loading...

طراحی داخلی منزل

بازدید : 313
پنجشنبه 12 تير 1399 زمان : 10:16

طراحان داخلی با تعیین نیازهای فضای و انتخاب موارد ضروری و تزئینی مانند رنگ ها ، روشنایی و مواد ، فضاهای داخلی را به صورت کاربردی ، ایمن و زیبا تبدیل می کنند. آنها باید بتوانند طرح های مختلف را ترسیم ، مطالعه و ویرایش کنند. آنها همچنین باید از کدهای ساختمان ، آیین نامه بازرسی و سایر ملاحظات مانند استانداردهای دسترسی مطلع باشند.

وظایف
طراحان داخلی معمولاً موارد زیر را انجام می دهند:

پروژه های جدید را جستجو و پیشنهاد دهید
اهداف و الزامات مشتری را برای پروژه تعیین کنید
در نظر بگیرید که چگونه از فضا استفاده می شود و چگونه افراد از طریق فضا حرکت می کنند
طرح های طراحی اولیه طرح ، از جمله طرح های برقی و پارتیشن
مصالح و مبلمان مانند نورپردازی ، مبلمان ، کف سازی دیواری ، کفپوش و لوله کشی را مشخص کنید
یک جدول زمانی برای پروژه طراحی داخلی ایجاد کنید و هزینه پروژه را تخمین بزنید
سفارشات مواد را تنظیم کرده و بر نصب عناصر طراحی نظارت کنید
نظارت بر ساخت و ساز و هماهنگی با پیمانکاران ساختمان سازی عمومی برای اجرای برنامه ها و مشخصات پروژه
برای اطمینان از رضایت مشتری از سایت بازدید کنید
طراحان داخلی با معماران ، مهندسان عمران ، مهندسان مکانیک و کارگران و یاران ساخت و ساز همکاری می کنند تا بتوانند نحوه عملکرد ، ظاهر و اثاث کشی فضای داخلی را مشخص کنند. طراحان داخلی طرح هایی را می خوانند و باید از کدهای ساختمان و مقررات بازرسی آگاه باشند.

اگرچه ممکن است برخی از طرح ها به صورت رایگان باشد ، اما اکثر طراحان داخلی برای بیشتر نقاشی های خود از نرم افزار طراحی به کمک رایانه (CAD) استفاده می کنند. در طی فرایند طراحی ، طراحان داخلی اغلب از نرم افزار مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) برای ایجاد تصویری سه بعدی استفاده می کنند که شامل عناصر ساختمانی مانند دیوارها یا سقف ها می باشد.

بسیاری از طراحان در انواع خاصی از ساختمانها ، مانند خانه ها ، بیمارستان ها یا هتل ها تخصص دارند. اتاقهای خاص مانند حمام یا آشپزخانه. یا یک سبک خاص برخی از طراحان در فروشگاه های مبلمان خانگی کار می کنند و خدمات طراحی ارائه می دهند تا به مشتریان در انتخاب مواد و اثاثیه کمک کند.

برخی از طراحان داخلی طرح ها ، برنامه ها و نقشه هایی را برای ساخت و نصب می سازند. این محصولات ممکن است شامل اطلاعات مربوط به ساخت و ساز و تخریب ، چیدمان های برقی و مجوزهای ساختمانی باشد. طراحان داخلی ممکن است طرح اولیه را به اسناد و مدارک اعم از طرح های ساده گرفته تا برنامه های ساختمانی و پیوست ها تهیه کنند.

موارد زیر نمونه هایی از انواع طراحان داخلی است:

طراحان شرکت ها در محیط های مختلف و حرفه ای ، از دفاتر کوچک تا ساختمان های بزرگ ، طراحی داخلی را ایجاد می کنند. آنها بر ایجاد فضاهایی کارآمد ، کاربردی و ایمن برای کارکنان متمرکز شده اند. در طرح های خود ، آنها می توانند عناصری از نام تجاری یک شرکت را در بر گیرند.

طراحان بهداشت و درمان مراکز درمانی ، کلینیک ها ، مطب پزشکان ، بیمارستان ها و مراکز مراقبت از منزل را برنامه ریزی و نوسازی می کنند. آنها در طراحی مبتنی بر شواهد تخصص دارند ، که از داده ها و تحقیقات در تصمیم گیری در طراحی استفاده می کنند تا به نتایج مثبتی برای بیماران ، ساکنان و امکانات برسند.

طراحان آشپزخانه و حمام در آشپزخانه ها و حمام ها تخصص دارند و از تخصص لازم در مورد کابینت ، وسایل ، لوازم خانگی ، لوله کشی و راه حل های برقی برای این اتاق ها برخوردار هستند.

طراحان پایدار استراتژی هایی را برای بهبود کارآیی انرژی و آب و کیفیت هوا در محیط داخلی و همچنین محصولات با محیط زیست پایدار مانند بامبو و چوب پنبه برای کف پیشنهاد می دهند. آنها ممكن است در شورای رهبری سبز ساختمان ایالات متحده مجوز رهبری در انرژی و طراحی محیط (LEED) را دریافت كنند. این گواهینامه ها نشان از تخصص در طراحی ساختمان ها و فضاها با رویکردهای پایدار در ذهن دارد.

طراحان جهانی برای دستیابی بیشتر به آنها فضاها را نوسازی می کنند. غالباً از این طرح ها برای نوسازی فضاها برای سالمندان و افراد دارای نیازهای ویژه استفاده می شود. با این حال ، طرح های جهانی به نفع همه است. به عنوان مثال ، ورودی شخصی بدون پله ممکن است برای کسی که ویلچر است ، لازم باشد ، اما برای کسی که یک کالسکه کودک را تحت فشار قرار می دهد نیز مفید است.

محیط کار
طراحان داخلی در سال 2018 حدود 75400 شغل برگزار کردند. بزرگترین کارفرمایان طراحان داخلی به شرح زیر بودند:

خدمات تخصصی طراحی 28٪
کارگران خود اشتغالی 23
خدمات معماری ، مهندسی و خدمات مرتبط 18
فروشگاه های مبلمان 6
تجارت عمده فروشی 6
بیشتر طراحان داخلی در دفاتر کار می کنند ، اما تکنولوژی شیوه کار بسیاری از طراحان را تغییر داده است. به عنوان مثال ، اکنون طراحان داخلی به جای تهیه جدول ها از نرم افزار استفاده می کنند تا تصاویر دو یا سه بعدی ایجاد کنند.

طراحان داخلی همچنین به سایت های طراحی مشتری سفر می کنند.

برنامه های کاری
طراحان داخلی ممکن است نیاز داشته باشند روز کاری خود را متناسب با برنامه ها و مهلت های مشتری خود ، از جمله ملاقات با مشتری در عصر و آخر هفته انجام دهند.

آموزش و پرورش
طراحان داخلی معمولاً نیاز به یک مدرک لیسانس با تمرکز در طراحی داخلی یا معماری داخلی دارند.

تحصیلات
طراحان داخلی که وارد شغل می شوند معمولاً در هر زمینه ای به مدرک لیسانس نیاز دارند. کار درسی باید شامل کلاسهایی در طراحی داخلی ، طراحی و طراحی به کمک رایانه (CAD) باشد.

برنامه هایی در زمینه طراحی داخلی در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد موجود است. متقاضیان این برنامه ها ممکن است نیاز به ارائه طرح و نمونه های دیگری از توانایی هنری خود داشته باشند.

انجمن ملی دانشکده های هنر و طراحی بیش از 360 کالج تحصیلات تکمیلی ، دانشگاه ها و موسسات مستقلی را که دارای برنامه هایی در زمینه هنر و طراحی هستند ، اعتبار می دهد. شورای اعتباربخشی طراحی داخلی حدود 180 برنامه حرفه ای طراحی داخلی (کارشناسی یا کارشناسی ارشد) را طراحی می کند.

انجمن ملی آشپزخانه و حمام برنامه های تخصصی طراحی آشپزخانه و حمام (گواهینامه ، مدرک دانشگاهی و مقطع لیسانس) را در تقریباً 100 دانشکده و دانشگاه اعتبار می دهد.

مجوزها ، گواهینامه ها و ثبت ها
الزامات صدور مجوز براساس ایالت متفاوت است در برخی ایالت ها ، فقط طراحان دارای مجوز ممکن است کارهای طراحی داخلی را انجام دهند. در ایالات دیگر ، طراحان دارای مجوز و بدون مجوز ممکن است چنین کارهایی را انجام دهند. با این وجود ، فقط طراحان دارای مجوز ممکن است از عنوان "طراح داخلی" استفاده کنند. در کشورهای دیگر ، هر دو طراح مجاز و مجوز ممکن است خود را طراح داخلی بنامند و کارهای طراحی داخلی را انجام دهند.

در ایالات با قوانینی که استفاده از عنوان "طراح داخلی" را محدود می کند ، فقط داوطلبانی که می توانند در امتحان تصویب شده خود شرکت کنند ، که معمولاً شورای ملی صلاحیت طراحی داخلی (NCIDQ) است ، ممکن است خود را طراحان داخلی ثبت نام کنند. واجد شرایط بودن داوطلب شدن در آزمون NCIDQ شامل حداقل مدرک لیسانس در طراحی داخلی و 2 سال تجربه کار تمام وقت است.

کالیفرنیا نیاز به یک امتحان متفاوت دارد که توسط شورای صدور گواهینامه طراحی داخلی کالیفرنیا (CCIDC) اداره می شود. برای شرکت در این امتحان ، داوطلبان واجد شرایط باید ترکیبی از آموزش و تجربه داشته باشند.

صدور گواهینامه داوطلبانه در یک تخصص در طراحی داخلی ، مانند طراحی محیط ، به طراحان اجازه می دهد تا تخصص خود را در یک منطقه خاص از شغل نشان دهند. طراحان داخلی معمولاً برای تشخیص نوع کار طراحی که انجام می دهند و برای ارتقاء تخصص خود تخصص دارند. گواهینامه ها معمولاً از طریق انجمن های حرفه ای و صنفی در دسترس هستند و مستقل از مجوز NCIDQ هستند.

شخصیت و علایق

طبق چارچوب Holland Code ، طراحان داخلی معمولاً به مناطق مورد علاقه Creating و Persuading علاقه دارند. زمینه ایجاد علاقه نشان دهنده تمرکز بر اصیل بودن و تخیل بودن و کار با رسانه های هنری است. منطقه علاقه Persuading نشان دهنده تمرکز تأثیرگذاری ، ایجاد انگیزه و فروش به افراد دیگر است.

اگر مطمئن نیستید که آیا علاقه ای به Creating یا Persuading داشته باشید که ممکن است با یک حرفه به عنوان یک طراح داخلی منطبق باشد ، می توانید برای اندازه گیری علایق خود از یک آزمون حرفه ای استفاده کنید.

طراحان داخلی نیز باید دارای خصوصیات خاص زیر باشند:

توانایی هنری. طراحان داخلی از حس سبک و سیاق خود استفاده می کنند ، تا طرح هایی را به نمایش بگذارند که بسیار زیبا به نظر برسند و از نظر زیبایی شناسی خوشایند هستند.

خلاقیت طراحان داخلی باید در انتخاب مبلمان و پارچه ها و ایجاد فضاهایی که به نیاز مشتری ارایه شود و متناسب با سبک زندگی مشتری مجسم باشد.

جزئیات گرا. لازم است طراحان داخلی در اندازه گیری فضاهای داخلی و ساخت نقاشی دقت کافی داشته باشند تا مبلمان و اثاثیه به طور صحیح جا بیفتد و محیط مناسبی را ایجاد کند.

مهارتهای بین فردی طراحان داخلی باید بتوانند به طور مؤثر با مشتریان و دیگران ارتباط برقرار کنند. بیشتر وقت آنها صرف درخواست مشتری و کارهای جدید و همکاری با سایر طراحان ، مهندسان و پیمانکاران عمومی ساختمان در پروژه های در حال انجام می شود.

مهارت های حل مسئله طراحان داخلی باید ضمن نگه داشتن پروژه به موقع و در بودجه ، چالش هایی از قبیل تأخیر در ساخت و ساز و هزینه زیاد یا عدم دسترسی ناگهانی مواد انتخابی را برطرف کنند.

تجسم. طراحان داخلی برای درک چگونگی قرار گرفتن قطعات یک طرح در ایجاد فضای داخلی در نظر گرفته شده ، نیاز به حس قوی نسبت و آگاهی بصری دارند.

پرداخت
دستمزد متوسط سالانه طراحان داخلی در ماه مه 2019 56.040 دلار بوده است. متوسط دستمزد دستمزدی است که در آن نیمی از کارگران یک شغل بیش از این مبلغ و نیمی درآمد کمتری دارند. کمترین 10 درصد درآمد کمتر از 31.970 دلار ، و بالاترین 10 درصد بیشتر از 96،470 دلار درآمد داشته اند.

در ماه مه سال 2019 ، متوسط دستمزد سالانه طراحان داخلی در صنایع برتر که در آن کار می کردند به شرح زیر است:

خدمات معماری ، مهندسی و خدمات مرتبط 60،910 دلار
خدمات تخصصی طراحی 54،710
تجارت عمده فروشی 53،870
فروشگاه های مبلمان 47،340
طراحان داخلی ممکن است نیاز داشته باشند روز کاری خود را متناسب با برنامه ها و مهلت های مشتری خود ، از جمله ملاقات با مشتری در عصر و آخر هفته انجام دهند.

چشم انداز شغلی
پیش بینی می شود که اشتغال طراحان داخلی از سال 2018 تا 2028 4 درصد رشد کند ، تقریباً به سرعت متوسط برای تمام مشاغل. به طراحان نیاز خواهد بود تا به انتظارات مصرف کننده پاسخ دهند که فضای داخلی سازه ها شرایط خاصی مانند دوست داشتن محیط زیست و به راحتی در دسترس بودن را برآورده می کند.

اگرچه درصد کمی از طراحان داخلی به طور مستقیم در صنعت ساخت و ساز مشغول به کار هستند ، اما بسیاری از طراحان داخلی به شدت به آن صنعت وابسته هستند تا پروژه های کاری جدیدی را برای آنها ایجاد کنند.

علاوه بر تقاضای ایجاد شده توسط ساخت و سازهای جدید ، تقاضا برای طراحان داخلی نیز از لزوم بازسازی و نوسازی خانه های موجود ، ساختمان های تجاری و سایر امکانات مانند بیمارستان ها ، هتل ها و مدارس ناشی می شود. به عنوان مثال ، طراحان داخلی برای تأمین نیازهای زندگی آینده جمعیت سالخورده ، به ویژه برای افرادی که تصمیم به ماندن در خانه خود دارند ، مورد نیاز خواهند بود.

دورنمای شغل
چشم انداز شغلی باید در مناطق با درآمد بالا بهترین باشد ، زیرا مشتریان ثروتمند بیشتر از سایرین مشغول بازسازی و نوسازی فضاهای خود هستند. به روز بودن با جدیدترین ابزارهای طراحی ، مانند نرم افزار طراحی سه بعدی به کمک رایانه (CAD) ، همچنین باعث بهبود چشم انداز شغلی خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر

برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحان داخلی ، به این قسمت مراجعه کنید

انجمن طراحان داخلی آمریکا

انجمن بین المللی طراحی داخلی

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های معتبر دانشگاهی در طراحی داخلی ، به این قسمت مراجعه کنید

انجمن ملی دانشکده های هنر و طراحی

شورای اعتبار سنجی طراحی داخلی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجوز ، به این قسمت مراجعه کنید

شورای ملی صلاحیت طراحی داخلی

شورای صدور گواهینامه طراحی داخلی کالیفرنیا

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های تخصصی معتبر آشپزخانه و حمام در دانشکده ها و دانشگاه ها و برنامه های صدور گواهینامه داوطلبانه در طراحی آشپزخانه و حمام مسکونی ، به آدرس

انجمن ملی آشپزخانه و حمام

سؤالات متداول
این اطلاعات از کجا می آیند؟

اطلاعات شغلی فوق از دفتر کارآزمایی چشم انداز حرفه ای دفتر کار گرفته شده است. این منبع عالی برای داده های شغلی هر دو سال توسط وزارت کار آمریكا منتشر می شود. Truity بطور دوره ای سایت ما را با اطلاعاتی از پایگاه داده BLS به روز می کند.

من می خواهم برای گزارش گزارشی به این صفحه استناد کنم. نویسنده کیست؟

هیچ نویسنده ای برای این صفحه منتشر نشده است. لطفاً از دستورالعمل های استناد برای صفحات وب استفاده کنید بدون اینکه نویسنده در دسترس باشد.

فکر می کنم در این صفحه خطایی یا اطلاعات نادرستی پیدا کرده ام. با چه کسی باید تماس بگیرم؟

این اطلاعات مستقیماً از دفترچه چشم انداز شغلی منتشر شده توسط دفتر آمار آمریكا استخدام شده است. صحت اطلاعات را ویرایش نمی کند ، از جمله تغییر اطلاعاتی که خوانندگان ما معتقدند نادرست است ، زیرا ما BLS را به عنوان مرجع اطلاعات شغلی در نظر می گیریم. با این حال ، اگر می خواهید یک تایپی یا خطای فنی دیگری را اصلاح کنید ، می توانید به ما در help@truity.com برسید.

من مطمئن نیستم که آیا این حرفه برای من مناسب است یا خیر. چگونه می توانم تصمیم بگیرم؟

بسیاری از ابزارهای عالی در دسترس است که به شما امکان می دهد علایق خود را اندازه‌گیری کنید ، شخصیت خود را معرفی کنید و این صفات را با مشاغل مناسب مطابقت دهید. در این سایت ، می توانید ارزیابی پروفایل حرفه ای شخصیت ، شغل Holland Code یا مسابقه عکس شغلی را بگیرید.

https://www.truity.com/career-profile/interior-designer

https://redpanel.co/mag/bathroom-decoration/

طراحان داخلی با تعیین نیازهای فضای و انتخاب موارد ضروری و تزئینی مانند رنگ ها ، روشنایی و مواد ، فضاهای داخلی را به صورت کاربردی ، ایمن و زیبا تبدیل می کنند. آنها باید بتوانند طرح های مختلف را ترسیم ، مطالعه و ویرایش کنند. آنها همچنین باید از کدهای ساختمان ، آیین نامه بازرسی و سایر ملاحظات مانند استانداردهای دسترسی مطلع باشند.

وظایف
طراحان داخلی معمولاً موارد زیر را انجام می دهند:

پروژه های جدید را جستجو و پیشنهاد دهید
اهداف و الزامات مشتری را برای پروژه تعیین کنید
در نظر بگیرید که چگونه از فضا استفاده می شود و چگونه افراد از طریق فضا حرکت می کنند
طرح های طراحی اولیه طرح ، از جمله طرح های برقی و پارتیشن
مصالح و مبلمان مانند نورپردازی ، مبلمان ، کف سازی دیواری ، کفپوش و لوله کشی را مشخص کنید
یک جدول زمانی برای پروژه طراحی داخلی ایجاد کنید و هزینه پروژه را تخمین بزنید
سفارشات مواد را تنظیم کرده و بر نصب عناصر طراحی نظارت کنید
نظارت بر ساخت و ساز و هماهنگی با پیمانکاران ساختمان سازی عمومی برای اجرای برنامه ها و مشخصات پروژه
برای اطمینان از رضایت مشتری از سایت بازدید کنید
طراحان داخلی با معماران ، مهندسان عمران ، مهندسان مکانیک و کارگران و یاران ساخت و ساز همکاری می کنند تا بتوانند نحوه عملکرد ، ظاهر و اثاث کشی فضای داخلی را مشخص کنند. طراحان داخلی طرح هایی را می خوانند و باید از کدهای ساختمان و مقررات بازرسی آگاه باشند.

اگرچه ممکن است برخی از طرح ها به صورت رایگان باشد ، اما اکثر طراحان داخلی برای بیشتر نقاشی های خود از نرم افزار طراحی به کمک رایانه (CAD) استفاده می کنند. در طی فرایند طراحی ، طراحان داخلی اغلب از نرم افزار مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) برای ایجاد تصویری سه بعدی استفاده می کنند که شامل عناصر ساختمانی مانند دیوارها یا سقف ها می باشد.

بسیاری از طراحان در انواع خاصی از ساختمانها ، مانند خانه ها ، بیمارستان ها یا هتل ها تخصص دارند. اتاقهای خاص مانند حمام یا آشپزخانه. یا یک سبک خاص برخی از طراحان در فروشگاه های مبلمان خانگی کار می کنند و خدمات طراحی ارائه می دهند تا به مشتریان در انتخاب مواد و اثاثیه کمک کند.

برخی از طراحان داخلی طرح ها ، برنامه ها و نقشه هایی را برای ساخت و نصب می سازند. این محصولات ممکن است شامل اطلاعات مربوط به ساخت و ساز و تخریب ، چیدمان های برقی و مجوزهای ساختمانی باشد. طراحان داخلی ممکن است طرح اولیه را به اسناد و مدارک اعم از طرح های ساده گرفته تا برنامه های ساختمانی و پیوست ها تهیه کنند.

موارد زیر نمونه هایی از انواع طراحان داخلی است:

طراحان شرکت ها در محیط های مختلف و حرفه ای ، از دفاتر کوچک تا ساختمان های بزرگ ، طراحی داخلی را ایجاد می کنند. آنها بر ایجاد فضاهایی کارآمد ، کاربردی و ایمن برای کارکنان متمرکز شده اند. در طرح های خود ، آنها می توانند عناصری از نام تجاری یک شرکت را در بر گیرند.

طراحان بهداشت و درمان مراکز درمانی ، کلینیک ها ، مطب پزشکان ، بیمارستان ها و مراکز مراقبت از منزل را برنامه ریزی و نوسازی می کنند. آنها در طراحی مبتنی بر شواهد تخصص دارند ، که از داده ها و تحقیقات در تصمیم گیری در طراحی استفاده می کنند تا به نتایج مثبتی برای بیماران ، ساکنان و امکانات برسند.

طراحان آشپزخانه و حمام در آشپزخانه ها و حمام ها تخصص دارند و از تخصص لازم در مورد کابینت ، وسایل ، لوازم خانگی ، لوله کشی و راه حل های برقی برای این اتاق ها برخوردار هستند.

طراحان پایدار استراتژی هایی را برای بهبود کارآیی انرژی و آب و کیفیت هوا در محیط داخلی و همچنین محصولات با محیط زیست پایدار مانند بامبو و چوب پنبه برای کف پیشنهاد می دهند. آنها ممكن است در شورای رهبری سبز ساختمان ایالات متحده مجوز رهبری در انرژی و طراحی محیط (LEED) را دریافت كنند. این گواهینامه ها نشان از تخصص در طراحی ساختمان ها و فضاها با رویکردهای پایدار در ذهن دارد.

طراحان جهانی برای دستیابی بیشتر به آنها فضاها را نوسازی می کنند. غالباً از این طرح ها برای نوسازی فضاها برای سالمندان و افراد دارای نیازهای ویژه استفاده می شود. با این حال ، طرح های جهانی به نفع همه است. به عنوان مثال ، ورودی شخصی بدون پله ممکن است برای کسی که ویلچر است ، لازم باشد ، اما برای کسی که یک کالسکه کودک را تحت فشار قرار می دهد نیز مفید است.

محیط کار
طراحان داخلی در سال 2018 حدود 75400 شغل برگزار کردند. بزرگترین کارفرمایان طراحان داخلی به شرح زیر بودند:

خدمات تخصصی طراحی 28٪
کارگران خود اشتغالی 23
خدمات معماری ، مهندسی و خدمات مرتبط 18
فروشگاه های مبلمان 6
تجارت عمده فروشی 6
بیشتر طراحان داخلی در دفاتر کار می کنند ، اما تکنولوژی شیوه کار بسیاری از طراحان را تغییر داده است. به عنوان مثال ، اکنون طراحان داخلی به جای تهیه جدول ها از نرم افزار استفاده می کنند تا تصاویر دو یا سه بعدی ایجاد کنند.

طراحان داخلی همچنین به سایت های طراحی مشتری سفر می کنند.

برنامه های کاری
طراحان داخلی ممکن است نیاز داشته باشند روز کاری خود را متناسب با برنامه ها و مهلت های مشتری خود ، از جمله ملاقات با مشتری در عصر و آخر هفته انجام دهند.

آموزش و پرورش
طراحان داخلی معمولاً نیاز به یک مدرک لیسانس با تمرکز در طراحی داخلی یا معماری داخلی دارند.

تحصیلات
طراحان داخلی که وارد شغل می شوند معمولاً در هر زمینه ای به مدرک لیسانس نیاز دارند. کار درسی باید شامل کلاسهایی در طراحی داخلی ، طراحی و طراحی به کمک رایانه (CAD) باشد.

برنامه هایی در زمینه طراحی داخلی در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد موجود است. متقاضیان این برنامه ها ممکن است نیاز به ارائه طرح و نمونه های دیگری از توانایی هنری خود داشته باشند.

انجمن ملی دانشکده های هنر و طراحی بیش از 360 کالج تحصیلات تکمیلی ، دانشگاه ها و موسسات مستقلی را که دارای برنامه هایی در زمینه هنر و طراحی هستند ، اعتبار می دهد. شورای اعتباربخشی طراحی داخلی حدود 180 برنامه حرفه ای طراحی داخلی (کارشناسی یا کارشناسی ارشد) را طراحی می کند.

انجمن ملی آشپزخانه و حمام برنامه های تخصصی طراحی آشپزخانه و حمام (گواهینامه ، مدرک دانشگاهی و مقطع لیسانس) را در تقریباً 100 دانشکده و دانشگاه اعتبار می دهد.

مجوزها ، گواهینامه ها و ثبت ها
الزامات صدور مجوز براساس ایالت متفاوت است در برخی ایالت ها ، فقط طراحان دارای مجوز ممکن است کارهای طراحی داخلی را انجام دهند. در ایالات دیگر ، طراحان دارای مجوز و بدون مجوز ممکن است چنین کارهایی را انجام دهند. با این وجود ، فقط طراحان دارای مجوز ممکن است از عنوان "طراح داخلی" استفاده کنند. در کشورهای دیگر ، هر دو طراح مجاز و مجوز ممکن است خود را طراح داخلی بنامند و کارهای طراحی داخلی را انجام دهند.

در ایالات با قوانینی که استفاده از عنوان "طراح داخلی" را محدود می کند ، فقط داوطلبانی که می توانند در امتحان تصویب شده خود شرکت کنند ، که معمولاً شورای ملی صلاحیت طراحی داخلی (NCIDQ) است ، ممکن است خود را طراحان داخلی ثبت نام کنند. واجد شرایط بودن داوطلب شدن در آزمون NCIDQ شامل حداقل مدرک لیسانس در طراحی داخلی و 2 سال تجربه کار تمام وقت است.

کالیفرنیا نیاز به یک امتحان متفاوت دارد که توسط شورای صدور گواهینامه طراحی داخلی کالیفرنیا (CCIDC) اداره می شود. برای شرکت در این امتحان ، داوطلبان واجد شرایط باید ترکیبی از آموزش و تجربه داشته باشند.

صدور گواهینامه داوطلبانه در یک تخصص در طراحی داخلی ، مانند طراحی محیط ، به طراحان اجازه می دهد تا تخصص خود را در یک منطقه خاص از شغل نشان دهند. طراحان داخلی معمولاً برای تشخیص نوع کار طراحی که انجام می دهند و برای ارتقاء تخصص خود تخصص دارند. گواهینامه ها معمولاً از طریق انجمن های حرفه ای و صنفی در دسترس هستند و مستقل از مجوز NCIDQ هستند.

شخصیت و علایق

طبق چارچوب Holland Code ، طراحان داخلی معمولاً به مناطق مورد علاقه Creating و Persuading علاقه دارند. زمینه ایجاد علاقه نشان دهنده تمرکز بر اصیل بودن و تخیل بودن و کار با رسانه های هنری است. منطقه علاقه Persuading نشان دهنده تمرکز تأثیرگذاری ، ایجاد انگیزه و فروش به افراد دیگر است.

اگر مطمئن نیستید که آیا علاقه ای به Creating یا Persuading داشته باشید که ممکن است با یک حرفه به عنوان یک طراح داخلی منطبق باشد ، می توانید برای اندازه گیری علایق خود از یک آزمون حرفه ای استفاده کنید.

طراحان داخلی نیز باید دارای خصوصیات خاص زیر باشند:

توانایی هنری. طراحان داخلی از حس سبک و سیاق خود استفاده می کنند ، تا طرح هایی را به نمایش بگذارند که بسیار زیبا به نظر برسند و از نظر زیبایی شناسی خوشایند هستند.

خلاقیت طراحان داخلی باید در انتخاب مبلمان و پارچه ها و ایجاد فضاهایی که به نیاز مشتری ارایه شود و متناسب با سبک زندگی مشتری مجسم باشد.

جزئیات گرا. لازم است طراحان داخلی در اندازه گیری فضاهای داخلی و ساخت نقاشی دقت کافی داشته باشند تا مبلمان و اثاثیه به طور صحیح جا بیفتد و محیط مناسبی را ایجاد کند.

مهارتهای بین فردی طراحان داخلی باید بتوانند به طور مؤثر با مشتریان و دیگران ارتباط برقرار کنند. بیشتر وقت آنها صرف درخواست مشتری و کارهای جدید و همکاری با سایر طراحان ، مهندسان و پیمانکاران عمومی ساختمان در پروژه های در حال انجام می شود.

مهارت های حل مسئله طراحان داخلی باید ضمن نگه داشتن پروژه به موقع و در بودجه ، چالش هایی از قبیل تأخیر در ساخت و ساز و هزینه زیاد یا عدم دسترسی ناگهانی مواد انتخابی را برطرف کنند.

تجسم. طراحان داخلی برای درک چگونگی قرار گرفتن قطعات یک طرح در ایجاد فضای داخلی در نظر گرفته شده ، نیاز به حس قوی نسبت و آگاهی بصری دارند.

پرداخت
دستمزد متوسط سالانه طراحان داخلی در ماه مه 2019 56.040 دلار بوده است. متوسط دستمزد دستمزدی است که در آن نیمی از کارگران یک شغل بیش از این مبلغ و نیمی درآمد کمتری دارند. کمترین 10 درصد درآمد کمتر از 31.970 دلار ، و بالاترین 10 درصد بیشتر از 96،470 دلار درآمد داشته اند.

در ماه مه سال 2019 ، متوسط دستمزد سالانه طراحان داخلی در صنایع برتر که در آن کار می کردند به شرح زیر است:

خدمات معماری ، مهندسی و خدمات مرتبط 60،910 دلار
خدمات تخصصی طراحی 54،710
تجارت عمده فروشی 53،870
فروشگاه های مبلمان 47،340
طراحان داخلی ممکن است نیاز داشته باشند روز کاری خود را متناسب با برنامه ها و مهلت های مشتری خود ، از جمله ملاقات با مشتری در عصر و آخر هفته انجام دهند.

چشم انداز شغلی
پیش بینی می شود که اشتغال طراحان داخلی از سال 2018 تا 2028 4 درصد رشد کند ، تقریباً به سرعت متوسط برای تمام مشاغل. به طراحان نیاز خواهد بود تا به انتظارات مصرف کننده پاسخ دهند که فضای داخلی سازه ها شرایط خاصی مانند دوست داشتن محیط زیست و به راحتی در دسترس بودن را برآورده می کند.

اگرچه درصد کمی از طراحان داخلی به طور مستقیم در صنعت ساخت و ساز مشغول به کار هستند ، اما بسیاری از طراحان داخلی به شدت به آن صنعت وابسته هستند تا پروژه های کاری جدیدی را برای آنها ایجاد کنند.

علاوه بر تقاضای ایجاد شده توسط ساخت و سازهای جدید ، تقاضا برای طراحان داخلی نیز از لزوم بازسازی و نوسازی خانه های موجود ، ساختمان های تجاری و سایر امکانات مانند بیمارستان ها ، هتل ها و مدارس ناشی می شود. به عنوان مثال ، طراحان داخلی برای تأمین نیازهای زندگی آینده جمعیت سالخورده ، به ویژه برای افرادی که تصمیم به ماندن در خانه خود دارند ، مورد نیاز خواهند بود.

دورنمای شغل
چشم انداز شغلی باید در مناطق با درآمد بالا بهترین باشد ، زیرا مشتریان ثروتمند بیشتر از سایرین مشغول بازسازی و نوسازی فضاهای خود هستند. به روز بودن با جدیدترین ابزارهای طراحی ، مانند نرم افزار طراحی سه بعدی به کمک رایانه (CAD) ، همچنین باعث بهبود چشم انداز شغلی خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر

برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحان داخلی ، به این قسمت مراجعه کنید

انجمن طراحان داخلی آمریکا

انجمن بین المللی طراحی داخلی

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های معتبر دانشگاهی در طراحی داخلی ، به این قسمت مراجعه کنید

انجمن ملی دانشکده های هنر و طراحی

شورای اعتبار سنجی طراحی داخلی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجوز ، به این قسمت مراجعه کنید

شورای ملی صلاحیت طراحی داخلی

شورای صدور گواهینامه طراحی داخلی کالیفرنیا

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های تخصصی معتبر آشپزخانه و حمام در دانشکده ها و دانشگاه ها و برنامه های صدور گواهینامه داوطلبانه در طراحی آشپزخانه و حمام مسکونی ، به آدرس

انجمن ملی آشپزخانه و حمام

سؤالات متداول
این اطلاعات از کجا می آیند؟

اطلاعات شغلی فوق از دفتر کارآزمایی چشم انداز حرفه ای دفتر کار گرفته شده است. این منبع عالی برای داده های شغلی هر دو سال توسط وزارت کار آمریكا منتشر می شود. Truity بطور دوره ای سایت ما را با اطلاعاتی از پایگاه داده BLS به روز می کند.

من می خواهم برای گزارش گزارشی به این صفحه استناد کنم. نویسنده کیست؟

هیچ نویسنده ای برای این صفحه منتشر نشده است. لطفاً از دستورالعمل های استناد برای صفحات وب استفاده کنید بدون اینکه نویسنده در دسترس باشد.

فکر می کنم در این صفحه خطایی یا اطلاعات نادرستی پیدا کرده ام. با چه کسی باید تماس بگیرم؟

این اطلاعات مستقیماً از دفترچه چشم انداز شغلی منتشر شده توسط دفتر آمار آمریكا استخدام شده است. صحت اطلاعات را ویرایش نمی کند ، از جمله تغییر اطلاعاتی که خوانندگان ما معتقدند نادرست است ، زیرا ما BLS را به عنوان مرجع اطلاعات شغلی در نظر می گیریم. با این حال ، اگر می خواهید یک تایپی یا خطای فنی دیگری را اصلاح کنید ، می توانید به ما در help@truity.com برسید.

من مطمئن نیستم که آیا این حرفه برای من مناسب است یا خیر. چگونه می توانم تصمیم بگیرم؟

بسیاری از ابزارهای عالی در دسترس است که به شما امکان می دهد علایق خود را اندازه‌گیری کنید ، شخصیت خود را معرفی کنید و این صفات را با مشاغل مناسب مطابقت دهید. در این سایت ، می توانید ارزیابی پروفایل حرفه ای شخصیت ، شغل Holland Code یا مسابقه عکس شغلی را بگیرید.

https://www.truity.com/career-profile/interior-designer

https://redpanel.co/mag/bathroom-decoration/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 7495
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه