامی که با یک بوم خالی کار می کنید ، تصمیم گیری برای شروع کار دشوار است. به جای اینکه در اتاق نشیمن با لوازم جانبی مشروب بخورید ، از مبل شروع کنید. معمولاً بزرگترین قطعه مبلمان در اتاق ، ساده تر است که طرح خود را در اطراف این ویژگی اصلی تنظیم کنید. هنگامی که موقعیت یابی می شود ، نور ، کرایه و هر منظره ای را که ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید در نظر بگیرید. این همچنین برای اتاق های دیگر ، چه تختخواب در اتاق خواب و چه یک میز ناهار خوری در یک منطقه سرگرم کننده نیز کار می کند.

با روشنایی خلق و خوی فضای اضافه کنید
عالی
روشنایی حالت می تواند فوراً فضای مناسب را ایجاد کند. سوئیچ های Dimmer به شما قدرت استفاده از همان لامپ روشنایی عمومی یا روشنایی خلق و خوی را می دهند ، بنابراین نصب آنها در هر اتاق فوراً باعث افزایش تطبیق پذیری طرح روشنایی شما می شود. اگر از نورپردازی LED استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که سوئیچ های کم نور که سازگار با LED هستند را انتخاب کنید تا لامپ ها به اندازه کافی روشن باشند و لرزان نباشند. لامپ ها برای ایجاد یک درخشش دنج در شب ایده آل هستند و شمع ها ، فانوس ها و چراغ های دیواری همگی به افزودن به فضای کلی اتاق شما کمک می کنند. همچنین ، برای برجسته کردن ویژگی های مورد علاقه خود ، از چراغ های نوار LED برای برجسته کردن یک قبرستان یا زیر قفسه استفاده کنید.

دو جداره با دیوارهای دو تنی
رنگهای تاج
اگر در ساختمان جدید زندگی می کنید ، احتمالاً خانه شما در ویژگی های معماری کوتاه باشد. چرا سعی نمی کنید نقاشی کنید؟ شما می توانید به دنبال یک دیوار دو تنی باشید که همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است ، رنگ را در ارتفاع ریلی دادو تغییر می دهد ، یا رنگ متفاوتی را از ارتفاع راه آهن تصویر شروع می کنید و به ارتفاع اضافه می کنید. این یک روش مقرون به صرفه برای جلب علاقه به خانه شما و همچنین به روزرسانی بسیار آسان است.
برش های قاب را برای یک لمس عجیب و غریب انجام دهید
Bronwyn Poole توسط Touch Interiors
یک راه مقرون به صرفه برای ایجاد یک قطعه از هنرهای بزرگ مانند این عدد رنگارنگ توسط Touch Interiors ، قاب کردن یک کاغذ دیواری یا پارچه قابل توجه است. شما می توانید با جستجوی برش های آنلاین و یا ترکیب نمونه های مختلف ، پول بیشتری را نیز صرفه جویی کنید تا جلوه ای به آنها داده شود.

پرده ها را بالا بکشید
هیلاریس
پرده ها می توانند یک اتاق را بسازند یا بشکنند. از پارچه ای مجلل مانند مخملی استفاده کنید تا یک قاب شفاف برای ویندوز خود ایجاد کنید. یکی از رایج ترین اشتباهات پرده ، آویزان کردن آنها در بالای قاب پنجره است و باعث می شود پنجره - و اتاق - چمباتمه بزنید. آنها را به بلند آویزان کنید تا جلوه زیبایی ایجاد کنید و اتاق را بلندتر نشان دهید.

برنامه ریزی دقیق بلیط
محل اقامت
یكی از معمول ترین اشتباهات طراحی كه غیر طراحان انجام می دهند - به خصوص در فضاهای با طرح باز - متلاشی كردن بیش از حد مبلمان در منطقه است بدون آنكه فضای كافی را برای افراد فراهم كند تا بتوانند راحت از آن استفاده كنند. کرایه های باران مورد استفاده در خانه شما باید حداقل 90 سانتی متر عرض داشته باشد - برای عبور دو نفر کافی است.

روشنایی حمام تعادل
نورپردازی غروب
بسیاری از ما ادعا نمی كنیم كه به نظر بهترین چیزها در صبح است ، اما شما می توانید با گرفتن درست نورپردازی حمام خود شروع به سر دادن خود كنید. هرگز یک وسایل حمام را بالای آینه آویزان نکنید - این تنها باعث می شود که لباس شسته شده به نظر برسید. در عوض ، قلاب هایی را در هر دو طرف آینه نصب کنید زیرا آنها صورت شما را به طور مساوی روشن می کنند و در تابناک ترین نور شما را قاب می کنند. قرار دادن چراغ های روشنایی در اطراف طرف اتاق به جای وسط ، به جلوگیری از سایه ها نیز کمک خواهد کرد.

طرح کف را میخ بزنید
پیکسل
صحبت از ترک فضای کافی ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که در مناطقی که کمتر شلوغ خانه شما هستند ، امکان جابجایی وجود دارد. به عنوان مثال ، شما باید به طور ایده آل حدود 45 سانتی متر بین مبل ها ، صندلی ها و میزهای قهوه را در اتاق نشیمن خود بگذارید. این به شما فضای زیادی برای نشستن و حرکت در اطراف می دهد بدون آنکه مجبور شوید خیلی زیاد برای کشیدن فنجان قهوه یا کشیدن در فضای اتاق فریاد بزنید تا مکالمه کنید.
تصویر زمینه را به روش های غیر منتظره مجدداً تکرار کنید
@ liznylon / Instagram
آیا به دنبال ایده های تصویر زمینه هستید تا یک عامل فوری wow را ایجاد کنید؟ سعی کنید از آن در مکان های غیر منتظره استفاده کنید - برای مثال ، کابینت ها ، زیر شلوارها و قفسه ها را ردیف کنید. این یک روش ارزان تر و ارزان تر از معرفی کاغذ دیواری است. اگر نیازی به استفاده از رول کامل ندارید ، مراقب کاهش هزینه های خود باشید.

کابینت آشپزخانه
خط مقدم
یک طراح داخلی خوب می داند چه موقع برای جایگزینی یک مورد است و چه موقع می توان قطعه کاملاً خوب را برای ایجاد یک چیز افسانه مجدداً جبران کرد. آشپزخانه ها موردی عالی هستند. به عنوان مثال ، در صورت داشتن واحدهای اساسی آشپزخانه IKEA که در شرایط خوبی قرار دارند ، می توانید با قرار دادن آنها با درها و سخت افزارهای جدید از شرکتهای ارتقاء آشپزخانه مانند Superfront ، Reform و Plykea با هزینه قابل توجهی کمتر از خرید جدید ، ظاهری تازه به آنها بدهید. واحدها

طراحی در اطراف خط دید خود
Photographee.eu/Shutterstock
بهترین ارتفاع برای آویز کردن یا ایستادن تلویزیون در موقعیتی است که از آنجا تماشا خواهید کرد. بنابراین در اتاق نشیمن خود ، هنگام نشستن ، آن را در همان ارتفاع سر خود می خواهید. در آشپزخانه ، ممکن است بخواهید وقتی در یک نوار صبحانه ایستاده اید یا در یک نوار صبحانه نشسته اید ، آن را در چشم خود آویزان کنید. فاصله تماشای تلویزیون ایده آل حدود 1.5 برابر طول مورب صفحه تلویزیون شما است.
با نور آویز بازی کنید
هوشیار
یکی از متداول ترین سؤالاتی که از طراحان داخلی پرسیده می شود این است که چراغ آویز چقدر بالا است. پاسخ تا حدی بستگی به اندازه و سبک نور شما ، ارتفاع سقف شما و ارتفاع افرادی که در خانه شما زندگی می کنند بستگی دارد ، اما در اینجا چند راهنمایی مفید وجود دارد: در یک اتاق نشیمن یا راهرو ، چراغ خود را آویزان کنید. در حدود 2.4 متر از کف ، بالاتر از یک میز ناهار خوری ، حدود 75 سانتی متر بین میز و آویز خود بگذارید. اگر برای روشنایی آشپزخانه آنها را در بالای یک جزیره آویزان کرده اید ، حدود 80 سانتی متر بین کانتر و پایین سایه روشن بگذارید.

نمای طولانی را نگاه کنید
زیستگاه
به جریان خانه خود نگاه کنید و اتاق مورد نظر را فراتر از اتاق نقاشی خود در نظر بگیرید. قاب درب در این تصویر به همان صورتی کمرنگ به رنگ دیوار در اتاق فوق رنگ شده است که دو فضای را به هم متصل می کند. لازم نیست یک قاب درب باشد ، - برجسته کردن قسمت های دیگر چوب ، از ریل های تصویر گرفته تا دامن های پنجره و آگهی های برجسته.

https://www.loveproperty.com/gallerylist/71465/interior-design-secret-tips

https://redpanel.co/mag/

گفته می شود بین یک اتاق طراحی شده توسط یک طراح داخلی حرفه ای و یک اتاق توسط یک دکوراتور خانه یک تفاوت وجود دارد. از متعادل کردن طرح های رنگی گرفته تا آویختن کارهای هنری ، برنامه ریزی روشنایی و حتی قرار دادن پرده ها ، طراحان جعبه ترفندی دارند که می تواند یک طرح متوسط را به یک فضای افسانه ای تبدیل کند. ما تعدادی از بهترین اسرار تجاری را گردآوری کرده ایم تا دکوراسیون خود را به سطح بعدی برسانید. ... فقط ساکت باش
قفسه های کتاب به سبک درست است
خانه H&M
یادگیری هنر نمایش تفاوت بین فضای ذخیره سازی عملی و یک ویژگی زیبا را ایجاد می کند. در اینجا نحوه درست کردن قفسه های کتاب های خود آورده شده است. فضای زیاد را زیاد نکنید ، وسایل جانبی را با همان رنگ و لحن انتخاب کنید و با هم در اعداد عجیب و غریب گروه بندی کنید. از کتاب ها به عنوان اشیاء استفاده کنید و آنها را هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی برای علاقه به نمایش بگذارید. کتاب های دو سوم ، لوازم جانبی یک سوم را تهیه کنید و حتماً گیاهان ، شاخ و برگها یا گلها را نیز در آن تهیه کنید.

روکش دیوارها را اضافه کنید
دلوکس
تابلوهای دیواری چوبی فقط مخصوص خواص دوره نیستند. این ویژگی تزئینی شخصیت و بافت را به خانه های معاصر نیز می افزاید و روند رو به رشدی دارد. علاوه بر این ، ممکن است گران به نظر برسد اما نسخه های بودجه ای که از گزینه های چوب مانند fibreboard و OSB ساخته شده اند بسیار ارزان هستند و پس از نصب ، می توانند سطوح دیواری را که روزهای بهتری دیده اند پنهان کنند. پانل های زبان و شیار باعث می شود طرح های روستایی گرم و دنج شود در حالی که سبک های فریم و وسط آن با ظاهری سنتی مطابقت دارند و یک ظرافت کامل را ایجاد می کنند. برای جذابیت به روز ، پانل ها را با صدای جسورانه یا خاموش رنگ کنید.

بگذارید در نور طبیعی
جعبه و بشکه
هیچ جایگزینی برای نور طبیعی وجود ندارد. این نه تنها به سلامتی و رفاه ما منتهی می شود بلکه بر نحوه ظهور رنگ ها نیز تأثیر می گذارد. همیشه قبل از تزئین آن به نور اتاق خود نگاه کنید. اتاق های جنوبی دارای حداکثر نور هستند در حالی که قسمت شمالی آن تاریک تر خواهد بود ، بنابراین ، رنگ های رنگ می توانند یک رنگ کاملاً متفاوت در یک اتاق به اتاق دیگر به نظر برسند.

حمام را کاغذ دیواری کنید
چوب چوبی و مگنولیا
لزوماً نیازی به چسباندن کاشی های حمام ندارید. کاغذ دیواری برای حمام کردن دیوارهای حمام می تواند یک ظاهر زیبا را بسازد و مکانی عالی برای استفاده از الگوی جسورانه و رنگی است که ممکن است در جای دیگر از آن استفاده نکنید. چاپ های بزرگ به ویژه در فضاهای کوچک قابل توجه به نظر می رسند ، بنابراین کاغذ دیواری با ویژگی ها می تواند رختکن ها و توالت های طبقه پایین را نیز تغییر دهد. به دنبال کاغذ دیواری مخصوص حمام باشید که شستشو و مقاوم در برابر پاشیدن باشد.

لهجه با سیاه
جان لوئیس
یک تصور غلط وجود دارد که سیاه باعث می شود همه چیز به نظر بسته و وحشت زده بنظر برسد ، اما این کل داستان نیست. طراحان داخلی از آن به عنوان یک لهجه استفاده می کنند زیرا در واقع می تواند با قرار دادن تاریک ترین لحن بر روی منطقه ای که می خواهید به عقب برگردید ، احساس فضای را بیشتر کند. نکته اصلی استفاده از سایه جسورانه و کم رنگ برای زمینی کردن یک اتاق و کراوات طرح با یکدیگر است. در مقابل یک پس زمینه کم رنگ و در تکرار استفاده می شود ، کنتراست کلی یک مشت چشمگیر به آن اضافه می کند و بدون شک شیک به نظر می رسد.

تخت را بپوشید
جورج هوم
یک اتاق خواب باید شخصیت شما را منعکس کند و از آنجایی که تختخواب آنقدر فضای جسمی و بینایی را اشغال می کند قطعاً به توجه نیاز دارد. بنابراین ، چه روش بهتری برای تأثیرگذاری نسبت به ملافه تختخواب متنوع که هر وقت خلق و خوی شما خیالتان راحت شود قابل تغییر است. ملافه های مرغوب و با کیفیت را در رنگ ها و الگوهایی جستجو کنید که فضای اطراف را تکمیل کرده و سپس مانند یک حرفه ای با بالش های پیش ساخته ، پتو پرتابی و کوسن های تزئینی را برای یک هتل شیک و شیک جستجو کنید.

سایه های تون لایه ای
فضای داخلی نورسو
استفاده از چندین سایه به همان رنگ فوراً اتاق را جلا و جمع می کند و این یک ترفند است که نمی توانید اشتباه کنید. لایه های یکسان یا همان رنگ را با هم مخلوط کنید و بافت و الگوی را در ترکیب قرار دهید. با استفاده از یک کوسن های مبل با شکست مواجه شوید و سپس به وسایل بزرگتر و قسمت های ساختاری یک اتاق بروید ، به عنوان مثال نقاشی یک قطعه مبلمان به همان رنگ دیوار پشت آن.

روی قطعات طراح سرمایه گذاری کنید
مبلمان مجلسی
مبلمان طراح فقط با افزایش سن بهتر می شوند ، بنابراین ارزش سرمایه گذاری دارد. قطعات آیکون از نظر بصری شکل و عملکردی فوق العاده دارند و بنابراین بدون شک قطعه قهرمان در هر اتاق خواهد بود. یک صندلی فریتز هانسن ، تخته کناری اروکلی یا لامپ کف آرکو فلوس همیشه جلب توجه می کند و هرگز از مد نمی افتد.

عاشق مدفوع شوید
نان
مدفوع همه کاره یک سلاح مخفی دکوراتور داخلی است. مبلمان کوچک لیستی از کاربردهایی دارند که می توانند به هر طرحی تبدیل شوند. در صورت عدم استفاده آنها را در کنار یک اتاق نگه دارید و یا آنها را جمع کنید و در صورت لزوم آنها را برای صندلی اضافی بیرون بیاورید. به عنوان مثال چند منظوره را به آنها اختصاص دهید ، مثلاً یک مدفوع دارای یک میز کنار یک میز بزرگ و یک قطعه ذخیره سازی در یک قسمت است. یا ، آنها بهترین پیشنهادات برای اضافه کردن یک عکس اضافی از رنگ و شکل به یک اتاق هستند.

با مقیاس بازی کنید
زندگی کن
سوپرایز کردن ، به شما امکان طراحی داخلی فوری نقاط قهوه ای را می دهد. نه تنها بالا بردن لوازم جانبی کلیدی یا اثاثیه یا لوازم داخلی ، یک ظاهر سبک جالب را ایجاد نمی کند بلکه باعث ایجاد یک فضای راحت و دنج در یک اتاق می شود. لامپ ها و چراغ های آویز روش مناسبی برای بازی با مقیاس را ارائه می دهند ، زیرا می توانند بدون در اختیار داشتن فضای بیش از حد تأثیر بزرگی ایجاد کنند.

گرم با چوب
آرگوس
اگر یک اتاق فاقد گرما و شخصیت باشد ، پادزهر بهتری از چوب وجود ندارد. در حالی که لوازم جانبی و مبلمان چوبی راهی آسان برای بلند کردن یک طرح و افزودن بافت هستند ، یک دیوار سه بعدی می تواند واقعاً در فضایی بدون نقطه کانونی باعث شگفتی شود. نیازی به هزینه زمین نیست - این طراحی با طراحی خانه ساحلی با نوارهای باریک از چوب اصلاح شده قابل دستیابی است. برای چیزهای تند تر ، قبل از نصب ، سطح آن را شن کنید.

رنگ خود را عوض کنید
تصاویر هوا / Shutterstock
قبل از متعهد شدن به رنگ دیوار ، مهم است که یک سواچ را بکشید و مشاهده کنید که چگونه سایه در شرایط نوری مختلف ظاهر می شود. برای یک روش بدون ظروف سرباز یا مسافر ، روی تکه های کاغذ A3 روی کاغذها نقاشی کنید و در طول روز آنها را در اطراف اتاق حرکت دهید و نحوه مشاهده آنها در گوشه های مختلف فضا را مشاهده کنید.

ابعاد اتاق غذاخوری را اندازه بگیرید
نان
جداول ناهار خوری اغلب به عنوان یک تجدید فشرده در می آیند ، اما ارزش آن را دارد که با دقت کافی در مورد چقدر فضای لازم برای جلوگیری از برجستگی آرنج هنگام غذا خوردن فکر کنید. ارتفاع میز ناهار خوری ایده آل 74 سانتی متر است ، 45 سانتی متر اتاق پا و 75 سانتی متر فضای بین میز و دیوار وجود دارد تا بتوانید از خواب بلند شوید و راحت بنشینید. هر تنظیم مکان باید حدود 65 سانتی متر عرض داشته باشد.

بگذارید طبقه صحبت کند
فرش
درست مثل سقف ها ، کفها معمولاً به عنوان یک پس زمینه در طراحی دکوراسیون باقی می مانند ، اما یک طبقه بیانیه می تواند نتایج قابل توجهی را ایجاد کند که فاکتور wow به اتاق بیفزاید. نکته اصلی این است که تعادل را وارد کنید ، به عنوان مثال ، اگر کف از الگوی شلوغ است ، مطمئن شوید که بقیه اتاق عقب و خنثی است. به دنبال اثاثیه یا اثاثیه کوچک باشید و آنچه را که می توانید از کف آن جدا کنید بلند کنید.

با رنگهای مکمل تماس بگیرید
مارک ها و اسپنسر
چرخ رنگ یک طراحی داخلی ضروری است. این می تواند به شما کمک کند تا در هنگام تلاش برای الهام بخش ، جفت های رنگی خود را برنامه ریزی کنید یا شما را از مسیر طراحی راهنمایی کند. از آن برای کمک به شما در تهیه طرح های مکمل (استفاده از رنگ هایی از طرف های مخالف چرخ) ، طرح های مشابه (استفاده از رنگ های کنار یکدیگر روی چرخ) یا طرح های جسورانه تر مانند اسپلیت های مکمل یا سه گانه استفاده کنید که از سه رنگ استفاده می کنند.

از نسبت طلایی اطاعت کنید
سارا ترامپ از طریق امیلی هندرسون طراحی
نسبت طلایی نسبی است که اغلب در طبیعت دیده می شود و قرن هاست که به خوبی به هنرمندان خدمت کرده است. طراحان داخلی نیز می توانند آن را به خوبی استفاده کرده و طرح هایی را ایجاد کنند که با زحمت هماهنگ باشند. با تقسیم فضاها به تقریباً دو سوم برای یک بخش و یک سوم برای باقی مانده کار می کند. در اینجا ، تختخواب و کنار میز تقریباً دو سوم از برنامه را در نظر می گیرند ، در حالی که واحد قفسه بندی حدود یک سوم طول می کشد و بدون تعادل بیش از حد رسمی ، احساس تعادل ایجاد می کند.

لوازم خانگی را تکرار کنید
پیکسل
تکرار اشکال در طول یک طرح یک روش لطیف برای کمک به مغز انسان در خواندن یک فضا به عنوان یک کل هماهنگ است. به عنوان مثال ، در اینجا مجموعه ای از مستطیل ها - در تصاویر ، مبل ها و کوسن های پراکنده - مانند دیگری که آینه های گرد ، میز قهوه ای دور و گلدان را انجام می دهند ، از یکدیگر پیروز می شوند. آمپر مرکزی هدفمند تکرار را مختل می کند بنابراین این طرح خیلی قابل پیش بینی نیست.

طرح رنگ خود را متعادل کنید
نان
آیا می خواهید راهی برای عدم تناسب یک طرح سه رنگی داشته باشید؟ برای رنگ غالب خود به 60٪ بچسبید ، 30٪ برای رنگ ثانویه و 10٪ برای رنگ لهجه خود را داشته باشید و اشتباه گرفتن آن دشوار خواهید بود. برای افزودن رنگ چهارم به مخلوط ، رنگ ثانویه یا با فشار ، رنگ غالب را تقسیم کنید ، اما هرگز لهجه را نشان ندهید.

ارکستر روشنایی داخلی
IKEA
نورپردازی خوب اغلب آخرین چیزی است که اکثر مردم هنگام ارائه یک طرح طراحی جدید در مورد آن فکر می کنند ، اما واقعاً باید اولین مورد باشد. شما باید با دقت برنامه ریزی کنید که قبل از روی آوردن به تزئین ، تک تک چراغ ها ، سوئیچ ها و سوکت ها به کجا بروند ، مطمئن شوید که ترکیبی مناسب از روشنایی سربار ، روشنایی کار ، روشنایی خلق و خوی و روشنایی لهجه را شامل می شوید. استفاده از رنگ مناسب و روشنایی لامپ برای انجام کارهای مناسب نیز به اتاق شما کمک می کند تا ظاهر خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

آغوش رنگ های تیره
رنگهای تاج
بهترین راه برای استفاده بیشتر از یک اتاق تاریک چیست؟ پاسخ غریزی ممکن است برای رنگ آمیزی آن از رنگ سفید روشن باشد تا نور را تا حد امکان بازتاب دهد. اما این می تواند یک اتاق خواب آلود را به رنگ خاموش و خاکستری تیره و ناپایدار که احساس بی نیاز و تاریکی می کند ، بدهد. درعوض ، قسمت تاریک را در آغوش بگیرید و دیوارهای خود را در رنگهای عمیق و غنی بکشید تا یک طرح دزدکی مقاومت ناپذیر را ایجاد کنید که شما را به خود جلب کند. خلق و خوی را با چند لهجه روشن روشن کنید و مطمئن شوید که شامل نورپردازی زیادی هستید.

نکات طراحی را از طبیعت بگیرید
DFS
برای پیدا کردن طرح رویایی خود مجبور نیستید ساعت ها برای تمیز کردن تصاویر زیبا از فضای داخلی صرف کنید. به اطراف نگاه کنید و همه جا را الهام خواهید کرد - از بافت آرامش بخش سنگریزه در ساحل گرفته تا بنزین در لکه های پیشانی. عکس بگیرید و از آنها استفاده کنید تا به شما در ایجاد یک تابلوی مفهومی برای اطلاع از طراحی خود کمک کنید. این اتاق با ساحلی با ساحل ، از نور خرچنگ گلدان تا دیوارهای چوبی سفید پوشیده شده است.

تقسیم 70-30
گراهام و گرین
در اینجا یک ترفند مفید دیگر برای به دست آوردن نسبت های مناسب و متعادل کردن سبک های مختلف در همان فضای موجود است. یک راه تضمین شده برای دادن شخصیت به اتاق ، تزئین حدود 70٪ از آن به سبکی خاص و سپس 30٪ باقی مانده را با سبکی کاملاً متفاوت است. بنابراین می توانید با خرد کردن آیتم های معاصر یا برعکس ، یک طرح کاملاً سنتی را ادویه کنید.
یک اتاق در فضای باز ایجاد کنید
مارک ها و اسپنسر
برای سرگرمی در فضای باز برنامه ریزی یک اتاق ناهار خوری alfresco دارید؟ فضای بیرونی خود را همانطور که می خواهید یک اتاق نشیمن و عامل ایجاد فرش ، روشنایی ، صندلی راحت و مناطقی از نوشیدنی های پاپ کنید ، رفتار کنید. نرده ها را به رنگ های آفتابی بکشید ، آثار هنری را به نمایش بگذارید (می توانید چاپ را بطور اختصاصی در فضای باز ، برای زنده ماندن عناصر) و گیاهان حلق آویز بخرید. در آخر ، از قالیچه استفاده کنید تا طرح را بریزید.

با الگوبرداری باشید
معتبر
ترکیب الگوهای مختلف در یک اتاق می تواند مشکل باشد ، اما نکته خوب استفاده از الگوهای مختلف در رنگ های مشابه یا همان الگوی اما در مقیاس های مختلف است. به عنوان مثال ، گل های کوچک مخلوط شده با شکوفه های بزرگ را امتحان کنید ، یا مانند شکل های جسورانه جسورانه در گوشه های مختلف ، همانطور که در اینجا نشان داده شده است.
کاشی های کف را روی دیوارها بکشید
شرکت کاشی پخته شده
چه کسی می گوید شما نمی توانید از همان کاشی های طرح دار در هر دو دیوار و کف استفاده کنید؟ آنها را از یک کف تا سقف برای یک طرح ایستاده با حداکثر ضربه حمل کنید.
از کل اتاق خود استفاده کنید
IKEA
احساس نکنید که باید مبلمان خود را در امتداد دیوارها صف کنید ... اگر یک اتاق نشیمن بزرگ دارید ، آوردن مبل ها و صندلی های صندلی به مرکز فضا فضای صندلی دنج و بسیار اجتماعی تری را ایجاد می کند. این کار به خصوص در فضاهای با طرح باز کار می کند و همیشه می توانید یک کنسول را در پشت صندلی خود قرار دهید تا به دنبال فضای بزرگ مبل نباشید. اگر اتاق شما برای یک مبل مرکزی خیلی کوچک است ، آن را در مقابل دیوار نگه دارید و چند صندلی را در زاویه ها (رو به سمت مبل) قرار دهید تا ظاهر طراح را جلب کند.

از فضای منفی نترسید
فرش
به همان اندازه وسوسه‌انگیز است ، با تمایل برای پر کردن هر دیوار و قفسه ، در غیر این صورت در معرض خطر قرار گرفتن اتاق اتاق خود هستید. درعوض ، چند منطقه را آزاد بگذارید تا بتوانید اتاق تنفس بسیار مورد نیاز و حس بهتر فضا را بدست آورید. نقاشی درب و قاب آن به همان اندازه دیوارهای شما ترفند خوبی است ، زیرا به ترکیب چوب کمک می کند تا توهم یک منطقه بزرگتر خالی را ایجاد کند.
با هنر دیواری بزرگ بزرگ شوید
رابرت میلز معماران از طریق معمار
وقتی صحبت از هنر می شود ، این یک مورد بسیار بزرگتر و بهتر است. می توانید با خوشه بندی تصاویر کوچکتر در یک دیوار گالری ، آن را تا حدودی جعلی کنید ، اما هیچ چیز با یک اثر هنری بزرگ که در لحظه ورود به یک اتاق ، توجه شما را جلب می کند ، مقایسه نمی شود. برای تأثیر حداکثر دو قطعه مکمل را در کنار (به جای بیش از) یک شومینه قرار دهید. اگر هنر بزرگ بیش از بودجه شما نیست ، تلاش برای جبران کردن یک قطعه کوچکتر در بالای تخته میز یا مبل - آویزان کردن آن به صورت مرکزی باعث می شود که از بین برود.

جزئیات وضعیت را ایجاد کنید
رنگهای تاج
خواه این نقاشی مربع (یا دایره ای) بر روی دیوار باشد ، همانطور که در اینجا نشان داده شده است ، ایجاد یک نقاشی دیواری دقیق و یا رفتن به الگوی آزاد از ضربات تک رنگ ، روش های بسیاری برای استفاده از رنگ وجود دارد تا نمای خلاقانه ای در بودجه ایجاد شود. به خارج از جعبه فکر کنید و برای علاقه بیشتر ، نقاشی شده خود را در گوشه و کنار قاب های درب انجام دهید.

خانه ای را برای شما ایجاد کنید
آدنزا
ویلیام موریس ، طراح پیشگام ویکتوریا ، گفت: "در خانه خود چیزی نداشته باشید که نمی دانید مفید باشد یا باور کنید که زیباست". این حداکثر است که همه طراحان - آماتور و حرفه ای - هنوز هم می توانند از امروز بهره مند شوند. اگر چیزی وجود دارد که شما دوست داشته باشید ، خواه یک تکه مبلمان باشد ، یک اثر هنری یا مجموعه ، به این فکر کنید که چگونه می توانید طرح خود را در اطراف آن انجام دهید. این قطعات مثل این است که یک فضای داخلی فردی و گرامی ایجاد می کند.

یک دیوار گالری را نقشه برداری کنید
فضای داخلی نورسو
اصلی در رپرتوار طراحی داخلی ، دیوار گالری تمرینی در خلاقیت و تعادل است - اما حتی متخصصان نیز اولین بار آن را به درستی دریافت نمی کنند. برای دستیابی به صفحه نمایش ارزشمند اینستاگرام ، از قبل از طراحی خود نقشه بکشید. الگوهای مقوایی از هر فریم را که می خواهید آویزان کنید ، مرتب کنید و آنها را در کنار دیوار با Blu Tac مرتب کنید تا زمانی که ترکیبی را پیدا کنید که کار کند ، سپس به سادگی برای چیز واقعی مبادله کنید!

قدرت سه
Lights4Fun
مطمئناً سه مورد هنگام طراحی ، عدد جادویی هستند - به طور کلی اعداد عجیب و غریب. دسته بندی موارد عجیب و غریب - از جمله کوسن ها ، گلدان ها ، تصاویر یا شمع ها - چشم را مجبور می کند به دور صفحه نمایش حرکت کند و سطح مورد علاقه بصری را ایجاد کند که ترتیبات متقارن و حتی عددی به راحتی نمی توانند با آن رقابت کنند.

کفپوش را یکدست کنید
پیکسل
استفاده از کفپوش یکسان در تمام اتاق ها یا مناطق مختلف در خانه شما راهی آسان برای احساس فضای بزرگتر از آن است. در صورت داشتن اتاق های بزرگ و دارای طرح باز ، از فرش برای شکسته شدن پیوستگی استفاده کرده و فضا را مطابق استفاده تقسیم کنید. این احساس ایجاد مناطق نشیمن و نشیمن مجزا را که هنوز هم به عنوان بخشی از کل ، بزرگتر جمع می شوند ، جمع می کند.

فرش خود را درست بگیرید
انجمن فرش
فرشها راه نهایی برای ترسیم طرح طراحی داخلی با هم هستند ، اما خیلی کوچک بروید و فرش گم شده به نظر می رسد و طرح شما صاف خواهد شد. در حالت ایده آل ، یک فرش باید به اندازه کافی بزرگ باشد که برخی یا تمام پاهای مبلمان شما بتوانند روی آن بنشینند - استفاده از یک فرش کوچک زیر یک میز قهوه باعث می شود اتاق فقط هوشیار باشد. در یک فضای ناهار خوری ، باید بتوانید با چهار پای پای صندلی خود روی فرش نشسته و در یک میز ناهار خوری بنشینید. استفاده از آنها را از طرق مختلف نیز در نظر بگیرید - خواه این چند قالی باشد که همدیگر را با هم همپوشانی دارند یا حتی به جای دیوارکشی آویزان شده اند.

شورش را با یک دونده پله اجرا کنید
داش و آلبرت اروپا
ورودی به نظر می رسد کمی خاموش؟ طراحان داخلی می دانند که حتی سخت ترین دکوراسیون راهرو نیز به سبک و سیاق نیاز ندارد. آیا می خواهید یک راهرو باریک یا راه پله باریک تر به نظر برسید؟ به جای پوشاندن همه آن در فرش ، یک دونده را بگذارید که در حدود 8 سانتی متر کف لخت از هر طرف باقی بماند. دونده فضا را تقسیم می کند ، چشم را به فاصله می کشد و آن را به فکر منطقه می اندازد وسیع تر از آن است.

انتخاب رنگ غیر سمی
خاکی
هنگام انتخاب رنگ ، آسان است که رنگ را در اولویت قرار دهید و سایر عوامل را فراموش نکنید ، از جمله اینکه چگونه ممکن است رنگ روی محیط یا سلامتی شما تأثیر بگذارد. رنگ های ساخته شده از مواد طبیعی را که حاوی هیچ (یا مقادیر بسیار کم) ترکیبات آلی فرار مضر (VOC) نیستند ، در نظر بگیرید. آنها ممکن است کمی دقیق تر باشند ، اما یک سرمایه گذاری ارزشمند است ، به خصوص برای اتاق کودک یا هنگام تزئین یک مهد کودک.

لایه های بافت نرم
شرکت اتاق خواب فرانسوی
بافت برای ایجاد یک طرح طراحی موفق مهم است ، به خصوص اگر با یک پالت رنگی خنثی کار می کنید. برای جالب بودن یک اتاق ، مواد لمسی مختلفی را در طول فضا ، از پرتاب های پشمی نرم گرفته تا بالشتک های ابریشمی ، دیوارهای آجری خشن تا تکه های آینه دار براق ، در خود جای دهید.
سقف را جشن بگیرید
Claire Esparros برای طراحی Homepolish Crystal Sinclair
به طور کلی سقف ها تمایل زیادی به عشق ورزیدن ندارند. کسل کننده بودن رنگ سفید قدیمی که شاید کمی رنگ روی گوشه ها باشد معمولاً به همان اندازه هیجان انگیز است. اما ایجاد سقف بیانیه با نقاشی ، کاغذ دیواری یا حتی اضافه کردن نقاشی دیواری می تواند یک اتاق آسانسور فوری را در اختیار شما قرار دهد. رنگ آمیزی یک سقف به رنگ تیره می تواند یک فضای را گرم و دنج جلوه دهد ، در حالی که رنگ های فلزی یا کاشی های قلع فاکس جلوه بیشتری به دکوراسیون Art Deco می بخشند.

با یک مبل شروع کنید
شناسی
آیا سعی در ایجاد یک فضای زندگی موفق با طرح آزاد باز دارید؟ هنگامی که با یک بوم خالی کار می کنید ، تصمیم گیری برای شروع کار دشوار است. به جای اینکه در اتاق نشیمن با لوازم جانبی مشروب بخورید ، از مبل شروع کنید. معمولاً بزرگترین قطعه مبلمان در اتاق ، ساده تر است که طرح خود را در اطراف این ویژگی اصلی تنظیم کنید. هنگامی که موقعیت یابی می شود ، نور ، کرایه و هر منظره ای را که ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید در نظر بگیرید. این همچنین برای اتاق های دیگر ، چه تختخواب در اتاق خواب و چه یک میز ناهار خوری در یک منطقه سرگرم کننده نیز کار می کند.

با روشنایی خلق و خوی فضای اضافه کنید
عالی
روشنایی حالت می تواند فوراً فضای مناسب را ایجاد کند. سوئیچ های Dimmer به شما قدرت استفاده از همان لامپ روشنایی عمومی یا روشنایی خلق و خوی را می دهند ، بنابراین نصب آنها در هر اتاق فوراً باعث افزایش تطبیق پذیری طرح روشنایی شما می شود. اگر از نورپردازی LED استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که سوئیچ های کم نور که سازگار با LED هستند را انتخاب کنید تا لامپ ها به اندازه کافی روشن باشند و لرزان نباشند. لامپ ها برای ایجاد یک درخشش دنج در شب ایده آل هستند و شمع ها ، فانوس ها و چراغ های دیواری همگی به افزودن به فضای کلی اتاق شما کمک می کنند. همچنین ، برای برجسته کردن ویژگی های مورد علاقه خود ، از چراغ های نوار LED برای برجسته کردن یک قبرستان یا زیر قفسه استفاده کنید.

دو جداره با دیوارهای دو تنی
رنگهای تاج
اگر در ساختمان جدید زندگی می کنید ، احتمالاً خانه شما در ویژگی های معماری کوتاه باشد. چرا سعی نمی کنید نقاشی کنید؟ شما می توانید به دنبال یک دیوار دو تنی باشید که همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است ، رنگ را در ارتفاع ریلی دادو تغییر می دهد ، یا رنگ متفاوتی را از ارتفاع راه آهن تصویر شروع می کنید و به ارتفاع اضافه می کنید. این یک روش مقرون به صرفه برای جلب علاقه به خانه شما و همچنین به روزرسانی بسیار آسان است.
برش های قاب را برای یک لمس عجیب و غریب انجام دهید
Bronwyn Poole توسط Touch Interiors
یک راه مقرون به صرفه برای ایجاد یک قطعه از هنرهای بزرگ مانند این عدد رنگارنگ توسط Touch Interiors ، قاب کردن یک کاغذ دیواری یا پارچه قابل توجه است. شما می توانید با جستجوی برش های آنلاین و یا ترکیب نمونه های مختلف ، پول بیشتری را نیز صرفه جویی کنید تا جلوه ای به آنها داده شود.

پرده ها را بالا بکشید
هیلاریس
پرده ها می توانند یک اتاق را بسازند یا بشکنند. از پارچه ای مجلل مانند مخملی استفاده کنید تا یک قاب شفاف برای ویندوز خود ایجاد کنید. یکی از رایج ترین اشتباهات پرده ، آویزان کردن آنها در بالای قاب پنجره است و باعث می شود پنجره - و اتاق - چمباتمه بزنید. آنها را به بلند آویزان کنید تا جلوه زیبایی ایجاد کنید و اتاق را بلندتر نشان دهید.

برنامه ریزی دقیق بلیط
محل اقامت
یكی از معمول ترین اشتباهات طراحی كه غیر طراحان انجام می دهند - به خصوص در فضاهای با طرح باز - متلاشی كردن بیش از حد مبلمان در منطقه است بدون آنكه فضای كافی را برای افراد فراهم كند تا بتوانند راحت از آن استفاده كنند. کرایه های باران مورد استفاده در خانه شما باید حداقل 90 سانتی متر عرض داشته باشد - برای عبور دو نفر کافی است.

روشنایی حمام تعادل
نورپردازی غروب
بسیاری از ما ادعا نمی كنیم كه به نظر بهترین چیزها در صبح است ، اما شما می توانید با گرفتن درست نورپردازی حمام خود شروع به سر دادن خود كنید. هرگز یک وسایل حمام را بالای آینه آویزان نکنید - این تنها باعث می شود که لباس شسته شده به نظر برسید. در عوض ، قلاب هایی را در هر دو طرف آینه نصب کنید زیرا آنها صورت شما را به طور مساوی روشن می کنند و در تابناک ترین نور شما را قاب می کنند. قرار دادن چراغ های روشنایی در اطراف طرف اتاق به جای وسط ، به جلوگیری از سایه ها نیز کمک خواهد کرد.

طرح کف را میخ بزنید
پیکسل
صحبت از ترک فضای کافی ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که در مناطقی که کمتر شلوغ خانه شما هستند ، امکان جابجایی وجود دارد. به عنوان مثال ، شما باید به طور ایده آل حدود 45 سانتی متر بین مبل ها ، صندلی ها و میزهای قهوه را در اتاق نشیمن خود بگذارید. این به شما فضای زیادی برای نشستن و حرکت در اطراف می دهد بدون آنکه مجبور شوید خیلی زیاد برای کشیدن فنجان قهوه یا کشیدن در فضای اتاق فریاد بزنید تا مکالمه کنید.
تصویر زمینه را به روش های غیر منتظره مجدداً تکرار کنید
@ liznylon / Instagram
آیا به دنبال ایده های تصویر زمینه هستید تا یک عامل فوری wow را ایجاد کنید؟ سعی کنید از آن در مکان های غیر منتظره استفاده کنید - برای مثال ، کابینت ها ، زیر شلوارها و قفسه ها را ردیف کنید. این یک روش ارزان تر و ارزان تر از معرفی کاغذ دیواری است. اگر نیازی به استفاده از رول کامل ندارید ، مراقب کاهش هزینه های خود باشید.

کابینت آشپزخانه
خط مقدم
یک طراح داخلی خوب می داند چه موقع برای جایگزینی یک مورد است و چه موقع می توان قطعه کاملاً خوب را برای ایجاد یک چیز افسانه مجدداً جبران کرد. آشپزخانه ها موردی عالی هستند. به عنوان مثال ، در صورت داشتن واحدهای اساسی آشپزخانه IKEA که در شرایط خوبی قرار دارند ، می توانید با قرار دادن آنها با درها و سخت افزارهای جدید از شرکتهای ارتقاء آشپزخانه مانند Superfront ، Reform و Plykea با هزینه قابل توجهی کمتر از خرید جدید ، ظاهری تازه به آنها بدهید. واحدها

طراحی در اطراف خط دید خود
Photographee.eu/Shutterstock
بهترین ارتفاع برای آویز کردن یا ایستادن تلویزیون در موقعیتی است که از آنجا تماشا خواهید کرد. بنابراین در اتاق نشیمن خود ، هنگام نشستن ، آن را در همان ارتفاع سر خود می خواهید. در آشپزخانه ، ممکن است بخواهید وقتی در یک نوار صبحانه ایستاده اید یا در یک نوار صبحانه نشسته اید ، آن را در چشم خود آویزان کنید. فاصله تماشای تلویزیون ایده آل حدود 1.5 برابر طول مورب صفحه تلویزیون شما است.
با نور آویز بازی کنید
هوشیار
یکی از متداول ترین سؤالاتی که از طراحان داخلی پرسیده می شود این است که چراغ آویز چقدر بالا است. پاسخ تا حدی بستگی به اندازه و سبک نور شما ، ارتفاع سقف شما و ارتفاع افرادی که در خانه شما زندگی می کنند بستگی دارد ، اما در اینجا چند راهنمایی مفید وجود دارد: در یک اتاق نشیمن یا راهرو ، چراغ خود را آویزان کنید. در حدود 2.4 متر از کف ، بالاتر از یک میز ناهار خوری ، حدود 75 سانتی متر بین میز و آویز خود بگذارید. اگر برای روشنایی آشپزخانه آنها را در بالای یک جزیره آویزان کرده اید ، حدود 80 سانتی متر بین کانتر و پایین سایه روشن بگذارید.

نمای طولانی را نگاه کنید
زیستگاه
به جریان خانه خود نگاه کنید و اتاق مورد نظر را فراتر از اتاق نقاشی خود در نظر بگیرید. قاب درب در این تصویر به همان صورتی کمرنگ به رنگ دیوار در اتاق فوق رنگ شده است که دو فضای را به هم متصل می کند. لازم نیست یک قاب درب باشد ، - برجسته کردن قسمت های دیگر چوب ، از ریل های تصویر گرفته تا دامن های پنجره و آگهی های برجسته.

https://www.loveproperty.com/gallerylist/71465/interior-design-secret-tips

https://redpanel.co/mag/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 7508
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه