loading...

طراحی داخلی منزل

بازدید : 304
يکشنبه 29 تير 1399 زمان : 16:53

در هر فصلی به دنبال دکوراسیون منزل خود هستیم تا جزئیات خاصی را که باعث تغییر و تحول در آن می شود ، و همچنین فصول ، بنابراین دکوراتورها و طراحان در سراسر جهان ، روند دکوراسیونی را که در آن اعمال می شوند به ما نشان دهند تا بتوانند فضاهای زندگی خود را زیباتر کنند. .

و از آنجایی که اکنون نزدیک به پایان سال 2019 است ، اکنون می توانیم بدانیم که روند جدید دکوراسیون برای سال 2020 چیست. آیا آمادگی دیدار با آنها را دارید؟

هدف اصلی در دکوراسیون در طول سال 2020:
پیشنهادهایی که طی سال آینده در فضای داخلی خواهیم دید ، به دنبال یک هدف مشترک هستند: به خانه یک ظاهر راحت و با الهام از طبیعت.

این امر به این دلیل است که در روند تزئین خانه ها ، از مصالحی نظیر چوب و بسیاری از پوشش گیاهی سلطنت می شود ، بنابراین این دکوراسیون درخشان نیز خواهد بود ، زیرا فلزات مانند نقره ، طلا ، با زور وارد می شوند.
همانطور که اشاره کردیم ، هدف مشترک برای تزئین خانه ها مملو از ایده ها و پیشنهادات بسیار دنج برای استفاده از منسوجات و جزئیات قومی خواهد بود که به ما امکان می دهد به لطف انواع گزینه هایی که خواهیم داشت ، یک تماس شخصی داشته باشیم.
اگر دوست دارید خانه شما آخرین شوق مد باشد ، در کتاب امروز ما از طریق طرح های متخصصان ما روندهای دکوراسیون 2020 را مشاهده خواهیم کرد ، که مطمئناً شما را با الهام از بین خواهد برد.

هدف اصلی در دکوراسیون در طول سال 2020:
پیشنهادهایی که طی سال آینده در فضای داخلی خواهیم دید ، به دنبال یک هدف مشترک هستند: به خانه یک ظاهر راحت و با الهام از طبیعت.

این امر به این دلیل است که در روند تزئین خانه ها ، از مصالحی نظیر چوب و بسیاری از پوشش گیاهی سلطنت می شود ، بنابراین این دکوراسیون درخشان نیز خواهد بود ، زیرا فلزات مانند نقره ، طلا ، با زور وارد می شوند.
همانطور که اشاره کردیم ، هدف مشترک برای تزئین خانه ها مملو از ایده ها و پیشنهادات بسیار دنج برای استفاده از منسوجات و جزئیات قومی خواهد بود که به ما امکان می دهد به لطف انواع گزینه هایی که خواهیم داشت ، یک لمس شخصی داشته باشیم.
اگر دوست دارید خانه شما آخرین شوق مد باشد ، در کتاب امروز ما از طریق طرح های متخصصان ما روندهای دکوراسیون 2020 را مشاهده خواهیم کرد ، که مطمئناً شما را با الهام از بین خواهد برد.



1. روند تزئینات سال 2020: تقسیم محیط ها با مواد طبیعی
جدید ترندهای دکوراسیون داخلی سال 2020 برخلاف سالهای گذشته که در آن فضاهای باز با محیطهای ارتباطی جستجو می شد ، در سال 2020 ما طرحهایی خواهیم دید که در غیر این صورت هستند. تمایل این است که به دنبال بخش هایی باشیم که به هر محیطی حریم خصوصی و صمیمیت بیشتری اعطا می شود ، تا از آنها استقبال بیشتری شود.

2. گرایش هایی برای تزئین خانه خود در سال 2020: محیط های صمیمی تر و پذیرایی تر
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 اگرچه نمی توانیم انکار کنیم که فضاهای باز احساس داشتن خانه ای بزرگتر را به وجود می آورد ، باید این را هم بدانیم که مواقعی وجود دارد که ارتباطات باز می تواند راحتی را کاهش دهد ، مانند داشتن بوی آشپزخانه در اتاق یا داشتن بسیاری از موارد وقتی به آرامش بیشتری نیاز دارید سر و صدا کنید.

3. این رنگ ها روند در دکوراسیون داخلی در سال 2020 است
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 روندهای رنگی به طور مداوم تغییر می کنند و در سال 2020 شاهد تنش های شاد و هوشیار خواهیم بود و همین امر باعث می شود انتخاب آنها بسیار متنوع و ساده باشد. بگذارید یک به یک رنگ مبلمان ، پارچه ، دیوارها برای فضای داخلی را ببینیم ...

روند رنگ در دکوراسیون سال 2020: خاکستری
جدید روند دکوراسیون داخلی 2020 رنگ خاکستری هنوز هم یک روند است زیرا یک رنگ خنثی طیف گسترده ای از ترکیب ها و سبک های مختلفی را پوشش می دهد که در سال آینده در هنگام ترکیب با رنگ های پر جنب و جوش ، جسورانه تر خواهد بود. می توان از آن برای رنگ آمیزی دیوارهای داخلی و دکوراسیون مبلمان استفاده کرد. همچنین در فرش و منسوجات.

رنگ خاکستری برای رنگ آمیزی دیوارها و مبلمان
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 رنگ خاکستری فقط به دیوارهای خانه محدود نمی شود. همچنین برای تزئین هر اتاق خانه نیز در مبلمان وجود خواهد داشت.

روند رنگ در دکوراسیون سال 2020: صورتی
رنگهای صورتی قبلاً چندین فصل در دکوراسیون داخلی وجود داشته است و سال آینده آن را مشاهده خواهیم کرد.

صورتی در دکوراسیون خانه ها در سال 2020
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 چه در دیوارها ، منسوجات ، لوازم جانبی و مبلمان ، رنگ صورتی تقریباً در تمام سایه های آن ، از صورتی پاستیل صورتی ، گل رز قدیمی ، صورتی هلو یا صورتی-لیلا ، یک لمس آرام ، ظریف و زیبا به خانه می بخشد. دکور

بنفش در روندهای رنگ 2020
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 یکی از جذاب ترین پیشنهادها در سال 2020 از نظر رنگ داخلی خانه ها ، حضور بنفش در مبلمان ، پارچه و لوازم جانبی مانند لامپ یا تصاویر روی دیوارها خواهد بود.

رنگ بنفش در سال 2020 در تمام سایه های آن وجود دارد
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 از تنش های تیره تا شدید ، رنگ بنفش ، بنفش و بنفش ، در تمام سایه ها و ترکیب های آن به شدت به فضای داخلی آوانگارد می رسد.

روندهای رنگ ، سبز موجود در سال 2020
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 با طرح پیشنهادی روشن و طبیعی ، روندهای سال 2020 به عنوان یکی از رنگهای سبز مورد علاقه در تمام سایه های آن قرار دارند. بیایید چند نمونه در تمام اتاق های خانه مشاهده کنیم.

رنگ سبز تیره بر روی مبلمان و منسوجات خانه
گرایش های دکوراسیون داخلی جدید 2020 دامنه های تاریک و عمیق در مبلمان خانه ، در اثاثه یا لوازم داخلی صندلی ها و صندلی ها دیده می شود و باعث ایجاد لهجه در دکوراسیون می شود.

روند رنگ در دکوراسیون سال 2020: آبی

رنگ آبی همچنین سال آینده به عنوان یک نوع دکوراسیون ، هم در دیوارها ، پارچه ها و مبلمان اثاثه یا لوازم داخلی اثبات خواهد شد.

در هر سایه ای آبی برای رنگ آمیزی و تزئین خانه
گرایش های جدید دکوراسیون داخلی 2020 همه سایه های رنگ آبی پذیرفته شده است ، اما به خصوص آبی کبالت ستاره ای از فضای داخلی خواهد بود.

ترکیب رنگ ها در دکوراسیون داخلی در سال 2020: صورتی و سبز پاستلی
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 چگونه می توان رنگها را روی دیوارها و مبلمان منزل ترکیب کرد؟ در سال جاری که تقریباً آغاز می شود ، رنگ های نرم و لطیف رنگ های پاستلی ، به ویژه گل رز و سبزی ، روند خود را ادامه می دهند.

از این ترکیب رنگها می توان در اتاقهای غذاخوری ، آشپزخانه ، اتاق خواب یا گیرنده استفاده کرد. اگر این رنگ ها را با مواد طبیعی در مبلمان ترکیب کنید ، دقیقاً مفهوم پیشنهاد اصلی 2020 را ایجاد خواهید کرد: محیط های طبیعی و پذیرایی برای سکونت.

BONUS: رنگ های تزئینی برای سال 2020 چیست؟

4- موادی که در سال 2020 مورد استفاده قرار می گیرد چیست؟
روند جدید دکوراسیون داخلی 2020 به لحاظ مواد ، روندهای تزئینی چوب را به عنوان ماده اصلی نشان می دهند. چوب ، از کاج ، بلوط ، چوب ماهون ، یا چوب تقلید ، هنوز در سال 2020 در دسترس است.

چوب در سازه های خانه مانند سقف یا ستون.
چوب در طبقات داخلی و خارجی
مبلمان چوبی در تمام اتاق ها
چوب در دکوراسیون
چوب در پایان
چوب درها و پنجره ها
چوب به کمال!

چوب تیره یک روند در دکوراسیون 2020 است
گرایش های دکوراسیون داخلی جدید 2020 مانند سال های گذشته که در آن چوب نور ستاره بود ، سال آینده تن های تیره و تار خواهد شد ، به دنبال این است که به دکوراسیون خانه زیبایی و لمس بیشتری از لوکس داشته باشد.

روند مواد در دکوراسیون سال 2020: الیاف گیاهی
روند جدید دکوراسیون داخلی 2020 علاوه بر چوب در مبلمان ، کف ، سقف و وسایل تزئینی ، روند طبیعی به دکوراسیون سال آینده تحمیل می شود و ما در فضای داخلی خود شاهد حصیری ، جوت و خیزران خواهیم بود. این مواد مقدار بیشتری از بافت ها را به دکوراسیون ارائه می دهند و باعث استقبال بیشتر آنها از محیط های ما می شوند.

چرم ، یکی دیگر از موادی که در سال 2020 در دکوراسیون داخلی انتظار می رود
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020A گرچه مصالحی وجود دارد که هرگز از سبک خارج نمی شوند ، فصلی وجود دارد که در دکوراسیون آنها غیرقابل قبول است و مورد صندلی های چرمی مانند چسترفیلد است که در دکوراسیون های روند صنعتی و مانند سال آینده بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ما بسیاری از فلزات را خواهیم دید که چه ایده ای بهتر از استفاده از صندلی زیبا مانند این.

روند مواد در دکوراسیون سال 2020: فلزات
جدید روند دکوراسیون داخلی سال 2020 فلزات در انواع مختلف خود از تزئینات زیبایی شناسی صنعتی مانند فولاد و جنبه های اکسیده شده گرفته تا طلا و نقره به تزئینات سال 2020 می آیند.

این فلزات را می توان از طریق لامپ ها و لوازم جانبی مختلف مانند قاب آینه ها ، پاهای برخی مبلمان مانند میزهای قهوه و سایر قطعات تزئینی کوچک در دکوراسیون قرار داد.

رنگ های فلزی و فلزی به عنوان ماده ای برای تزئین خانه ها در سال 2020
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 متال ها در دکوراسیون اتاق های مختلف خانه ، درخشندگی و درخشندگی بیشتری را به ارمغان می آورند. علاوه بر این می توان از مواد فلزی برای تزئین هر سبکی از خانه استفاده کرد:

سبک مدرن
سبک کلاسیک
سبک التقاطی
سبک مینیمالیستی
سبک پرنعمت
5- چگونه می توان دیوارهای خانه را در سال 2020 تزئین کرد؟
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 با توجه به روند نقاشی یا تزئین دیوارها یا دیوارهای داخلی منزل شما در سال 2020 موارد زیر است:

کاغذ دیواری یکی از پیاده ها برای تزئین دیوارهای خانه است و در سال 2020 نقوش لمسی هنری ، شبیه سازی بوم با یک اثر هنری زیبا خواهد بود.

کاغذ دیواری به عنوان شخصیت اصلی در سال 2020 ، نقوش برجسته ای از طبیعت جدید دکوراسیون داخلی سال 2020
چاپ های گرمسیری بر روی دیوارها (و منسوجات) برای این روندهای تزئینی داخلی 2020New 2020
اما در سال 2020 ، ما همچنین شاهد جنگلهای بارانی در دکوراسیون خواهیم بود ، از دیوارها گرفته تا الگوهای کوسن ها ، لحاف ها ، حوله ها و غیره. 1 دکوراسیون در سال 2020.

عکس هایی برای تزئین دیوارهای تمام اتاق های خانه جدیدترند دکوراسیون داخلی سال 2020
گزینه دیگر برای تزئین دیوارها ، آویزان کردن تصاویر و ترکیب رنگ ها و نقوش طبیعی است. به عنوان مثال نقاشی هایی که با رنگ سبز و سفید ترکیب شده اند و همچنین تصاویری از کاکتوس و آناناس.

6. در سال 2020 یک باغ سرپوشیده داشته باشید! - روند قوی و ماندن

چنین نیرویی است که در سال 2020 الهام بخش طبیعی است که باغ های داخلی نمی توانند در دکوراسیون خانه گم شوند و به دنبال فضایی برای آرامش و آرامش برای کل خانواده هستند.

برای همراهی با فضای داخلی باغ ، می توانید یک صندلی یا صندلی کوچک قرار دهید که به شما امکان می دهد از آرامش و زیبایی باغ خود لذت ببرید.

7. روند تزئینات 2020: لوازم جانبی New Trends Decorating Interior 2020
چگونه خانه را تزئین کنیم؟ از چه لوازم جانبی استفاده کنید؟ در ابتدای این کتاب ذکر کردیم که نقوش قومی جای خود را در دکوراسیون داخلی سال 2020 به دست می آورند ، بنابراین این لحظه مناسب برای نمایش قطعاتی است که در طول سفر خود به دست آورده اید. وجود اشیاء و لوازم جانبی از فرهنگ های دیگر لمس جادو و ماجراجویی را به دکوراسیون منزل اضافه می کند.

ترکیبی از رنگ ها ، بافت ها و فرهنگ ها جدیدترین روند دکوراسیون داخلی سال 2020
گزینه های زیادی از نظر رنگ ، بافت و فرهنگ وجود دارد که می توانید مواردی را که خود را با آنها مشخص می کنید گنجانید.

8- روند آشپزخانه های 2020 چقدر است؟ روند دکوراسیون 2020: آشپزخانه های سیاه و سفید جدید روند دکوراسیون داخلی 2020
روند دکوراسیون 2020: آشپزخانه ها به رنگ سیاه. آشپزخانه ها به رنگ سیاه با زور بسیار زیاد می آیند. اگرچه این رنگ جسورانه برای این منطقه از خانه است ، اما پیشنهادات برای آشپزخانه های کاملاً سیاه است.

روندهای تزئین آشپزخانه شما در سال 2020
جدید ترندهای دکوراسیون داخلی 2020 برای تزئین آشپزخانه خود ، اگر به زودی به فکر نوسازی آن هستید ، نظر شما در مورد این پیشنهاد چیست؟ رنگ سیاه را با فلزات و مواد طبیعی ترکیب کنید.

مشکی یک رنگ بسیار زیبا ، پیشرفته و آوانگارد است که بدون شک آشپزخانه را بسیار جذاب خواهد کرد.
برای اینکه حساسیت زیادی ایجاد نشود ، این آشپزخانه ها با درخشندگی فلزات و وجود برخی گیاهان متعادل می شوند.
9. روند دکوراسیون 2020 برای اتاق خواب: هدست های بدون درز جدید دکوراسیون داخلی سال 2020
چگونه اتاق های خواب را در سال 2020 تزئین می کنید؟ سرهای روتختی ، سرهای روپوش دار ، در دکوراسیون اتاق های اتاق آینده سال خواهند بود. چه روکش و یا به راحتی روکش شده ، از تجدید شکل ظاهری تخت خود با این روند دریغ نکنید.

برای ایده های بیشتر ، شما را به بازدید از کتاب دعوت می کنیم: هدست تختخواب: ایده ها و طراحی های عالی



و اگر می خواهید سربرگ خود را بسازید ، ما با این پروژه به اشتراک می گذاریم: چگونه یک هدست تختخواب به سبک چسترفیلد تهیه کنیم

10: تزئینات روند 2020: طبیعی بودن ، درخشندگی و جذابیت!
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020A همانطور که دیدیم ، بخاطر وجود مصالح طبیعی مانند حصیری و چوب (مبلمان ، فرش) ، فضای داخلی در سال 2020 به طور همزمان با لباس زرق و برق و طبیعی جلوه می کند ، اما با لمس پیچیده فلزات .

خوب برای خواندن: روندهای جدید دکوراسیون منزل را برای سال 2021 کشف کنید

روند طراحی داخلی 2020
اتصالات داخلی تغییر می کند و با سبک های جدید سازگار می شود. مثل مد. اگرچه کمتر از مد رایج است ، اما این تغییرات در بسیاری از خانه ها منعکس شده و خود را در ساخت وسایل تزئینی و مبلمان آشکار می کنند. وقتی امسال قصد دارید خانه خود را تزئین کنید ، در اینجا 9 گرایش طراحی دکوراتیو را باید در نظر بگیرید.

روند طراحی داخلی برای خانه شما در سال 2020
فضاهای سفارشی DYI

سال 2020 سال تملک فضای شما است ، مردم به دنبال اضافه کردن یک تماس شخصی به خانه خود هستند (در پی تعداد تکراری از طرح های ارائه شده توسط طراحان در جای دیگر). تغییری در دکوراسیون داخلی وجود دارد که شخصیت و شخصیت را نشان می دهد. این امر طراحی داخلی DIY را برای عموم مردم به ارمغان آورده است.

مردم دقیقاً آنچه را در ذهن دارند می خواهند؛ آنها به سختی از نقاشی های فروشگاه راضی هستند. یک راه سریع و آسان برای گذاشتن یک مارک در خانه شما ایجاد تصاویر زمینه یا کاغذ دیواری های سفارشی با مجموعه عکس های مورد علاقه شما است. این می تواند عکس هایی از فرزندان شما ، حیوان خانگی شما یا خاطرات زیبای سفر را در خود نگه دارد. اگر به دنبال تصاویر پس زمینه اتاق خواب هستید ، این تزیینات دیواری به سبک کولاژ 2020 را بررسی کنید. برای ایجاد یک هنر دیواری زیبا که زندگی شما را به نمایش می گذارد ، مراحل ساده را دنبال کنید!

مبلمان خمیده روند طراحی داخلی 2020
در سال 2020 به جای روند معمول لبه های مربع ، مبلمان بیشتری را با لبه های خمیده خواهیم دید. مردم از مبلمان مربع و مستطیل خسته شده و آرزوی چیزهای مختلفی را دارند. او مبلمانی از قبیل کابینت ، مبل ، مبل و سایر موارد را مشاهده می کند و از طراحی های مستقیم در اواسط قرن برای داشتن قسمت های عقب تر و گردتر ، رها می شود. این یک تجدید حیات در روند داخلی است که در دهه 80 رایج است. این مبلمان از مواد صاف و رنگهای روشن بهره خواهد برد. با استفاده از این روند ، به راحتی می توان صندلی های عقب را در اتاقهای کوچکتر نگه داشت و در عین حال فضای کافی را نگه داشت.

ظهور مجدد تصویر زمینهIndor Design Trends 2020
در مورد دیوارهای صاف ، تصاویر پس زمینه قابل جابجایی روند امسال خواهد بود. سال گذشته در روند تزئینات ، از تصاویر پس زمینه قابل توجه استفاده شده است. با این حال امسال شاهد احیای مجدد تصاویر پس زمینه به جای آثار هنری و سایر آثار هنری در خانه های مختلف خواهیم بود. تصاویر پس زمینه مقرون به صرفه است و لمس هیجان انگیز به هر دیوار خالی اضافه می کند. نقوش معروف کاغذ دیواری برای ارائه در سال جاری شامل نقوش سه بعدی ، هنر آبرنگ ، اشکال هندسی ، دکوراسیون هنری و نقوش بوهمی است.

طبیعی را در نظر بگیرید
سال گذشته ، بسیاری از مردم تصمیم به طراحی داخلی سازگار با محیط زیست داشتند. بسیاری از عناصر گرم و طبیعی با لوکس بودن زمین در خانه ها ترکیب می شوند. این روند نیز محبوب در دهه 70 بود ، و حداقل در چند سال آینده ماندن در اینجاست. ما شاهد استفاده بهتر از چوب طبیعی در درها و پنجره ها و مبلمان نیز خواهیم بود. علاوه بر این ، افراد بیشتری استفاده از مبلمان و لوازم جانبی بازیافت شده دست ساز و بازیافت را اتخاذ می کنند. همچنین از مواد سنگ طبیعی طبیعی مانند گرانیت ، سنگریزه برای تکمیل سایر عناصر طبیعی استفاده گسترده تری خواهد شد. ما می توانیم آن را با محبوبیت در حال ظهور سبک داخلی بوهمیا ببینیم.

طراحی دکوراسیون نقاشیIndior Design Trends 2020
در دکوراسیون داخلی از نقاشی های تزئینی با نقوش گل و یا با حداکثر سرعت استفاده شده است ، اما امسال شاهد افزایش صعودی در نقاشی های شیشه ای اکریلیک با طرح می باشیم. گلهایی که روی یک میز شیشه ای چاپ شده اند ، بر روی دیوارها باز گشت و محکمی ایجاد می کنند. این فقط یک قطعه مناسب برای اضافه کردن یک لمس پرنعمت و مدرن به یک اتاق است. برای نقاشی های پلکسی گلاس ، ما کمتر در نظر می گیریم. به جای پوشاندن کل کاغذ ، سعی کنید یک گوشه بزرگ در گوشه ای قابل مشاهده از اتاق داشته باشید.

برای دیوارهای لهجه ، می توانید بدون اضافه بار کل اتاق ، یک نقاشی قوی اضافه کنید. انتخاب های رایج شامل دیوارهای جدا شده در جنگل ، نقاشی های دیواری در ساحل یا نقاشی های زیبا از شیشه های اکریلیک به تصویر کشیده های شهری است.

نوآوری های لامپ های دیواریIndior Design Trends 2020
لامپ ها عنصر موجود در دکوراسیون داخلی بوده اند ، اما آنها عمدتا لامپ های میز هستند. امسال ما در خانه های مختلف طرح های جدید لامپ را مشاهده خواهیم کرد. اینها با لامپهای قدیمی که می شناسیم متفاوت است. سیلوای آن از هنر الهام گرفته شده است ، که آنها را زیبا می کند.

این لامپ ها همان روشنایی اساسی را برای ایجاد فضای گرما به اتاق ارائه می دهند. لامپ ها به راحتی می توانند در هر دکوراسیون داخلی قرار گیرند. شما باید اطمینان حاصل کنید که کالایی را خریداری می کنید که رنگ دکوراسیون داخلی داخلی شما را تکمیل می کند.

آشپزخانه های تاریک تریدهای طراحی داخلی 2020
رنگ سفید مدتهاست که برای آشپزخانه ها ایده آل است. از دیوارها گرفته تا کابینت ، همیشه سفید بوده است. همه اینها در سال 2020 تغییر می کند ، زیرا تعداد بیشتری از افراد به سمت طراحی های آشپزخانه تیره تر روی می آورند. تمیز کردن رنگ های تیره ، بر خلاف رنگ سفید ، آسان تر است. نقاشی دیوارهای آشپزخانه شما با این رنگها ، نقایص استفاده روزمره را پنهان می کند. همچنین می توانید کابینت های چوبی با رنگ تیره را یکپارچه کنید و پیشخوان خود را با رنگ های تیره بپوشانید.

گزارش مبلمان

مبلمان طراحی یک روند عمده در طراحی داخلی در سال 2020 خواهد بود. یک تغییر عمده از طراحی داخلی سفت و سخت به حداکثر طراحی وجود دارد که قوانین خاصی برای طراحی داخلی ندارند. ما مبلمان منحصر به فرد و آماده ای را خواهیم دید که مکالمات را برانگیخته است. به جای قرار دادن یک مبل استاندارد در اتاق نشیمن ، می توانید چیزی غیرعادی مانند یک نیمکت یا صندلی سالن را انتخاب کنید. می توانید صندلی ها را دور یک میز در اتاق نشیمن قرار دهید. این باعث می شود خانه شما جادارتر و پذیراتر شود.

بیشتر سیاه طراحی داخلی طراحی روندهای 2020
در حالی که سبز ، قهوه ای و خاکستری باید رنگ های غالب سال باشند ، اما شاهد افزایش طلای استفاده از رنگ سیاه هستیم. به نظر می رسد که مردم اکنون متوجه شده اند که هرگز نمی توانند در مورد سیاه اشتباه پیش روند. ما شاهد افزایش استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون داخلی خواهیم بود. مبلمان سیاه ، وسایل ، لوازم جانبی و دیوارهای سیاه. طبق یک تصور غلط ، رنگ سیاه اتاق را کوچکتر می کند ، اما وقتی با رنگ های دیگر جفت می شوید ، سیاه می تواند فضای مسحور کننده ای به خانه شما ببخشد. می توان از آن برای چاپ الگوهای نقاشی دیواری بر روی دیوارهای با رنگ روشن استفاده کرد تا فضایی مطبوع در خانه شما ایجاد شود.

همچنین دیواری را خواهیم دید که با نقاشی تزئین شده اند ، اما این بار ، ما خود را محدود به قرار دادن یک یا دو نمی کنیم ، هرچه آثار بیشتری را روی دیوارهای خود به نمایش بگذارید ، جلوه بسیار بهتری خواهد یافت. مهم نیست که چه سبکی را برای تزئین فضای داخلی منزل خود انتخاب کنید ، موارد بالا همان چیزی است که باید در نظر بگیرید ... پس ، به ما بگویید: کدام یک از این روند مورد علاقه شماست؟

2020 روند طراحی داخلی2020 روند طراحی داخلی
مد یک خانم دزدگیر است ، اما پیروی از او غیرممکن است. در فضای داخلی روند به سرعت در حال تغییر است و طراحان حساس فوراً آنها را ضبط می کنند و آنها را در پروژه های آپارتمان ها و خانه های شما مجسم می کنند. اگر با تغییرات مداوم و ایده های خلاق بیگانه نیستید ، پس این مقاله برای شما مناسب است: بنابراین ، روندهای طراحی داخلی 2020.

روندهای شیک در فضای داخلی 2020: رنگهای فعلی 2020 روند طراحی داخلی
دانشمندان بارها ثابت کرده اند که رنگ اتاق به طور مستقیم بر وضعیت روانی ما تأثیر می گذارد. حتی حال و هوای شخصی که مدت طولانی در اتاق بوده است به طرح رنگ بستگی دارد. امسال ، طراحان اهمیتی به نرمی و لطافت می بخشند ، یک طرح رنگی محبوب به وضوح در مورد این صحبت می کند:

یخ زده آبی (سبک)
سایه هایی از قرمز که نزدیک به صورتی هستند؛
خاک رس قرمز؛
بنفش؛
قرمز قهوه ای؛
سایه های سرد خاکستری نقره ای؛
سایه سرد از آبی تیره؛
بژ گرم؛
خردل.
همانطور که مشاهده می کنید گزینه های زیادی وجود دارد - روندهای جدید در فضای داخلی سال 2020 ما و طراحان را در یک چارچوب دقیق قرار نمی دهد ، همانطور که چند سال پیش بود. اگر به صورت حرفه ای به طراحی داخلی نزدیک شوید ، بسیاری ، حتی ناسازگارترین تن از این پالت می توانند در کنار هم خوب به نظر برسند. با این حال ، شایان ذکر است که یک روند دیگر را به خاطر بسپارید: فضای اتاق نباید بیش از حد باشد.

روند مدرن در فضای داخلی: مواد فعلی 2020 روند طراحی داخلی
امسال سنگ مرمر شاید به مهمترین ماده تبدیل شده است. با این حال ، این در مورد صفحاتی نیست که شبیه به سبک یونانی است ، بلکه در مورد بافت سنگ است. به لطف این تقلید ، طراحان می توانند به اصطلاح "اتاق های مرمر" ایجاد کنند. به عنوان لهجه ها ، می توانید از انواع بالش های تزئینی استفاده کنید ، که زیر سنگ مرمر نیز ساخته شده اند.

مواد روند بعدی فلز غیر آهنی است. محدودیتی در خلاقیت و تخیل وجود ندارد! و آخرین ماده مرتبط کاشی است. طبیعی ترین سایه ها را انتخاب کنید ، و رنگ چشمه چشمی شیک به نظر می رسد ، همچنین مس به صورت پشتی با تن های تیره ظاهر می شود.

روندهای جدید در طراحی داخلی: چرا مینیمالیسم؟ 2020 روند طراحی داخلی

امسال این روند به مد برگشته است. قانون اساسی مینیمالیسم نه تنها از نظر کمیت محدود نیست بلکه سادگی هر چیز ، کارکرد آن نیز است. بسیاری از افراد به اشتباه مینیمالیسم را امتناع می کنند ، و چنین اتاق هایی را "راحت" نمی دانند. در حقیقت ، کار سبک ایجاد هرچه بیشتر فضای موجود در اتاق است که در آن تنفس آسان و جابجایی خواهد بود.

روند داخلی سال 2020: کدام مبلمان را انتخاب کنید؟ 2020 روند طراحی داخلی
امسال به طراحان توصیه می شود مبلمان کم حجم و مدولار را انتخاب کنند. سطح قابل جمع شدن روند خاصی دارد. بدون کابینت های داخلی این کار را نمی کند. توجه ویژه ای به مبلمان مبلمان یکپارچهسازی با سیستمعامل ، که در حدود دهه پنجاه ایجاد شد توصیه می شود: چنین چیزهایی روحیه و جو خاصی دارند. شما می توانید با کمک یک لامپ گرد ، رنگ را به طرح اضافه کنید: کمی به موضوع ژاپنی می رسد. به هر حال ، چنین لامپ هایی در دهه سی قرن گذشته فوق العاده مرتبط بودند.

متن های جدید دکوراسیون 2019-2020 را بخوانید: چه خبر است
یک عامل مهم مبلمان است که بر اساس مواد سازگار با محیط زیست و طبیعی ساخته شده است. این بدان معنی است که مبلمان خیزران ، وسایل حصیری و چرم اصیل دوباره به روند خود باز می گردند.

درمورد لوازم جانبی مبلمان ، این پیچک است. به نظر می رسد بسیار نجیب است ، و شما می توانید آن را تقریبا با هر اتاق در یک خانه یا آپارتمان تزئین کنید. طراحی سر تختخواب در اتاق خواب به خصوص شیک به نظر می رسد: این ایده را در نظر بگیرید. همچنین می توان با اطمینان از پشتی صندلی ها و عثمانی ها استفاده کرد. اماکن با پیچک به روش خود اصلی و دنج هستند.

روند طراحی داخلی آشپزخانه 20202020 روند طراحی داخلی
آشپزخانه بدون قید و شرط اصلی فضیلت زنانه در هر خانه یا آپارتمان است. و شیک ترین طراحی آشپزخانه امسال طرحی با استفاده از رنگ های روشن و آفتابی است. برای داشتن روند ، ارزش این را ندارد که یک تعمیر جهانی را انجام دهید ، فضای مناسب با یک سفره روشن ، پرده ، یک کتری و حتی یک نگهدارنده اجاق گاز آشپزخانه به راحتی ایجاد می شود. کار تغییر نیست ، بلکه تغییر شکل ، اضافه کردن رنگ ها است.

طراحی مدرن آشپزخانه شامل فراوانی از سایه های سبز ، آبی یا قرمز است. ساده ترین ایده در مورد چگونگی تغییر آشپزخانه به صورت ابتدایی تجسم یافته است: می توانید یک دیوار طراح شیک را در یکی از این رنگ ها بسازید و طراحی شیک آشپزخانه 2020 آماده است!



هنوز هم به سبک آشپزخانه و یکپارچهسازی با سیستمعامل مرتبط است. علاوه بر این ، امسال به سرعت در حال جابجایی و تغییر جنبه ها است. آشپزخانه را با صفحات رنگی قدیمی ، زیور آلات رنگارنگ و لوازم جانبی پرنعمت متنوع کنید. عکس محصولات جدید در طراحی آشپزخانه 2020 را در زیر می بینید.

روند طراحی اتاق نشیمن 2020

همانطور که در بالا گفتیم ، امسال روند مینیمالیسم است. و در ابتدا او باید در اتاق نشیمن تجسم یابد. طراحی مدرن اتاق نشیمن 2020 کاملاً ظریف و ظریف به نظر می رسد ، اما با جزئیات غیر ضروری بارگیری نشده است.

در مورد مبلمان ، ایده های طراحی اتاق نشیمن مدرن می گویند - یک فرم ساده و محرومیت از هر عنصر با شکوه و مفصل. به هر حال ، هنگام طراحی چنین اتاق نشیمن ، تمام اصولی که به سبک اسکاندیناوی نزدیک باشد مناسب خواهد بود.



چند کلمه در مورد تصویر تقریبی یک اتاق نشیمن مدرن: این یک جفت صندلی صندلی و یک مبل راحتی است. همچنین می توانید یک کمد کوچک و قفسه زیر شلواری را در آن قرار دهید. برای تکمیل اتاق و یک عکس زیبا احساس راحتی کنید.

روند طراحی اتاق خواب 2020-2020 روند طراحی داخلی
طراحی اتاق خواب مدرن 2020 نسبت به رنگ زرد بی تفاوت نیست. همه آماده نیستند که به نفع چنین سایه هایی انتخاب کنند ، اما مطمئناً رنگ زرد هر روز صبح حال و هوای خوبی به شما می بخشد. این انتخاب به ویژه صادق است اگر شما در یک عرض جغرافیایی و چند روز آفتابی زندگی می کنید.

آنها باید به شما هشدار دهند که چنین رنگی "زیبا" بسیار خطرناک است. آن را باید با سایه های تمشک سبز ، قهوه ای یا آبدار رقیق کرده و رقیق کرد. این طرح های رنگی در مقابل بسیار عالی به نظر می رسند.



در مورد مبلمان ، نباید در طراحی اتاق خواب کوچک 2020 تعداد زیادی از آن وجود داشته باشد. روی فضای آزاد تمرکز کنید. ممکن است تصویر اتاق خواب شما به این شکل باشد: یک جفت میز کنار تخت ، یک تختخواب ، قفسه سینه یا میز رختکن و همچنین کمد (ترجیحا داخلی و اندازه کوچک).

روند طراحی داخلی حمام 20202020 روند طراحی داخلی
در مورد این اتاق در سال 2020 ، مطلقاً هر نوع رنگ و روش درمانی مناسب است. اما باز هم توجه به مینیمالیسم بسیار مهم است ، به معنای ایجاد حداکثر فضای آزاد و اضافه کردن حداقل مبلمان و دکوراسیون به طراحی.

حمام بهترین انتخاب از سنگ طبیعی است و کفپوش از چوب ساخته شده است. در یک روند خاص در سال جاری ، ترکیب مدیترانه ای از رنگ آبی و سفید. اگر سبک کلاسیک به شما نزدیکتر است ، پس از آن از مرمر طبیعی و همچنین سرامیک های خوب در سایه های پاستیل نرم استفاده کنید. برای اضافه کردن نقاشی ها ، گل ها ، جزئیات فلزی غیر آهنی راحت باشید.



در این فصل حمام نسبت به سبک کشور بی تفاوت نیست. سپس سایه های قهوه ای و سبز را انتخاب کنید ، از وفور قفسه ها استفاده کنید و سبدهای حصیری خریداری کنید. حمام در این حالت می تواند از جنس آهن باشد و کف آن چوبی است. در مورد سقف ، هیچ گزینه ای وجود ندارد: شما باید آن را به رنگ سفید بکشید.

روندهای تزئینی منزل 2020
روندهای طراحی مانند سالهای نمایش فصلی هر ساله تغییر نمی کنند. در دکور ، مانند هر جای دیگر ، زمان تغییر می کند ، اصول اولیه باقی می ماند. این بدان معناست که هر چیزی که در سال 2018 مورد پسند قرار گرفت ، محبوبیت آن در سال 2020 متوقف نمی شود ، اما یک چیز جدید ظاهر می شود.

زندگی در حد سرعت دلالت بر تمایل به یافتن "پناهگاه" و سم زدایی دیجیتال در خانه دارد. بهزیستی و وضعیت محیط زیست - اصول جدید رفاه. صنعت طراحی چگونه به درخواست پاسخ می دهد؟

یک دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزل2020
روند ظرافت ادامه خواهد یافت. آرزو برای یک سبک زندگی ساده ، آرام ، بدون سر و صدا وجود دارد ، جایی که خانه پناهگاه اصلی ما در یک دنیای پرتلاطم و پر سر و صدا است. همه چیز قدردانی می شود که راحتی ، سکوت و نوعی دیجیتال سم زدایی را فراهم می کند - صندلی های پیله ، پرده های جذب صدا و مبل های نرم و دنج. فضاهای آرام و آرامش بخش مد هستند. فرصتی برای استنشاق هوای تازه بدون ترک شهر و استراحت بدون رفتن به آبگرم از آن استقبال می شود. طراحان چیزهایی را طراحی می کنند که برای روان مناسب هستند.

کارشناسان توجه علاقه به مینیمالیسم و نرم حداقل را یادداشت می کنند. همه علاقه مند به اشکال لاکونیک ، حفره های بیان کننده ، میانگین حرکات ، هوا و پاکی فرم ها هستند. طراحان ، طراحان داخلی ، معماران مانند فرم های ساده مینیمالیسم توسط تمام صنایع مرتبط طعم می یابد.

با مقابله با موانع اطلاعات ، می خواهم یک فضای داخلی بصری تمیز داشته باشم. همه یک چیز را از فضا انتظار دارند: این که نیازهای حیاتی را برآورده کند ، به یک معنا "صادقانه" است و اختراع نشده است. در آن فرد احساس آرامش و خوشحالی خواهد کرد.

وجود خواهد داشت بیشتر رنگ2020 روند دکوراسیون منزل
سایه های ذغال سنگ در حمام یکی از روندهای اصلی سال نامیده می شود. سیاه و سفید امروز و آشپزخانه عالی به نظر می رسد. خاکستری یک رنگ جهانی است که احساس ثبات و آرامش می بخشد. طراحان هنوز هم دوست دارند از آن به عنوان پایه استفاده کنند ، اما در سال 2020 ، در کل محدوده غنی خود ، رنگ سبز ظاهر خواهد شد.

سال آینده آبی عالی خواهد بود. آبی با طبیعت همراه است و سایه های آسمان در طلوع و غروب خورشید است. فضای داخلی به طور فزاینده تحت تأثیر مرجان و همچنین زرد آفتابی قرار خواهد گرفت. مردم می خواهند گرمی به خانه های خود بیاورند.

نسل جدید ایده زندگی بدون پلاستیک را دارد - چیزهایی که از کامپوزیت ها و مواد بازیافت شده ساخته شده اند که سازگار با محیط زیست هستند و نگهداری آنها آسان است. پیش بینی می شود که مواد زیست محیطی امری عادی شود.

شور و شوق برای مواد طبیعی و بافت - لوکس و عملی. سنگ رنگی در زیبایی رنگی خود باید با طراحی مدرن ترکیب شود. مبلمان تراورتن کاملاً در اتاق نشیمن صورت می گرفت.

چوب های قدیمی به علاوه فلز مورد نیاز بسیاری از مجموعه ها است. فلزات محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. این طلا ، برنج یا برنز گلی باشد. در سال 2020 ، terrazzo جای بتن ، سرامیک و تراورتن را خواهد داد.

تکنیک "هوشمند" همراه با اشیاء صنایع دستی جذب می شود: سینک های روستایی و سرامیک هایی که دارای لبه ناهمواری هستند. به سبک تکنو کار و کار سازندگان ، چیزهای پرنعمت و کوتاه مدت که ما را از همه متمایز می کند.

مقیاس و عدم تقارن ، نقص کامل ، مبلمان گرد و دکوراسیون زینتی ، الهام گرفته از دهه 1970. پنجره های خلیج ، صندلی های راحت ، کنسول ها ، سیلندرها ، کیسه و صفحه نمایش ، میزهای رختکن و میزهای بوفه. Transgender کلمه ای است که به طور فزاینده ای در مجموعه مبلمان و دکورها پیدا می شود.

امسال ، کارشناسان مرجان را سایه ای مد روز در فضای داخلی نامیدند. این یک رنگ بسیار پر جنب و جوش و پر انرژی است ، بنابراین بهتر است از آن به عنوان یک لهجه استفاده شود - در لوازم جانبی ، اثاثه یا لوازم داخلی و حتی فرش هایی که از فضای داخلی گذشته به ما باز می گردند. همچنین از جمله روندهای غیر منتظره امسال می توان به دکوراسیون ماکرو ، وان های سیاه و تقلید از اشکال طبیعی اشاره کرد. به عنوان مثال ، کاشی در حمام به شکل مقیاس ماهی یا تصویری از فضای روی دیوار.

سایه های زغال چوب در حمام یکی از روندهای اصلی سال 2020 نامیده می شود. سیاه به نظر می رسد در سرامیک و سنگ مرمر ، چوب نقاشی شده و تخته سنگ بسیار عالی به نظر می رسد. طراحان توصیه می کنند که آن را با لهجه های فلزی ساخته شده از برنج یا فولاد تکمیل کنند.

مشکی در لوله کشی و مبلمان محبوبیت بیشتری کسب می کند ، بنابراین طبیعی است که وی به صورت یک روند در کف تبدیل شود. سایه های ذغال سنگ در کاشی های کف ظاهر می شود.

بیشتر ایده های طراحی امسال به آشپزخانه اختصاص داده شده است. این یک فضای ویژه در هر خانه ای است که تمام خانواده دوست دارند اوقات خود را سپری کنند. روند اصلی در فضای داخلی آشپزخانه سال 2020 هدست سایه هایی از میوه آبدار یا رنگ های آبی خاموش قرمز با بافت های متضاد و پیش بندهای بلند است. طراحان کابینت های بالایی توصیه می کنند رنگ روشن تری را انتخاب کنید. بنابراین هدست کم حجم تر به نظر می رسد و احساس سبکی و هوایی را به شما می بخشد. ماژول های آشپزخانه محبوب هستند. از این میان ساختن یک مجموعه کاربردی و شیک برای اندازه آشپزخانه بسیار آسان است.

آشپزخانه در کمد2020 روندهای تزئینی خانگی

آشپزخانه در کمد2020 روندهای تزئینی خانگی
راه حل های ویژه در روند زندگی خرد. در سال جدید ، وسایل داخلی و لوازم یکپارچه اهمیتی از دست نمی دهند. طراحان لوازم خانگی را مبدل می کنند. یخچال و ماشین ظرفشویی که در آشپزخانه پنهان شده است ، فضا را ارگونومیک و راحت تر می کند. و ظاهر آشپزخانه مرتب است. هاب های القایی هنوز محبوب هستند. لوازم خانگی "دوستانه" است ، لباس و رنگ و منسوجات ، مانند لوازم خانگی ، فضای ذخیره سازی بدون ردیف بالای کابینت.

سینک ظرفشویی آشپزخانه ساخته شده از سنگ طبیعی یا مصنوعی قدردانی می شود. غرق شیک مخصوص - غرق می شود. در این حالت ، سینک فلزی باید به اندازه کافی عمیق باشد و با مواد جذب کننده صدا پوشانده شود.

وان وان ساخته شده در طبقه (به جای یک اتاق آزاد) و حمام هایی با چوب واقعی مد هستند.

سقف یا کف رنگی
تأکید از دیوارها به سقف حرکت می کند. تزئینات گرافیکی یا رنگ تیره - همه چیز ممکن است. کفپوش چوب سخت در الگوهای پیچیده تر و ترکیبی از مواد ظاهر می شود. Kaleidoscopes و موزائیک های پارکت مد هستند: تخته های اشکال مختلف با روکش شورون ، مکعب های بینت ، اکتاهرون ها و غیره اندود شده اند. چوب با عناصر سرامیکی ، بتون ، فلز و سنگ طبیعی تکمیل خواهد شد.

کاغذ دیواری روی سقف. از جالب ترین روندهای داخلی ، به اصطلاح دیوار پنجم است. این سقف اتاق است که با کاغذ دیواری رنگی تزئین شده است. مهم نیست که بیش از حد از آن استفاده نکنید - دیوارها باید سایه های خنثی باشند. رنگهای پسته سبک ، وانیلی و صورتی-بژ رنگ چشم را برای شما خوشایند خواهد کرد. هر یک از آنها بصری فضا را گسترش می دهد و برای هر مبلمان مناسب است.

علاوه بر تن های ظریف ، روند هندسه بزرگ و نقوش گل های هنری است. طراحان توصیه می کنند که یک ایده شیک را امتحان کنید و فضای داخلی هر اتاق را به زیبایی آن اضافه کند. فقط کافی است یک قسمت از دیوار را با کاغذ دیواری رنگی یا راه راه برجسته کنید. به عنوان مثال ، توسط یک تختخواب ، مبل یا میز. روند دیگر نقوش آفریقایی روی پارچه و کاغذ دیواری است که با طراحی اسکاندیناوی ترکیب شده اند.

مبلمان 2020 روند دکوراسیون منزل
میزهای قهوه ای کم ، مبلمان مجسمه ای ، میزهای کوچک منزل. وسایلی از نسبت های نامتقارن و مبلمان عجیب و غریب که شبیه مجسمه های انتزاعی هستند ، موج می خورند. صندلی های حصیری ، که قبلاً در تراس ها و کلبه های تابستانی مناسب بودند ، امروز به عنوان علاوه بر وسایل اصلی به اتاق های جلو برگشتند و فضای آرام ایجاد می کنند.

لوازم جانبی2020 روند دکوراسیون منزل
گلدان های گرد از شیشه های دمیده و رنگی ، ظروف مجسمه ای و کریستال. گیاهان بدون گلدان.

تمرکز اصلی در سال 2020 اشاره به مواد حسی خواهد بود. چرم ، مخمل ، چوب طبیعی ، پنبه نازک. هر چیزی که دارای یک بافت برجسته باشد. هر آنچه را که یک شخص دوست دارد احساس کند و لمس کند.

نورپردازی خوب همچنان کلید گرم نگه داشتن اتاق و راحتی است. منابع نور بیشتر و بیشتری وجود دارد. طراحان نور را ماده ای مستقل می دانند. لامپ های میز قابل حمل ، قابل شارژ و حتی تاشو مد هستند.

روند اصلی طراحی سال 2020
StylesMain Design Trends 2020
فردیت در فضای داخلی. یکی از روندهای جهانی در طراحی داخلی ، شخصی سازی است. درخواست های مربوط به سبک های خاص از بین می رود. در مد - دکوراسیون منزل ، مطابق سبک زندگی ، راحتی و راحتی شخصی. این روند نه تنها جایگاه خود را در سال 2019 حفظ می کند ، بلکه تا سال های آینده نیز از اهمیت برخوردار خواهد بود.

از اینجا نیاز به مبلمان کاردستی ، آثار هنری مدرن به وجود می آید. علاقه به چیزهای عتیقه ، اشیاء با تاریخ در حال رشد است.

مخلوط سبک. آزمایشات با سبک و مد برای فضای داخلی شخصی گرایش به التقاط را به وجود آورده است.

هنر دکو. رنگ های روشن و زیور آلات جسورانه ، مبلمان لوکس به نمایش در می آیند. آرت دکو جایگزین سبک فرومایه اسکاندیناوی می شود.

سبک های ایتالیایی و اسکاندیناوی. مد به پایان رسیده های غنی ، توجه به رنگ های پیچیده ، خطوط روان ، مرجعی برای طراحی ایتالیایی است. با این حال ، سبک اسکاندیناوی به هیچ وجه از بین نمی رود. طراحی شمالی پیچیده تر و جوی تر می شود.

بوو تمایل به ایجاد فضای داخلی در Boho پر جنب و جوش در حال بازگشت است. سایه های آبدار ، وفور الگوهای ، ترکیبی از دکوراسیون از دوره های مختلف. بوهو مخصوصاً در اتاقهای كودكان ، جایی كه به تصویر كلی نیاز است همراه با زیبایی ، هماهنگ است.

اکوستیل در فضای داخلی. زیبایی شناسی محیط زیست ، ساکن کلانشهر را به طبیعت باز می گرداند ، بنابراین سبک اکو هرگز از سبک خارج نمی شود و در سال های 2019-2020 به یک جریان اصلی تبدیل می شود.

فلسفه اکوستایل ساده است: حداکثر مواد طبیعی (چوب ، سنگ ، بامبو ، چوب خیزران) ، نورپردازی طبیعی تر (بسیاری از آینه ها ، پنجره های بزرگ) ، وفور گیاهان سرپوشیده. اکوستایل از مواد طبیعی - ظروف سفالی و حصیری ، ساحل سنگی ، پارچه (کتان ، پشم ، ابریشم) استقبال می کند.

فضای آزاد به سبک سازگار با محیط زیست از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دامنه به دلیل حداقل ایجاد شده است

palette ColorMain Design Trends 2020
رنگ سال اعلام شده "عسل ادویه دار" (عسل ادویه دار). به این رنگ می توان شخصیت متفاوتی داد و آنرا با یک پالت خاص ترکیب کرد. عسل ادویه دار می تواند تقویت کننده یا تسکین دهنده باشد. عاشقان کلاسیک با جسارت از عسل برای ایجاد فضای داخلی گرم استفاده می کنند. به کسانی که سبک مدرن را ترجیح می دهند توصیه می شود رنگ سفید را به عنوان یک جفت هارمونی عسل انتخاب کنند.

از دیگر رنگهای خنثی ، همراه با یک زینت فعال ، طراحان توصیه می کنند: وانیل فرانسوی ، نعناع ، فندق قهوه ای روشن ، خاکستری-سبز ، خاکستری گرم.

رنگ های صورتی ، قرمز و بنفش در انواع سایه ها ، اکثراً گرم ، زمین را از دست نمی دهند.

روند رنگهای تیره با جهت های کلی که امروزه مد داخلی در آن حرکت می کند ، هماهنگ است. پالت رنگ تیره تر می شود - فضای پر از سبزیجات مخملی خاموش و بلوز در ترکیب با رنگ های طلایی پر شده است.

جلب توجه ، ایجاد لهجه نه تنها با کمک رنگهای فعال امکان پذیر است. یک بازی در تضاد نیز وجود دارد ، بنابراین روند دکوراسیون و مبلمان به رنگ سیاه و سفید است. ست های آشپزخانه آبی تیره و مشکی یک روند مد سال جاری است.

زیور آلات توجه ویژه ای به لهجه های کف و سقف است. سقف با دست تزئین شده یا تزئین شده است.

تاکتیک به ادراک داخلی متصل است. کاغذ دیواری بدون زینت یا الگوی هنوز بیان خاص خود را دارد: گزینه ها با یک پارچه برای چرم ، جیر ، سنگ و غیره انتخاب می شوند.

اولویت کاغذ دیواری با زینتی بزرگ. جالب به نظر می رسد جایی که دکوراسیون مبلمان الگوی دیوارها و دکورها را نشان می دهد. هندسه در حال تبدیل شدن جسورانه تر ، متضاد ، بزرگ است.

MaterialMain Design Trends 2020
یکی دیگر از روندهای داخلی سال 2019 ، تاکتیکی است. طراحان به همان اندازه به پارچه های نرم و سایر موادی که می خواهند لمس کنند توجه می کنند. در مد ، همه چیز طبیعی است ، نزدیک به طبیعت است.

پارچه. در وهله اول - مخمل ، جیر. منسوجات سبک چند منظوره و سبک که می توانید با خود ببرید. حاشیه ها و برس های زیادی در دکوراسیون. منسوجات طبیعی اولویت دارند - برای هر سبکی مناسب است. توجه بیشتر به فرش ، به عنوان یک لهجه ، اغلب حتی یک موضوع هنری است.

سنگ مرمر ، بتونی و تراززو. سنگ مرمر در روند باقی مانده است ، اما سنگهای صورتی ، سیاه و خاکستری ترجیح داده می شوند. Terazzo - در دکوراسیون و مبلمان.

عناصر تزئینی بتونی و عناصر تزئینی به عنوان لهجه داخلی نویسنده عمل می کنند. از بتون در حمام ها استفاده می شود. فونت ها و سینک های تحت درمان با آغشته سازی خاص از دوام بالایی برخوردار بوده و به نظر غیر معمول و جدید می رسد.

فلز. عناصر برنجی روند اکثر تولید کنندگان اروپایی است. این امر به ویژه در طراحی حمام و آشپزخانه مشهود است.

روند جهانی التقاط ، نه تنها سبک ها ، بلکه مواد را با هم مخلوط کرده است. ترکیبی از طلا ، مس و نقره فضای داخلی را به سطح جدیدی ارتقا می بخشد ، حجم و عمق آن را نمایان می کند.

فلز می تواند باعث گرم شدن رنگ و عناصر چوب شود که باعث خنک شدن سرما بیش از حد فلز می شود. برخورد مواد با رنگ مخالف همیشه جلوه جالبی می بخشد. ترکیب متضاد فلزات به منطقه بندی کمک می کند.

دکور مردم می خواهند چیزهای قدیمی و نادری را در خانه با شخصیت ، تاریخ ، روح و اشیاء تمبر مشاهده نکنند. هیچ چیز جالب تر اشیاء هنر مدرن نیست. برای دکوراسیون ، اغلب نقاشی ها ، مجسمه های منحصر به فرد ، مجموعه ظروف و منسوجات را انتخاب کنید.

اثر شناور وسایل داخلی به معنای واقعی کلمه با تأثیر حرکت یا آبشار وارد مد داخلی می شوند. اینها انواع طرح های بلند ، مبلمان ، لوسترها ، لامپ ها است. توهم پرواز از بسیاری جهات ایجاد می شود. استفاده از لامپهای LED در قسمت زیرین تختخواب یا میز ، پنهان از چشم تکیه گاه ، کابلهای نازک ، سیم ، آهنربا و غیره. روند صعود وسایل داخلی موقعیت آن را در سال 2020 تقویت می کند.

داخلی رنگ روندهای 2020
در دکوراسیون مانند مد ، هر فصل رنگ های پرچمدار خود را دارد. برای سال 2020 ، برخی از شگفتی ها با رنگ هایی که دوباره به نمایش در می آیند یا لحن خاصی که ظاهر می شوند در انتظار شما هستند. در هر صورت ، اگر می خواهید اتاق های خود را با رنگ لباس بپوشانید ، در اینجا ایده هایی برای رنگ هایی که امسال مورد نیاز هستند آورده شده است. مارک های عمده رنگ و دفاتر سبک تزئینی قبلاً آنها را پذیرفته اند.

mber honeyIndior Trends Color 2020
این رنگ ستاره سازنده Dulux Valentine است. این سایه بسیار نرم برای استفاده در یک اتاق نشیمن یا یک اتاق خواب بسیار آسان است و از جهت گرم و آرامش بخش ، طبیعی ، درخشندگی و لذیذ بودن آن استفاده شده است. به فضای داخلی شما فضای آرام و بسیار خوش بینانه می بخشد. می توان آن را با لحنهای پر جنب و جوش و سرزنده ترکیب کرد تا گرمای بیشتری به آن اضافه شود یا با رنگهای پاستلی برای سمت آرامش بخش و نرم به آن اضافه شود. چه ذهن شما کلاسیک تر باشد و چه مدرن ، این لحن مناسب آن است. این هوای سرد را که گاهی می تواند از سبک هایپر معاصر سرچشمه بگیرد ، می شکند.

یک شیرینی عالی و در عین حال یک شخصیت خاص توسط این رنگ زیبای کهربا کهربا مخلوط شده است ، با چند لمس پاستلی از صورتی و خاکستری مخلوط می شود.

چوب سبک و سفید این رنگ عسل کهربا را روشن کرده و تقویت می کند.

رنگ عنبر کهربا این گوشه خواندن را اشراف و گرما می بخشد.

سبز در تمام رنگهای خود InIndior Trends Color 2020
امسال هنوز هم سبز در دکور حضور دارد. مطمئناً شوق گیاهان سبز را دنبال می کند که تمایل به نزدیکی بیشتر به طبیعت است. ما ابتدا آن را در همه جا در مجموعه های جدید رنگ می یابیم ، اما همچنین در لوازم تزئینی ، وسایل سفره و منسوجات ، به خانه های ما حمله می کند. این سایه در رنگهای نزدیک به محیط طبیعی ما وجود دارد: سبز زیتون ، سبز درختی ، سبز بادام ... اما همچنین در رنگهای بسیار قوی و پر جنب و جوش مانند سبز یشم پنتون که حتی ممکن است به "رنگ سال" تبدیل شود.

نه بسیار زنانه و نه خیلی مردانه ، سبز در هر اتاق کاملاً مناسب است ، از اتاق نشیمن تا آشپزخانه ، از طریق اتاق خوابها ، ورودی و حمام ، دیوارهای شما را تزئین می کند یا فقط چند جزئیات دکوراسیون شما مانند صندلی ، مبل ، کوسن ها ، ملافه ها ... خیلی خوب با سایه های خنثی تر هماهنگ است ، اما همچنین می توان آن را با رنگ های قوی تر مخلوط کرد ، ازدواج رنگ های سبز و آبی ، سبز و صورتی یا سبز و زرد خردل نتایج جالبی می بخشد. از نظر مصالح ، از فلز به چوب از طریق سنگ ، کاملاً پیش می رود. او دوست دارد که خود را روی کوسن ها ، صندلی ها و مبل های مخملی ، مخملی که به عنوان ستاره دکوراسیون ما باقی مانده است ، دعوت کند و با جنبه های زیبا تر با فلز ترکیب شود.

سبز عمیق و گرم همراه با صندلی های مخملی و میز سنگ مرمر و اثر لاله: یک ازدواج بسیار زیبا.

دو سایه سبز تمام سبک خود را می دهد و یک طرف بسیار تصفیه شده به این سالن زیبایی پیله.

یک جید سبز جید شدید این منطقه ناهار خوری را با رنگی عمیق و بدون اینکه خیلی تیره ، غنی باشد ، لباس می کند ، لمسی از اصالت غیرقابل انکار را به دکوراسیون شما می بخشد.

ما عاشق نرمی این رنگ سبز بادام در اتاق این کودک هستیم. سبز بادام یا آب سبز درست مثل سفید اتاق شما را بزرگ می کند.

نسخه زرد… تند

https://newdecortrends.com/new-interior-decoration-trends-2020/

https://redpanel.co/mag/

در هر فصلی به دنبال دکوراسیون منزل خود هستیم تا جزئیات خاصی را که باعث تغییر و تحول در آن می شود ، و همچنین فصول ، بنابراین دکوراتورها و طراحان در سراسر جهان ، روند دکوراسیونی را که در آن اعمال می شوند به ما نشان دهند تا بتوانند فضاهای زندگی خود را زیباتر کنند. .

و از آنجایی که اکنون نزدیک به پایان سال 2019 است ، اکنون می توانیم بدانیم که روند جدید دکوراسیون برای سال 2020 چیست. آیا آمادگی دیدار با آنها را دارید؟

هدف اصلی در دکوراسیون در طول سال 2020:
پیشنهادهایی که طی سال آینده در فضای داخلی خواهیم دید ، به دنبال یک هدف مشترک هستند: به خانه یک ظاهر راحت و با الهام از طبیعت.

این امر به این دلیل است که در روند تزئین خانه ها ، از مصالحی نظیر چوب و بسیاری از پوشش گیاهی سلطنت می شود ، بنابراین این دکوراسیون درخشان نیز خواهد بود ، زیرا فلزات مانند نقره ، طلا ، با زور وارد می شوند.
همانطور که اشاره کردیم ، هدف مشترک برای تزئین خانه ها مملو از ایده ها و پیشنهادات بسیار دنج برای استفاده از منسوجات و جزئیات قومی خواهد بود که به ما امکان می دهد به لطف انواع گزینه هایی که خواهیم داشت ، یک تماس شخصی داشته باشیم.
اگر دوست دارید خانه شما آخرین شوق مد باشد ، در کتاب امروز ما از طریق طرح های متخصصان ما روندهای دکوراسیون 2020 را مشاهده خواهیم کرد ، که مطمئناً شما را با الهام از بین خواهد برد.

هدف اصلی در دکوراسیون در طول سال 2020:
پیشنهادهایی که طی سال آینده در فضای داخلی خواهیم دید ، به دنبال یک هدف مشترک هستند: به خانه یک ظاهر راحت و با الهام از طبیعت.

این امر به این دلیل است که در روند تزئین خانه ها ، از مصالحی نظیر چوب و بسیاری از پوشش گیاهی سلطنت می شود ، بنابراین این دکوراسیون درخشان نیز خواهد بود ، زیرا فلزات مانند نقره ، طلا ، با زور وارد می شوند.
همانطور که اشاره کردیم ، هدف مشترک برای تزئین خانه ها مملو از ایده ها و پیشنهادات بسیار دنج برای استفاده از منسوجات و جزئیات قومی خواهد بود که به ما امکان می دهد به لطف انواع گزینه هایی که خواهیم داشت ، یک لمس شخصی داشته باشیم.
اگر دوست دارید خانه شما آخرین شوق مد باشد ، در کتاب امروز ما از طریق طرح های متخصصان ما روندهای دکوراسیون 2020 را مشاهده خواهیم کرد ، که مطمئناً شما را با الهام از بین خواهد برد.



1. روند تزئینات سال 2020: تقسیم محیط ها با مواد طبیعی
جدید ترندهای دکوراسیون داخلی سال 2020 برخلاف سالهای گذشته که در آن فضاهای باز با محیطهای ارتباطی جستجو می شد ، در سال 2020 ما طرحهایی خواهیم دید که در غیر این صورت هستند. تمایل این است که به دنبال بخش هایی باشیم که به هر محیطی حریم خصوصی و صمیمیت بیشتری اعطا می شود ، تا از آنها استقبال بیشتری شود.

2. گرایش هایی برای تزئین خانه خود در سال 2020: محیط های صمیمی تر و پذیرایی تر
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 اگرچه نمی توانیم انکار کنیم که فضاهای باز احساس داشتن خانه ای بزرگتر را به وجود می آورد ، باید این را هم بدانیم که مواقعی وجود دارد که ارتباطات باز می تواند راحتی را کاهش دهد ، مانند داشتن بوی آشپزخانه در اتاق یا داشتن بسیاری از موارد وقتی به آرامش بیشتری نیاز دارید سر و صدا کنید.

3. این رنگ ها روند در دکوراسیون داخلی در سال 2020 است
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 روندهای رنگی به طور مداوم تغییر می کنند و در سال 2020 شاهد تنش های شاد و هوشیار خواهیم بود و همین امر باعث می شود انتخاب آنها بسیار متنوع و ساده باشد. بگذارید یک به یک رنگ مبلمان ، پارچه ، دیوارها برای فضای داخلی را ببینیم ...

روند رنگ در دکوراسیون سال 2020: خاکستری
جدید روند دکوراسیون داخلی 2020 رنگ خاکستری هنوز هم یک روند است زیرا یک رنگ خنثی طیف گسترده ای از ترکیب ها و سبک های مختلفی را پوشش می دهد که در سال آینده در هنگام ترکیب با رنگ های پر جنب و جوش ، جسورانه تر خواهد بود. می توان از آن برای رنگ آمیزی دیوارهای داخلی و دکوراسیون مبلمان استفاده کرد. همچنین در فرش و منسوجات.

رنگ خاکستری برای رنگ آمیزی دیوارها و مبلمان
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 رنگ خاکستری فقط به دیوارهای خانه محدود نمی شود. همچنین برای تزئین هر اتاق خانه نیز در مبلمان وجود خواهد داشت.

روند رنگ در دکوراسیون سال 2020: صورتی
رنگهای صورتی قبلاً چندین فصل در دکوراسیون داخلی وجود داشته است و سال آینده آن را مشاهده خواهیم کرد.

صورتی در دکوراسیون خانه ها در سال 2020
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 چه در دیوارها ، منسوجات ، لوازم جانبی و مبلمان ، رنگ صورتی تقریباً در تمام سایه های آن ، از صورتی پاستیل صورتی ، گل رز قدیمی ، صورتی هلو یا صورتی-لیلا ، یک لمس آرام ، ظریف و زیبا به خانه می بخشد. دکور

بنفش در روندهای رنگ 2020
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 یکی از جذاب ترین پیشنهادها در سال 2020 از نظر رنگ داخلی خانه ها ، حضور بنفش در مبلمان ، پارچه و لوازم جانبی مانند لامپ یا تصاویر روی دیوارها خواهد بود.

رنگ بنفش در سال 2020 در تمام سایه های آن وجود دارد
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 از تنش های تیره تا شدید ، رنگ بنفش ، بنفش و بنفش ، در تمام سایه ها و ترکیب های آن به شدت به فضای داخلی آوانگارد می رسد.

روندهای رنگ ، سبز موجود در سال 2020
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 با طرح پیشنهادی روشن و طبیعی ، روندهای سال 2020 به عنوان یکی از رنگهای سبز مورد علاقه در تمام سایه های آن قرار دارند. بیایید چند نمونه در تمام اتاق های خانه مشاهده کنیم.

رنگ سبز تیره بر روی مبلمان و منسوجات خانه
گرایش های دکوراسیون داخلی جدید 2020 دامنه های تاریک و عمیق در مبلمان خانه ، در اثاثه یا لوازم داخلی صندلی ها و صندلی ها دیده می شود و باعث ایجاد لهجه در دکوراسیون می شود.

روند رنگ در دکوراسیون سال 2020: آبی

رنگ آبی همچنین سال آینده به عنوان یک نوع دکوراسیون ، هم در دیوارها ، پارچه ها و مبلمان اثاثه یا لوازم داخلی اثبات خواهد شد.

در هر سایه ای آبی برای رنگ آمیزی و تزئین خانه
گرایش های جدید دکوراسیون داخلی 2020 همه سایه های رنگ آبی پذیرفته شده است ، اما به خصوص آبی کبالت ستاره ای از فضای داخلی خواهد بود.

ترکیب رنگ ها در دکوراسیون داخلی در سال 2020: صورتی و سبز پاستلی
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 چگونه می توان رنگها را روی دیوارها و مبلمان منزل ترکیب کرد؟ در سال جاری که تقریباً آغاز می شود ، رنگ های نرم و لطیف رنگ های پاستلی ، به ویژه گل رز و سبزی ، روند خود را ادامه می دهند.

از این ترکیب رنگها می توان در اتاقهای غذاخوری ، آشپزخانه ، اتاق خواب یا گیرنده استفاده کرد. اگر این رنگ ها را با مواد طبیعی در مبلمان ترکیب کنید ، دقیقاً مفهوم پیشنهاد اصلی 2020 را ایجاد خواهید کرد: محیط های طبیعی و پذیرایی برای سکونت.

BONUS: رنگ های تزئینی برای سال 2020 چیست؟

4- موادی که در سال 2020 مورد استفاده قرار می گیرد چیست؟
روند جدید دکوراسیون داخلی 2020 به لحاظ مواد ، روندهای تزئینی چوب را به عنوان ماده اصلی نشان می دهند. چوب ، از کاج ، بلوط ، چوب ماهون ، یا چوب تقلید ، هنوز در سال 2020 در دسترس است.

چوب در سازه های خانه مانند سقف یا ستون.
چوب در طبقات داخلی و خارجی
مبلمان چوبی در تمام اتاق ها
چوب در دکوراسیون
چوب در پایان
چوب درها و پنجره ها
چوب به کمال!

چوب تیره یک روند در دکوراسیون 2020 است
گرایش های دکوراسیون داخلی جدید 2020 مانند سال های گذشته که در آن چوب نور ستاره بود ، سال آینده تن های تیره و تار خواهد شد ، به دنبال این است که به دکوراسیون خانه زیبایی و لمس بیشتری از لوکس داشته باشد.

روند مواد در دکوراسیون سال 2020: الیاف گیاهی
روند جدید دکوراسیون داخلی 2020 علاوه بر چوب در مبلمان ، کف ، سقف و وسایل تزئینی ، روند طبیعی به دکوراسیون سال آینده تحمیل می شود و ما در فضای داخلی خود شاهد حصیری ، جوت و خیزران خواهیم بود. این مواد مقدار بیشتری از بافت ها را به دکوراسیون ارائه می دهند و باعث استقبال بیشتر آنها از محیط های ما می شوند.

چرم ، یکی دیگر از موادی که در سال 2020 در دکوراسیون داخلی انتظار می رود
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020A گرچه مصالحی وجود دارد که هرگز از سبک خارج نمی شوند ، فصلی وجود دارد که در دکوراسیون آنها غیرقابل قبول است و مورد صندلی های چرمی مانند چسترفیلد است که در دکوراسیون های روند صنعتی و مانند سال آینده بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ما بسیاری از فلزات را خواهیم دید که چه ایده ای بهتر از استفاده از صندلی زیبا مانند این.

روند مواد در دکوراسیون سال 2020: فلزات
جدید روند دکوراسیون داخلی سال 2020 فلزات در انواع مختلف خود از تزئینات زیبایی شناسی صنعتی مانند فولاد و جنبه های اکسیده شده گرفته تا طلا و نقره به تزئینات سال 2020 می آیند.

این فلزات را می توان از طریق لامپ ها و لوازم جانبی مختلف مانند قاب آینه ها ، پاهای برخی مبلمان مانند میزهای قهوه و سایر قطعات تزئینی کوچک در دکوراسیون قرار داد.

رنگ های فلزی و فلزی به عنوان ماده ای برای تزئین خانه ها در سال 2020
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 متال ها در دکوراسیون اتاق های مختلف خانه ، درخشندگی و درخشندگی بیشتری را به ارمغان می آورند. علاوه بر این می توان از مواد فلزی برای تزئین هر سبکی از خانه استفاده کرد:

سبک مدرن
سبک کلاسیک
سبک التقاطی
سبک مینیمالیستی
سبک پرنعمت
5- چگونه می توان دیوارهای خانه را در سال 2020 تزئین کرد؟
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020 با توجه به روند نقاشی یا تزئین دیوارها یا دیوارهای داخلی منزل شما در سال 2020 موارد زیر است:

کاغذ دیواری یکی از پیاده ها برای تزئین دیوارهای خانه است و در سال 2020 نقوش لمسی هنری ، شبیه سازی بوم با یک اثر هنری زیبا خواهد بود.

کاغذ دیواری به عنوان شخصیت اصلی در سال 2020 ، نقوش برجسته ای از طبیعت جدید دکوراسیون داخلی سال 2020
چاپ های گرمسیری بر روی دیوارها (و منسوجات) برای این روندهای تزئینی داخلی 2020New 2020
اما در سال 2020 ، ما همچنین شاهد جنگلهای بارانی در دکوراسیون خواهیم بود ، از دیوارها گرفته تا الگوهای کوسن ها ، لحاف ها ، حوله ها و غیره. 1 دکوراسیون در سال 2020.

عکس هایی برای تزئین دیوارهای تمام اتاق های خانه جدیدترند دکوراسیون داخلی سال 2020
گزینه دیگر برای تزئین دیوارها ، آویزان کردن تصاویر و ترکیب رنگ ها و نقوش طبیعی است. به عنوان مثال نقاشی هایی که با رنگ سبز و سفید ترکیب شده اند و همچنین تصاویری از کاکتوس و آناناس.

6. در سال 2020 یک باغ سرپوشیده داشته باشید! - روند قوی و ماندن

چنین نیرویی است که در سال 2020 الهام بخش طبیعی است که باغ های داخلی نمی توانند در دکوراسیون خانه گم شوند و به دنبال فضایی برای آرامش و آرامش برای کل خانواده هستند.

برای همراهی با فضای داخلی باغ ، می توانید یک صندلی یا صندلی کوچک قرار دهید که به شما امکان می دهد از آرامش و زیبایی باغ خود لذت ببرید.

7. روند تزئینات 2020: لوازم جانبی New Trends Decorating Interior 2020
چگونه خانه را تزئین کنیم؟ از چه لوازم جانبی استفاده کنید؟ در ابتدای این کتاب ذکر کردیم که نقوش قومی جای خود را در دکوراسیون داخلی سال 2020 به دست می آورند ، بنابراین این لحظه مناسب برای نمایش قطعاتی است که در طول سفر خود به دست آورده اید. وجود اشیاء و لوازم جانبی از فرهنگ های دیگر لمس جادو و ماجراجویی را به دکوراسیون منزل اضافه می کند.

ترکیبی از رنگ ها ، بافت ها و فرهنگ ها جدیدترین روند دکوراسیون داخلی سال 2020
گزینه های زیادی از نظر رنگ ، بافت و فرهنگ وجود دارد که می توانید مواردی را که خود را با آنها مشخص می کنید گنجانید.

8- روند آشپزخانه های 2020 چقدر است؟ روند دکوراسیون 2020: آشپزخانه های سیاه و سفید جدید روند دکوراسیون داخلی 2020
روند دکوراسیون 2020: آشپزخانه ها به رنگ سیاه. آشپزخانه ها به رنگ سیاه با زور بسیار زیاد می آیند. اگرچه این رنگ جسورانه برای این منطقه از خانه است ، اما پیشنهادات برای آشپزخانه های کاملاً سیاه است.

روندهای تزئین آشپزخانه شما در سال 2020
جدید ترندهای دکوراسیون داخلی 2020 برای تزئین آشپزخانه خود ، اگر به زودی به فکر نوسازی آن هستید ، نظر شما در مورد این پیشنهاد چیست؟ رنگ سیاه را با فلزات و مواد طبیعی ترکیب کنید.

مشکی یک رنگ بسیار زیبا ، پیشرفته و آوانگارد است که بدون شک آشپزخانه را بسیار جذاب خواهد کرد.
برای اینکه حساسیت زیادی ایجاد نشود ، این آشپزخانه ها با درخشندگی فلزات و وجود برخی گیاهان متعادل می شوند.
9. روند دکوراسیون 2020 برای اتاق خواب: هدست های بدون درز جدید دکوراسیون داخلی سال 2020
چگونه اتاق های خواب را در سال 2020 تزئین می کنید؟ سرهای روتختی ، سرهای روپوش دار ، در دکوراسیون اتاق های اتاق آینده سال خواهند بود. چه روکش و یا به راحتی روکش شده ، از تجدید شکل ظاهری تخت خود با این روند دریغ نکنید.

برای ایده های بیشتر ، شما را به بازدید از کتاب دعوت می کنیم: هدست تختخواب: ایده ها و طراحی های عالی



و اگر می خواهید سربرگ خود را بسازید ، ما با این پروژه به اشتراک می گذاریم: چگونه یک هدست تختخواب به سبک چسترفیلد تهیه کنیم

10: تزئینات روند 2020: طبیعی بودن ، درخشندگی و جذابیت!
روندهای جدید دکوراسیون داخلی 2020A همانطور که دیدیم ، بخاطر وجود مصالح طبیعی مانند حصیری و چوب (مبلمان ، فرش) ، فضای داخلی در سال 2020 به طور همزمان با لباس زرق و برق و طبیعی جلوه می کند ، اما با لمس پیچیده فلزات .

خوب برای خواندن: روندهای جدید دکوراسیون منزل را برای سال 2021 کشف کنید

روند طراحی داخلی 2020
اتصالات داخلی تغییر می کند و با سبک های جدید سازگار می شود. مثل مد. اگرچه کمتر از مد رایج است ، اما این تغییرات در بسیاری از خانه ها منعکس شده و خود را در ساخت وسایل تزئینی و مبلمان آشکار می کنند. وقتی امسال قصد دارید خانه خود را تزئین کنید ، در اینجا 9 گرایش طراحی دکوراتیو را باید در نظر بگیرید.

روند طراحی داخلی برای خانه شما در سال 2020
فضاهای سفارشی DYI

سال 2020 سال تملک فضای شما است ، مردم به دنبال اضافه کردن یک تماس شخصی به خانه خود هستند (در پی تعداد تکراری از طرح های ارائه شده توسط طراحان در جای دیگر). تغییری در دکوراسیون داخلی وجود دارد که شخصیت و شخصیت را نشان می دهد. این امر طراحی داخلی DIY را برای عموم مردم به ارمغان آورده است.

مردم دقیقاً آنچه را در ذهن دارند می خواهند؛ آنها به سختی از نقاشی های فروشگاه راضی هستند. یک راه سریع و آسان برای گذاشتن یک مارک در خانه شما ایجاد تصاویر زمینه یا کاغذ دیواری های سفارشی با مجموعه عکس های مورد علاقه شما است. این می تواند عکس هایی از فرزندان شما ، حیوان خانگی شما یا خاطرات زیبای سفر را در خود نگه دارد. اگر به دنبال تصاویر پس زمینه اتاق خواب هستید ، این تزیینات دیواری به سبک کولاژ 2020 را بررسی کنید. برای ایجاد یک هنر دیواری زیبا که زندگی شما را به نمایش می گذارد ، مراحل ساده را دنبال کنید!

مبلمان خمیده روند طراحی داخلی 2020
در سال 2020 به جای روند معمول لبه های مربع ، مبلمان بیشتری را با لبه های خمیده خواهیم دید. مردم از مبلمان مربع و مستطیل خسته شده و آرزوی چیزهای مختلفی را دارند. او مبلمانی از قبیل کابینت ، مبل ، مبل و سایر موارد را مشاهده می کند و از طراحی های مستقیم در اواسط قرن برای داشتن قسمت های عقب تر و گردتر ، رها می شود. این یک تجدید حیات در روند داخلی است که در دهه 80 رایج است. این مبلمان از مواد صاف و رنگهای روشن بهره خواهد برد. با استفاده از این روند ، به راحتی می توان صندلی های عقب را در اتاقهای کوچکتر نگه داشت و در عین حال فضای کافی را نگه داشت.

ظهور مجدد تصویر زمینهIndor Design Trends 2020
در مورد دیوارهای صاف ، تصاویر پس زمینه قابل جابجایی روند امسال خواهد بود. سال گذشته در روند تزئینات ، از تصاویر پس زمینه قابل توجه استفاده شده است. با این حال امسال شاهد احیای مجدد تصاویر پس زمینه به جای آثار هنری و سایر آثار هنری در خانه های مختلف خواهیم بود. تصاویر پس زمینه مقرون به صرفه است و لمس هیجان انگیز به هر دیوار خالی اضافه می کند. نقوش معروف کاغذ دیواری برای ارائه در سال جاری شامل نقوش سه بعدی ، هنر آبرنگ ، اشکال هندسی ، دکوراسیون هنری و نقوش بوهمی است.

طبیعی را در نظر بگیرید
سال گذشته ، بسیاری از مردم تصمیم به طراحی داخلی سازگار با محیط زیست داشتند. بسیاری از عناصر گرم و طبیعی با لوکس بودن زمین در خانه ها ترکیب می شوند. این روند نیز محبوب در دهه 70 بود ، و حداقل در چند سال آینده ماندن در اینجاست. ما شاهد استفاده بهتر از چوب طبیعی در درها و پنجره ها و مبلمان نیز خواهیم بود. علاوه بر این ، افراد بیشتری استفاده از مبلمان و لوازم جانبی بازیافت شده دست ساز و بازیافت را اتخاذ می کنند. همچنین از مواد سنگ طبیعی طبیعی مانند گرانیت ، سنگریزه برای تکمیل سایر عناصر طبیعی استفاده گسترده تری خواهد شد. ما می توانیم آن را با محبوبیت در حال ظهور سبک داخلی بوهمیا ببینیم.

طراحی دکوراسیون نقاشیIndior Design Trends 2020
در دکوراسیون داخلی از نقاشی های تزئینی با نقوش گل و یا با حداکثر سرعت استفاده شده است ، اما امسال شاهد افزایش صعودی در نقاشی های شیشه ای اکریلیک با طرح می باشیم. گلهایی که روی یک میز شیشه ای چاپ شده اند ، بر روی دیوارها باز گشت و محکمی ایجاد می کنند. این فقط یک قطعه مناسب برای اضافه کردن یک لمس پرنعمت و مدرن به یک اتاق است. برای نقاشی های پلکسی گلاس ، ما کمتر در نظر می گیریم. به جای پوشاندن کل کاغذ ، سعی کنید یک گوشه بزرگ در گوشه ای قابل مشاهده از اتاق داشته باشید.

برای دیوارهای لهجه ، می توانید بدون اضافه بار کل اتاق ، یک نقاشی قوی اضافه کنید. انتخاب های رایج شامل دیوارهای جدا شده در جنگل ، نقاشی های دیواری در ساحل یا نقاشی های زیبا از شیشه های اکریلیک به تصویر کشیده های شهری است.

نوآوری های لامپ های دیواریIndior Design Trends 2020
لامپ ها عنصر موجود در دکوراسیون داخلی بوده اند ، اما آنها عمدتا لامپ های میز هستند. امسال ما در خانه های مختلف طرح های جدید لامپ را مشاهده خواهیم کرد. اینها با لامپهای قدیمی که می شناسیم متفاوت است. سیلوای آن از هنر الهام گرفته شده است ، که آنها را زیبا می کند.

این لامپ ها همان روشنایی اساسی را برای ایجاد فضای گرما به اتاق ارائه می دهند. لامپ ها به راحتی می توانند در هر دکوراسیون داخلی قرار گیرند. شما باید اطمینان حاصل کنید که کالایی را خریداری می کنید که رنگ دکوراسیون داخلی داخلی شما را تکمیل می کند.

آشپزخانه های تاریک تریدهای طراحی داخلی 2020
رنگ سفید مدتهاست که برای آشپزخانه ها ایده آل است. از دیوارها گرفته تا کابینت ، همیشه سفید بوده است. همه اینها در سال 2020 تغییر می کند ، زیرا تعداد بیشتری از افراد به سمت طراحی های آشپزخانه تیره تر روی می آورند. تمیز کردن رنگ های تیره ، بر خلاف رنگ سفید ، آسان تر است. نقاشی دیوارهای آشپزخانه شما با این رنگها ، نقایص استفاده روزمره را پنهان می کند. همچنین می توانید کابینت های چوبی با رنگ تیره را یکپارچه کنید و پیشخوان خود را با رنگ های تیره بپوشانید.

گزارش مبلمان

مبلمان طراحی یک روند عمده در طراحی داخلی در سال 2020 خواهد بود. یک تغییر عمده از طراحی داخلی سفت و سخت به حداکثر طراحی وجود دارد که قوانین خاصی برای طراحی داخلی ندارند. ما مبلمان منحصر به فرد و آماده ای را خواهیم دید که مکالمات را برانگیخته است. به جای قرار دادن یک مبل استاندارد در اتاق نشیمن ، می توانید چیزی غیرعادی مانند یک نیمکت یا صندلی سالن را انتخاب کنید. می توانید صندلی ها را دور یک میز در اتاق نشیمن قرار دهید. این باعث می شود خانه شما جادارتر و پذیراتر شود.

بیشتر سیاه طراحی داخلی طراحی روندهای 2020
در حالی که سبز ، قهوه ای و خاکستری باید رنگ های غالب سال باشند ، اما شاهد افزایش طلای استفاده از رنگ سیاه هستیم. به نظر می رسد که مردم اکنون متوجه شده اند که هرگز نمی توانند در مورد سیاه اشتباه پیش روند. ما شاهد افزایش استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون داخلی خواهیم بود. مبلمان سیاه ، وسایل ، لوازم جانبی و دیوارهای سیاه. طبق یک تصور غلط ، رنگ سیاه اتاق را کوچکتر می کند ، اما وقتی با رنگ های دیگر جفت می شوید ، سیاه می تواند فضای مسحور کننده ای به خانه شما ببخشد. می توان از آن برای چاپ الگوهای نقاشی دیواری بر روی دیوارهای با رنگ روشن استفاده کرد تا فضایی مطبوع در خانه شما ایجاد شود.

همچنین دیواری را خواهیم دید که با نقاشی تزئین شده اند ، اما این بار ، ما خود را محدود به قرار دادن یک یا دو نمی کنیم ، هرچه آثار بیشتری را روی دیوارهای خود به نمایش بگذارید ، جلوه بسیار بهتری خواهد یافت. مهم نیست که چه سبکی را برای تزئین فضای داخلی منزل خود انتخاب کنید ، موارد بالا همان چیزی است که باید در نظر بگیرید ... پس ، به ما بگویید: کدام یک از این روند مورد علاقه شماست؟

2020 روند طراحی داخلی2020 روند طراحی داخلی
مد یک خانم دزدگیر است ، اما پیروی از او غیرممکن است. در فضای داخلی روند به سرعت در حال تغییر است و طراحان حساس فوراً آنها را ضبط می کنند و آنها را در پروژه های آپارتمان ها و خانه های شما مجسم می کنند. اگر با تغییرات مداوم و ایده های خلاق بیگانه نیستید ، پس این مقاله برای شما مناسب است: بنابراین ، روندهای طراحی داخلی 2020.

روندهای شیک در فضای داخلی 2020: رنگهای فعلی 2020 روند طراحی داخلی
دانشمندان بارها ثابت کرده اند که رنگ اتاق به طور مستقیم بر وضعیت روانی ما تأثیر می گذارد. حتی حال و هوای شخصی که مدت طولانی در اتاق بوده است به طرح رنگ بستگی دارد. امسال ، طراحان اهمیتی به نرمی و لطافت می بخشند ، یک طرح رنگی محبوب به وضوح در مورد این صحبت می کند:

یخ زده آبی (سبک)
سایه هایی از قرمز که نزدیک به صورتی هستند؛
خاک رس قرمز؛
بنفش؛
قرمز قهوه ای؛
سایه های سرد خاکستری نقره ای؛
سایه سرد از آبی تیره؛
بژ گرم؛
خردل.
همانطور که مشاهده می کنید گزینه های زیادی وجود دارد - روندهای جدید در فضای داخلی سال 2020 ما و طراحان را در یک چارچوب دقیق قرار نمی دهد ، همانطور که چند سال پیش بود. اگر به صورت حرفه ای به طراحی داخلی نزدیک شوید ، بسیاری ، حتی ناسازگارترین تن از این پالت می توانند در کنار هم خوب به نظر برسند. با این حال ، شایان ذکر است که یک روند دیگر را به خاطر بسپارید: فضای اتاق نباید بیش از حد باشد.

روند مدرن در فضای داخلی: مواد فعلی 2020 روند طراحی داخلی
امسال سنگ مرمر شاید به مهمترین ماده تبدیل شده است. با این حال ، این در مورد صفحاتی نیست که شبیه به سبک یونانی است ، بلکه در مورد بافت سنگ است. به لطف این تقلید ، طراحان می توانند به اصطلاح "اتاق های مرمر" ایجاد کنند. به عنوان لهجه ها ، می توانید از انواع بالش های تزئینی استفاده کنید ، که زیر سنگ مرمر نیز ساخته شده اند.

مواد روند بعدی فلز غیر آهنی است. محدودیتی در خلاقیت و تخیل وجود ندارد! و آخرین ماده مرتبط کاشی است. طبیعی ترین سایه ها را انتخاب کنید ، و رنگ چشمه چشمی شیک به نظر می رسد ، همچنین مس به صورت پشتی با تن های تیره ظاهر می شود.

روندهای جدید در طراحی داخلی: چرا مینیمالیسم؟ 2020 روند طراحی داخلی

امسال این روند به مد برگشته است. قانون اساسی مینیمالیسم نه تنها از نظر کمیت محدود نیست بلکه سادگی هر چیز ، کارکرد آن نیز است. بسیاری از افراد به اشتباه مینیمالیسم را امتناع می کنند ، و چنین اتاق هایی را "راحت" نمی دانند. در حقیقت ، کار سبک ایجاد هرچه بیشتر فضای موجود در اتاق است که در آن تنفس آسان و جابجایی خواهد بود.

روند داخلی سال 2020: کدام مبلمان را انتخاب کنید؟ 2020 روند طراحی داخلی
امسال به طراحان توصیه می شود مبلمان کم حجم و مدولار را انتخاب کنند. سطح قابل جمع شدن روند خاصی دارد. بدون کابینت های داخلی این کار را نمی کند. توجه ویژه ای به مبلمان مبلمان یکپارچهسازی با سیستمعامل ، که در حدود دهه پنجاه ایجاد شد توصیه می شود: چنین چیزهایی روحیه و جو خاصی دارند. شما می توانید با کمک یک لامپ گرد ، رنگ را به طرح اضافه کنید: کمی به موضوع ژاپنی می رسد. به هر حال ، چنین لامپ هایی در دهه سی قرن گذشته فوق العاده مرتبط بودند.

متن های جدید دکوراسیون 2019-2020 را بخوانید: چه خبر است
یک عامل مهم مبلمان است که بر اساس مواد سازگار با محیط زیست و طبیعی ساخته شده است. این بدان معنی است که مبلمان خیزران ، وسایل حصیری و چرم اصیل دوباره به روند خود باز می گردند.

درمورد لوازم جانبی مبلمان ، این پیچک است. به نظر می رسد بسیار نجیب است ، و شما می توانید آن را تقریبا با هر اتاق در یک خانه یا آپارتمان تزئین کنید. طراحی سر تختخواب در اتاق خواب به خصوص شیک به نظر می رسد: این ایده را در نظر بگیرید. همچنین می توان با اطمینان از پشتی صندلی ها و عثمانی ها استفاده کرد. اماکن با پیچک به روش خود اصلی و دنج هستند.

روند طراحی داخلی آشپزخانه 20202020 روند طراحی داخلی
آشپزخانه بدون قید و شرط اصلی فضیلت زنانه در هر خانه یا آپارتمان است. و شیک ترین طراحی آشپزخانه امسال طرحی با استفاده از رنگ های روشن و آفتابی است. برای داشتن روند ، ارزش این را ندارد که یک تعمیر جهانی را انجام دهید ، فضای مناسب با یک سفره روشن ، پرده ، یک کتری و حتی یک نگهدارنده اجاق گاز آشپزخانه به راحتی ایجاد می شود. کار تغییر نیست ، بلکه تغییر شکل ، اضافه کردن رنگ ها است.

طراحی مدرن آشپزخانه شامل فراوانی از سایه های سبز ، آبی یا قرمز است. ساده ترین ایده در مورد چگونگی تغییر آشپزخانه به صورت ابتدایی تجسم یافته است: می توانید یک دیوار طراح شیک را در یکی از این رنگ ها بسازید و طراحی شیک آشپزخانه 2020 آماده است!



هنوز هم به سبک آشپزخانه و یکپارچهسازی با سیستمعامل مرتبط است. علاوه بر این ، امسال به سرعت در حال جابجایی و تغییر جنبه ها است. آشپزخانه را با صفحات رنگی قدیمی ، زیور آلات رنگارنگ و لوازم جانبی پرنعمت متنوع کنید. عکس محصولات جدید در طراحی آشپزخانه 2020 را در زیر می بینید.

روند طراحی اتاق نشیمن 2020

همانطور که در بالا گفتیم ، امسال روند مینیمالیسم است. و در ابتدا او باید در اتاق نشیمن تجسم یابد. طراحی مدرن اتاق نشیمن 2020 کاملاً ظریف و ظریف به نظر می رسد ، اما با جزئیات غیر ضروری بارگیری نشده است.

در مورد مبلمان ، ایده های طراحی اتاق نشیمن مدرن می گویند - یک فرم ساده و محرومیت از هر عنصر با شکوه و مفصل. به هر حال ، هنگام طراحی چنین اتاق نشیمن ، تمام اصولی که به سبک اسکاندیناوی نزدیک باشد مناسب خواهد بود.



چند کلمه در مورد تصویر تقریبی یک اتاق نشیمن مدرن: این یک جفت صندلی صندلی و یک مبل راحتی است. همچنین می توانید یک کمد کوچک و قفسه زیر شلواری را در آن قرار دهید. برای تکمیل اتاق و یک عکس زیبا احساس راحتی کنید.

روند طراحی اتاق خواب 2020-2020 روند طراحی داخلی
طراحی اتاق خواب مدرن 2020 نسبت به رنگ زرد بی تفاوت نیست. همه آماده نیستند که به نفع چنین سایه هایی انتخاب کنند ، اما مطمئناً رنگ زرد هر روز صبح حال و هوای خوبی به شما می بخشد. این انتخاب به ویژه صادق است اگر شما در یک عرض جغرافیایی و چند روز آفتابی زندگی می کنید.

آنها باید به شما هشدار دهند که چنین رنگی "زیبا" بسیار خطرناک است. آن را باید با سایه های تمشک سبز ، قهوه ای یا آبدار رقیق کرده و رقیق کرد. این طرح های رنگی در مقابل بسیار عالی به نظر می رسند.



در مورد مبلمان ، نباید در طراحی اتاق خواب کوچک 2020 تعداد زیادی از آن وجود داشته باشد. روی فضای آزاد تمرکز کنید. ممکن است تصویر اتاق خواب شما به این شکل باشد: یک جفت میز کنار تخت ، یک تختخواب ، قفسه سینه یا میز رختکن و همچنین کمد (ترجیحا داخلی و اندازه کوچک).

روند طراحی داخلی حمام 20202020 روند طراحی داخلی
در مورد این اتاق در سال 2020 ، مطلقاً هر نوع رنگ و روش درمانی مناسب است. اما باز هم توجه به مینیمالیسم بسیار مهم است ، به معنای ایجاد حداکثر فضای آزاد و اضافه کردن حداقل مبلمان و دکوراسیون به طراحی.

حمام بهترین انتخاب از سنگ طبیعی است و کفپوش از چوب ساخته شده است. در یک روند خاص در سال جاری ، ترکیب مدیترانه ای از رنگ آبی و سفید. اگر سبک کلاسیک به شما نزدیکتر است ، پس از آن از مرمر طبیعی و همچنین سرامیک های خوب در سایه های پاستیل نرم استفاده کنید. برای اضافه کردن نقاشی ها ، گل ها ، جزئیات فلزی غیر آهنی راحت باشید.



در این فصل حمام نسبت به سبک کشور بی تفاوت نیست. سپس سایه های قهوه ای و سبز را انتخاب کنید ، از وفور قفسه ها استفاده کنید و سبدهای حصیری خریداری کنید. حمام در این حالت می تواند از جنس آهن باشد و کف آن چوبی است. در مورد سقف ، هیچ گزینه ای وجود ندارد: شما باید آن را به رنگ سفید بکشید.

روندهای تزئینی منزل 2020
روندهای طراحی مانند سالهای نمایش فصلی هر ساله تغییر نمی کنند. در دکور ، مانند هر جای دیگر ، زمان تغییر می کند ، اصول اولیه باقی می ماند. این بدان معناست که هر چیزی که در سال 2018 مورد پسند قرار گرفت ، محبوبیت آن در سال 2020 متوقف نمی شود ، اما یک چیز جدید ظاهر می شود.

زندگی در حد سرعت دلالت بر تمایل به یافتن "پناهگاه" و سم زدایی دیجیتال در خانه دارد. بهزیستی و وضعیت محیط زیست - اصول جدید رفاه. صنعت طراحی چگونه به درخواست پاسخ می دهد؟

یک دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزل2020
روند ظرافت ادامه خواهد یافت. آرزو برای یک سبک زندگی ساده ، آرام ، بدون سر و صدا وجود دارد ، جایی که خانه پناهگاه اصلی ما در یک دنیای پرتلاطم و پر سر و صدا است. همه چیز قدردانی می شود که راحتی ، سکوت و نوعی دیجیتال سم زدایی را فراهم می کند - صندلی های پیله ، پرده های جذب صدا و مبل های نرم و دنج. فضاهای آرام و آرامش بخش مد هستند. فرصتی برای استنشاق هوای تازه بدون ترک شهر و استراحت بدون رفتن به آبگرم از آن استقبال می شود. طراحان چیزهایی را طراحی می کنند که برای روان مناسب هستند.

کارشناسان توجه علاقه به مینیمالیسم و نرم حداقل را یادداشت می کنند. همه علاقه مند به اشکال لاکونیک ، حفره های بیان کننده ، میانگین حرکات ، هوا و پاکی فرم ها هستند. طراحان ، طراحان داخلی ، معماران مانند فرم های ساده مینیمالیسم توسط تمام صنایع مرتبط طعم می یابد.

با مقابله با موانع اطلاعات ، می خواهم یک فضای داخلی بصری تمیز داشته باشم. همه یک چیز را از فضا انتظار دارند: این که نیازهای حیاتی را برآورده کند ، به یک معنا "صادقانه" است و اختراع نشده است. در آن فرد احساس آرامش و خوشحالی خواهد کرد.

وجود خواهد داشت بیشتر رنگ2020 روند دکوراسیون منزل
سایه های ذغال سنگ در حمام یکی از روندهای اصلی سال نامیده می شود. سیاه و سفید امروز و آشپزخانه عالی به نظر می رسد. خاکستری یک رنگ جهانی است که احساس ثبات و آرامش می بخشد. طراحان هنوز هم دوست دارند از آن به عنوان پایه استفاده کنند ، اما در سال 2020 ، در کل محدوده غنی خود ، رنگ سبز ظاهر خواهد شد.

سال آینده آبی عالی خواهد بود. آبی با طبیعت همراه است و سایه های آسمان در طلوع و غروب خورشید است. فضای داخلی به طور فزاینده تحت تأثیر مرجان و همچنین زرد آفتابی قرار خواهد گرفت. مردم می خواهند گرمی به خانه های خود بیاورند.

نسل جدید ایده زندگی بدون پلاستیک را دارد - چیزهایی که از کامپوزیت ها و مواد بازیافت شده ساخته شده اند که سازگار با محیط زیست هستند و نگهداری آنها آسان است. پیش بینی می شود که مواد زیست محیطی امری عادی شود.

شور و شوق برای مواد طبیعی و بافت - لوکس و عملی. سنگ رنگی در زیبایی رنگی خود باید با طراحی مدرن ترکیب شود. مبلمان تراورتن کاملاً در اتاق نشیمن صورت می گرفت.

چوب های قدیمی به علاوه فلز مورد نیاز بسیاری از مجموعه ها است. فلزات محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. این طلا ، برنج یا برنز گلی باشد. در سال 2020 ، terrazzo جای بتن ، سرامیک و تراورتن را خواهد داد.

تکنیک "هوشمند" همراه با اشیاء صنایع دستی جذب می شود: سینک های روستایی و سرامیک هایی که دارای لبه ناهمواری هستند. به سبک تکنو کار و کار سازندگان ، چیزهای پرنعمت و کوتاه مدت که ما را از همه متمایز می کند.

مقیاس و عدم تقارن ، نقص کامل ، مبلمان گرد و دکوراسیون زینتی ، الهام گرفته از دهه 1970. پنجره های خلیج ، صندلی های راحت ، کنسول ها ، سیلندرها ، کیسه و صفحه نمایش ، میزهای رختکن و میزهای بوفه. Transgender کلمه ای است که به طور فزاینده ای در مجموعه مبلمان و دکورها پیدا می شود.

امسال ، کارشناسان مرجان را سایه ای مد روز در فضای داخلی نامیدند. این یک رنگ بسیار پر جنب و جوش و پر انرژی است ، بنابراین بهتر است از آن به عنوان یک لهجه استفاده شود - در لوازم جانبی ، اثاثه یا لوازم داخلی و حتی فرش هایی که از فضای داخلی گذشته به ما باز می گردند. همچنین از جمله روندهای غیر منتظره امسال می توان به دکوراسیون ماکرو ، وان های سیاه و تقلید از اشکال طبیعی اشاره کرد. به عنوان مثال ، کاشی در حمام به شکل مقیاس ماهی یا تصویری از فضای روی دیوار.

سایه های زغال چوب در حمام یکی از روندهای اصلی سال 2020 نامیده می شود. سیاه به نظر می رسد در سرامیک و سنگ مرمر ، چوب نقاشی شده و تخته سنگ بسیار عالی به نظر می رسد. طراحان توصیه می کنند که آن را با لهجه های فلزی ساخته شده از برنج یا فولاد تکمیل کنند.

مشکی در لوله کشی و مبلمان محبوبیت بیشتری کسب می کند ، بنابراین طبیعی است که وی به صورت یک روند در کف تبدیل شود. سایه های ذغال سنگ در کاشی های کف ظاهر می شود.

بیشتر ایده های طراحی امسال به آشپزخانه اختصاص داده شده است. این یک فضای ویژه در هر خانه ای است که تمام خانواده دوست دارند اوقات خود را سپری کنند. روند اصلی در فضای داخلی آشپزخانه سال 2020 هدست سایه هایی از میوه آبدار یا رنگ های آبی خاموش قرمز با بافت های متضاد و پیش بندهای بلند است. طراحان کابینت های بالایی توصیه می کنند رنگ روشن تری را انتخاب کنید. بنابراین هدست کم حجم تر به نظر می رسد و احساس سبکی و هوایی را به شما می بخشد. ماژول های آشپزخانه محبوب هستند. از این میان ساختن یک مجموعه کاربردی و شیک برای اندازه آشپزخانه بسیار آسان است.

آشپزخانه در کمد2020 روندهای تزئینی خانگی

آشپزخانه در کمد2020 روندهای تزئینی خانگی
راه حل های ویژه در روند زندگی خرد. در سال جدید ، وسایل داخلی و لوازم یکپارچه اهمیتی از دست نمی دهند. طراحان لوازم خانگی را مبدل می کنند. یخچال و ماشین ظرفشویی که در آشپزخانه پنهان شده است ، فضا را ارگونومیک و راحت تر می کند. و ظاهر آشپزخانه مرتب است. هاب های القایی هنوز محبوب هستند. لوازم خانگی "دوستانه" است ، لباس و رنگ و منسوجات ، مانند لوازم خانگی ، فضای ذخیره سازی بدون ردیف بالای کابینت.

سینک ظرفشویی آشپزخانه ساخته شده از سنگ طبیعی یا مصنوعی قدردانی می شود. غرق شیک مخصوص - غرق می شود. در این حالت ، سینک فلزی باید به اندازه کافی عمیق باشد و با مواد جذب کننده صدا پوشانده شود.

وان وان ساخته شده در طبقه (به جای یک اتاق آزاد) و حمام هایی با چوب واقعی مد هستند.

سقف یا کف رنگی
تأکید از دیوارها به سقف حرکت می کند. تزئینات گرافیکی یا رنگ تیره - همه چیز ممکن است. کفپوش چوب سخت در الگوهای پیچیده تر و ترکیبی از مواد ظاهر می شود. Kaleidoscopes و موزائیک های پارکت مد هستند: تخته های اشکال مختلف با روکش شورون ، مکعب های بینت ، اکتاهرون ها و غیره اندود شده اند. چوب با عناصر سرامیکی ، بتون ، فلز و سنگ طبیعی تکمیل خواهد شد.

کاغذ دیواری روی سقف. از جالب ترین روندهای داخلی ، به اصطلاح دیوار پنجم است. این سقف اتاق است که با کاغذ دیواری رنگی تزئین شده است. مهم نیست که بیش از حد از آن استفاده نکنید - دیوارها باید سایه های خنثی باشند. رنگهای پسته سبک ، وانیلی و صورتی-بژ رنگ چشم را برای شما خوشایند خواهد کرد. هر یک از آنها بصری فضا را گسترش می دهد و برای هر مبلمان مناسب است.

علاوه بر تن های ظریف ، روند هندسه بزرگ و نقوش گل های هنری است. طراحان توصیه می کنند که یک ایده شیک را امتحان کنید و فضای داخلی هر اتاق را به زیبایی آن اضافه کند. فقط کافی است یک قسمت از دیوار را با کاغذ دیواری رنگی یا راه راه برجسته کنید. به عنوان مثال ، توسط یک تختخواب ، مبل یا میز. روند دیگر نقوش آفریقایی روی پارچه و کاغذ دیواری است که با طراحی اسکاندیناوی ترکیب شده اند.

مبلمان 2020 روند دکوراسیون منزل
میزهای قهوه ای کم ، مبلمان مجسمه ای ، میزهای کوچک منزل. وسایلی از نسبت های نامتقارن و مبلمان عجیب و غریب که شبیه مجسمه های انتزاعی هستند ، موج می خورند. صندلی های حصیری ، که قبلاً در تراس ها و کلبه های تابستانی مناسب بودند ، امروز به عنوان علاوه بر وسایل اصلی به اتاق های جلو برگشتند و فضای آرام ایجاد می کنند.

لوازم جانبی2020 روند دکوراسیون منزل
گلدان های گرد از شیشه های دمیده و رنگی ، ظروف مجسمه ای و کریستال. گیاهان بدون گلدان.

تمرکز اصلی در سال 2020 اشاره به مواد حسی خواهد بود. چرم ، مخمل ، چوب طبیعی ، پنبه نازک. هر چیزی که دارای یک بافت برجسته باشد. هر آنچه را که یک شخص دوست دارد احساس کند و لمس کند.

نورپردازی خوب همچنان کلید گرم نگه داشتن اتاق و راحتی است. منابع نور بیشتر و بیشتری وجود دارد. طراحان نور را ماده ای مستقل می دانند. لامپ های میز قابل حمل ، قابل شارژ و حتی تاشو مد هستند.

روند اصلی طراحی سال 2020
StylesMain Design Trends 2020
فردیت در فضای داخلی. یکی از روندهای جهانی در طراحی داخلی ، شخصی سازی است. درخواست های مربوط به سبک های خاص از بین می رود. در مد - دکوراسیون منزل ، مطابق سبک زندگی ، راحتی و راحتی شخصی. این روند نه تنها جایگاه خود را در سال 2019 حفظ می کند ، بلکه تا سال های آینده نیز از اهمیت برخوردار خواهد بود.

از اینجا نیاز به مبلمان کاردستی ، آثار هنری مدرن به وجود می آید. علاقه به چیزهای عتیقه ، اشیاء با تاریخ در حال رشد است.

مخلوط سبک. آزمایشات با سبک و مد برای فضای داخلی شخصی گرایش به التقاط را به وجود آورده است.

هنر دکو. رنگ های روشن و زیور آلات جسورانه ، مبلمان لوکس به نمایش در می آیند. آرت دکو جایگزین سبک فرومایه اسکاندیناوی می شود.

سبک های ایتالیایی و اسکاندیناوی. مد به پایان رسیده های غنی ، توجه به رنگ های پیچیده ، خطوط روان ، مرجعی برای طراحی ایتالیایی است. با این حال ، سبک اسکاندیناوی به هیچ وجه از بین نمی رود. طراحی شمالی پیچیده تر و جوی تر می شود.

بوو تمایل به ایجاد فضای داخلی در Boho پر جنب و جوش در حال بازگشت است. سایه های آبدار ، وفور الگوهای ، ترکیبی از دکوراسیون از دوره های مختلف. بوهو مخصوصاً در اتاقهای كودكان ، جایی كه به تصویر كلی نیاز است همراه با زیبایی ، هماهنگ است.

اکوستیل در فضای داخلی. زیبایی شناسی محیط زیست ، ساکن کلانشهر را به طبیعت باز می گرداند ، بنابراین سبک اکو هرگز از سبک خارج نمی شود و در سال های 2019-2020 به یک جریان اصلی تبدیل می شود.

فلسفه اکوستایل ساده است: حداکثر مواد طبیعی (چوب ، سنگ ، بامبو ، چوب خیزران) ، نورپردازی طبیعی تر (بسیاری از آینه ها ، پنجره های بزرگ) ، وفور گیاهان سرپوشیده. اکوستایل از مواد طبیعی - ظروف سفالی و حصیری ، ساحل سنگی ، پارچه (کتان ، پشم ، ابریشم) استقبال می کند.

فضای آزاد به سبک سازگار با محیط زیست از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دامنه به دلیل حداقل ایجاد شده است

palette ColorMain Design Trends 2020
رنگ سال اعلام شده "عسل ادویه دار" (عسل ادویه دار). به این رنگ می توان شخصیت متفاوتی داد و آنرا با یک پالت خاص ترکیب کرد. عسل ادویه دار می تواند تقویت کننده یا تسکین دهنده باشد. عاشقان کلاسیک با جسارت از عسل برای ایجاد فضای داخلی گرم استفاده می کنند. به کسانی که سبک مدرن را ترجیح می دهند توصیه می شود رنگ سفید را به عنوان یک جفت هارمونی عسل انتخاب کنند.

از دیگر رنگهای خنثی ، همراه با یک زینت فعال ، طراحان توصیه می کنند: وانیل فرانسوی ، نعناع ، فندق قهوه ای روشن ، خاکستری-سبز ، خاکستری گرم.

رنگ های صورتی ، قرمز و بنفش در انواع سایه ها ، اکثراً گرم ، زمین را از دست نمی دهند.

روند رنگهای تیره با جهت های کلی که امروزه مد داخلی در آن حرکت می کند ، هماهنگ است. پالت رنگ تیره تر می شود - فضای پر از سبزیجات مخملی خاموش و بلوز در ترکیب با رنگ های طلایی پر شده است.

جلب توجه ، ایجاد لهجه نه تنها با کمک رنگهای فعال امکان پذیر است. یک بازی در تضاد نیز وجود دارد ، بنابراین روند دکوراسیون و مبلمان به رنگ سیاه و سفید است. ست های آشپزخانه آبی تیره و مشکی یک روند مد سال جاری است.

زیور آلات توجه ویژه ای به لهجه های کف و سقف است. سقف با دست تزئین شده یا تزئین شده است.

تاکتیک به ادراک داخلی متصل است. کاغذ دیواری بدون زینت یا الگوی هنوز بیان خاص خود را دارد: گزینه ها با یک پارچه برای چرم ، جیر ، سنگ و غیره انتخاب می شوند.

اولویت کاغذ دیواری با زینتی بزرگ. جالب به نظر می رسد جایی که دکوراسیون مبلمان الگوی دیوارها و دکورها را نشان می دهد. هندسه در حال تبدیل شدن جسورانه تر ، متضاد ، بزرگ است.

MaterialMain Design Trends 2020
یکی دیگر از روندهای داخلی سال 2019 ، تاکتیکی است. طراحان به همان اندازه به پارچه های نرم و سایر موادی که می خواهند لمس کنند توجه می کنند. در مد ، همه چیز طبیعی است ، نزدیک به طبیعت است.

پارچه. در وهله اول - مخمل ، جیر. منسوجات سبک چند منظوره و سبک که می توانید با خود ببرید. حاشیه ها و برس های زیادی در دکوراسیون. منسوجات طبیعی اولویت دارند - برای هر سبکی مناسب است. توجه بیشتر به فرش ، به عنوان یک لهجه ، اغلب حتی یک موضوع هنری است.

سنگ مرمر ، بتونی و تراززو. سنگ مرمر در روند باقی مانده است ، اما سنگهای صورتی ، سیاه و خاکستری ترجیح داده می شوند. Terazzo - در دکوراسیون و مبلمان.

عناصر تزئینی بتونی و عناصر تزئینی به عنوان لهجه داخلی نویسنده عمل می کنند. از بتون در حمام ها استفاده می شود. فونت ها و سینک های تحت درمان با آغشته سازی خاص از دوام بالایی برخوردار بوده و به نظر غیر معمول و جدید می رسد.

فلز. عناصر برنجی روند اکثر تولید کنندگان اروپایی است. این امر به ویژه در طراحی حمام و آشپزخانه مشهود است.

روند جهانی التقاط ، نه تنها سبک ها ، بلکه مواد را با هم مخلوط کرده است. ترکیبی از طلا ، مس و نقره فضای داخلی را به سطح جدیدی ارتقا می بخشد ، حجم و عمق آن را نمایان می کند.

فلز می تواند باعث گرم شدن رنگ و عناصر چوب شود که باعث خنک شدن سرما بیش از حد فلز می شود. برخورد مواد با رنگ مخالف همیشه جلوه جالبی می بخشد. ترکیب متضاد فلزات به منطقه بندی کمک می کند.

دکور مردم می خواهند چیزهای قدیمی و نادری را در خانه با شخصیت ، تاریخ ، روح و اشیاء تمبر مشاهده نکنند. هیچ چیز جالب تر اشیاء هنر مدرن نیست. برای دکوراسیون ، اغلب نقاشی ها ، مجسمه های منحصر به فرد ، مجموعه ظروف و منسوجات را انتخاب کنید.

اثر شناور وسایل داخلی به معنای واقعی کلمه با تأثیر حرکت یا آبشار وارد مد داخلی می شوند. اینها انواع طرح های بلند ، مبلمان ، لوسترها ، لامپ ها است. توهم پرواز از بسیاری جهات ایجاد می شود. استفاده از لامپهای LED در قسمت زیرین تختخواب یا میز ، پنهان از چشم تکیه گاه ، کابلهای نازک ، سیم ، آهنربا و غیره. روند صعود وسایل داخلی موقعیت آن را در سال 2020 تقویت می کند.

داخلی رنگ روندهای 2020
در دکوراسیون مانند مد ، هر فصل رنگ های پرچمدار خود را دارد. برای سال 2020 ، برخی از شگفتی ها با رنگ هایی که دوباره به نمایش در می آیند یا لحن خاصی که ظاهر می شوند در انتظار شما هستند. در هر صورت ، اگر می خواهید اتاق های خود را با رنگ لباس بپوشانید ، در اینجا ایده هایی برای رنگ هایی که امسال مورد نیاز هستند آورده شده است. مارک های عمده رنگ و دفاتر سبک تزئینی قبلاً آنها را پذیرفته اند.

mber honeyIndior Trends Color 2020
این رنگ ستاره سازنده Dulux Valentine است. این سایه بسیار نرم برای استفاده در یک اتاق نشیمن یا یک اتاق خواب بسیار آسان است و از جهت گرم و آرامش بخش ، طبیعی ، درخشندگی و لذیذ بودن آن استفاده شده است. به فضای داخلی شما فضای آرام و بسیار خوش بینانه می بخشد. می توان آن را با لحنهای پر جنب و جوش و سرزنده ترکیب کرد تا گرمای بیشتری به آن اضافه شود یا با رنگهای پاستلی برای سمت آرامش بخش و نرم به آن اضافه شود. چه ذهن شما کلاسیک تر باشد و چه مدرن ، این لحن مناسب آن است. این هوای سرد را که گاهی می تواند از سبک هایپر معاصر سرچشمه بگیرد ، می شکند.

یک شیرینی عالی و در عین حال یک شخصیت خاص توسط این رنگ زیبای کهربا کهربا مخلوط شده است ، با چند لمس پاستلی از صورتی و خاکستری مخلوط می شود.

چوب سبک و سفید این رنگ عسل کهربا را روشن کرده و تقویت می کند.

رنگ عنبر کهربا این گوشه خواندن را اشراف و گرما می بخشد.

سبز در تمام رنگهای خود InIndior Trends Color 2020
امسال هنوز هم سبز در دکور حضور دارد. مطمئناً شوق گیاهان سبز را دنبال می کند که تمایل به نزدیکی بیشتر به طبیعت است. ما ابتدا آن را در همه جا در مجموعه های جدید رنگ می یابیم ، اما همچنین در لوازم تزئینی ، وسایل سفره و منسوجات ، به خانه های ما حمله می کند. این سایه در رنگهای نزدیک به محیط طبیعی ما وجود دارد: سبز زیتون ، سبز درختی ، سبز بادام ... اما همچنین در رنگهای بسیار قوی و پر جنب و جوش مانند سبز یشم پنتون که حتی ممکن است به "رنگ سال" تبدیل شود.

نه بسیار زنانه و نه خیلی مردانه ، سبز در هر اتاق کاملاً مناسب است ، از اتاق نشیمن تا آشپزخانه ، از طریق اتاق خوابها ، ورودی و حمام ، دیوارهای شما را تزئین می کند یا فقط چند جزئیات دکوراسیون شما مانند صندلی ، مبل ، کوسن ها ، ملافه ها ... خیلی خوب با سایه های خنثی تر هماهنگ است ، اما همچنین می توان آن را با رنگ های قوی تر مخلوط کرد ، ازدواج رنگ های سبز و آبی ، سبز و صورتی یا سبز و زرد خردل نتایج جالبی می بخشد. از نظر مصالح ، از فلز به چوب از طریق سنگ ، کاملاً پیش می رود. او دوست دارد که خود را روی کوسن ها ، صندلی ها و مبل های مخملی ، مخملی که به عنوان ستاره دکوراسیون ما باقی مانده است ، دعوت کند و با جنبه های زیبا تر با فلز ترکیب شود.

سبز عمیق و گرم همراه با صندلی های مخملی و میز سنگ مرمر و اثر لاله: یک ازدواج بسیار زیبا.

دو سایه سبز تمام سبک خود را می دهد و یک طرف بسیار تصفیه شده به این سالن زیبایی پیله.

یک جید سبز جید شدید این منطقه ناهار خوری را با رنگی عمیق و بدون اینکه خیلی تیره ، غنی باشد ، لباس می کند ، لمسی از اصالت غیرقابل انکار را به دکوراسیون شما می بخشد.

ما عاشق نرمی این رنگ سبز بادام در اتاق این کودک هستیم. سبز بادام یا آب سبز درست مثل سفید اتاق شما را بزرگ می کند.

نسخه زرد… تند

https://newdecortrends.com/new-interior-decoration-trends-2020/

https://redpanel.co/mag/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 7516
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه