loading...

طراحی داخلی منزل

بازدید : 240
يکشنبه 8 تير 1399 زمان : 15:06

یک طراح داخلی فضاهای داخلی ایجاد می کند که نیاز مشتری برای زیبایی شناسی ، ایمنی و عملکرد را برآورده می کند. با استفاده از قرار دادن مبلمان ، پالت های رنگی ، دکوراسیون ها و دکورهای کاربردی ، طراحان داخلی می توانند فضاهای متنوعی ایجاد کنند - از اتاقهای نشیمن زیبا و در عین حال کاربردی ، تا دفاتر که مردم می خواهند و دوست دارند در آن کار کنند. عناصری مانند کارهای هنری ، نورپردازی ، عملیات پنجره و کفپوش باید با هم همکاری کنند تا به یک نگاه کلی کمک کند که نیاز مشتری را برآورده سازد.

زمینه های مختلفی وجود دارد که طراحان داخلی می توانند در این زمینه تخصص داشته باشند:

طراحی شرکت
طراحان شرکت ترکیبی از مکانهای عملی و حرفه ای را ایجاد می کنند و همچنین سعی می کنند عناصر برند یک شرکت را در طراحی خود بگنجانید. آنها در تنظیمات مختلفی کار می کنند ، از دفاتر بسیار کوچک و راه اندازی ها ، تا ساختمان های شرکت های بزرگ. صرف نظر از اندازه و دامنه پروژه ، تمرکز اصلی آنها بر ایجاد فضایی کارآمد و کاربردی است.

طراحان شرکت همچنین برای ایجاد فضاهایی به خصوص محیط های کاری کار می کنند که به سلامتی و وضعیت خوبی برای کارمندان محدود شده در دفاتر در بیشتر روزها کمک می کند. قرار دادن رایانه ها ، میزهای رایانه ای و صندلی های رایانه ای معمولاً مورد توجه قرار گرفته است ، زیرا بسیاری از افراد از این موارد برای مدت زمان طولانی استفاده می کنند. در صورت استفاده از محصولات نادرست یا در صورت تنظیم نادرست یا قرار دادن آنها ، ممکن است افرادی که از آنها استفاده می کنند ، دچار خستگی ، استرس و حتی آسیب دیدن شوند. طراحان وظیفه (فعالیت) انجام شده ، مطالبات مربوط به کاربر ، تجهیزات مورد استفاده (اندازه ، شکل و میزان مناسب بودن آن برای کار) را در نظر می گیرند ، و سپس فضای مورد نظر را با آن عناصر طراحی می کنند.

طراحی بهداشت و درمان
طراحان بهداشت و درمان دفاتر پزشک ، دفاتر دندانپزشکی ، بیمارستان ها ، مراکز بهداشتی ، کلینیک ها و مراکز مراقبت از منزل را برنامه ریزی و نوسازی می کنند. این نوع از طراحان در طراحی مبتنی بر شواهد تخصص دارند - طراحی مبتنی بر شواهد برای اولین بار به عنوان "تلاش عمدی برای تعیین تصمیمات طراحی بر اساس بهترین شواهد تحقیقاتی در دسترس" تعریف شده است و "طراح مبتنی بر شواهد ، به همراه مشتری مطلع ، تصمیمات خود را بر اساس بهترین اطلاعات در دسترس از تحقیقات و ارزیابی پروژه ها می گیرد ".

در اختیار داشتن این داده ها و تحقیقات در حال حاضر به طراحان داخلی کمک می کند تا فضاهای مثبت و خوشایند را برای بیماران ، ساکنان و امکانات برنامه ریزی کنند.

طراحی آشپزخانه و حمام
طراحان آشپزخانه و حمام در مورد همه جنبه های ایجاد ، بازسازی یا به روزرسانی فضای آشپزخانه و حمام خانه مشتری صحبت می کنند. آنها دانش ویژه ای در مورد کابینت ، وسایل ، لوازم ، لوله کشی ، مصالح ساختمانی و راه حل های برقی برای این اتاق های خاص دارند. مضامین ، رنگ ها ، الگوهای و چیدمان اتاق با مشتری بحث می شود که براساس آن بحث ها طرح ها و نقاشی ها نتیجه خواهد گرفت. پس از شروع یک پروژه ، این وظیفه طراح است که تمام هزینه ها را در بودجه مشتری حفظ کند.

طراحی پایدار
طراحان پایدار غالباً در شورای رهبری سبز در ایالات متحده دارای مجوز در رهبری در انرژی و طراحی محیط زیست (LEED) می شوند. این نوع صدور گواهینامه مهارت مشتری را در طراحی ساختمانها و فضاهایی با رویکردهای پایدار در ذهن نشان می دهد.

تمرکز اصلی یک طراح پایدار استفاده از محصولاتی است که پایدار بوده و دارای تأثیر محیطی کم ، کاهش مصرف انرژی و ضایعات ، بهبود کیفیت هوا در محیط داخلی ، بهبود انرژی و راندمان آب و همچنین طراحی با استفاده کارآمد از فضا در ذهن باشد. پروژه های طراحی پایدار همچنین بر تعادل زیبایی شناسی و عملکرد با گزینه هایی که تأثیر محیطی را کاهش می دهد متمرکز شده اند.

طراحی جهانی
طراحان جهانی برای دستیابی بیشتر به آنها فضاها و محیط های موجود را نوسازی می کنند. اصطلاح "طراحی جهانی" توسط معمار رونالد ماس ابداع شده است تا مفهوم طراحی کلیه محصولات و محیط ساخته شده را بدون توجه به سن ، توانایی یا وضعیت زندگی خود از نظر زیبایی شناختی و قابل استفاده در هرچه بیشتر ممکن بکار برد. سلوین گلداسمیت ، نویسنده طراحی برای معلولین (1963) و پیشگام مفهوم دسترسی آزاد برای معلولان ، مهار افتاده را ایجاد کرد - که اکنون یک ویژگی استاندارد از محیط ساخته شده است.

این نوع طرح ها عمدتاً برای ایجاد زمینه های کاربردی برای سالمندان و افراد دارای نیازهای ویژه استفاده می شود. ورودی های بدون پله ، یا اتوبوس های ترانزیتی طبقه پایین که "زانو می زنند" (انتهای جلوی خود را به سطح زمین می رسانند) یا مجهز به رمپ هستند به کسانی که در سوار شدن با اتوبوس مشکل دارند کمک می کند. این طرح های جهانی نه تنها برای افراد سالخورده و یا برای افراد دارای نیازهای ویژه مفید است بلکه برای بسیاری دیگر نیز (مانند کسی که یک کالسکه مخصوص کودک را تحت فشار قرار می دهد) سودمند است.

مسئولیت های یک طراح داخلی ممکن است موارد زیر را شامل شود:
- تبلیغات برای پروژه های جدید
- مناقصه در مورد پروژه های جدید
- نشستن با مشتری برای مشخص کردن اهداف پروژه
- تجسم چگونگی استفاده از فضاها
- طرح های طراحی
- چیدن مواد و اثاثیه
- قرار دادن سفارشات برای مواد و اثاثیه
- ایجاد جدول زمانی پروژه
- تخمین هزینه پروژه
- نظارت بر ساخت و نصب پروژه
- هماهنگی با پیمانکاران در مورد برنامه ها و مشخصات
- هماهنگی با برق ، نقاشان ، بالگردها و سایر متخصصان
- اطمینان از رضایت مشتری پس از اتمام پروژه

محل کار یک طراح داخلی چگونه است؟
طراحان داخلی باید ساعت کاری انعطاف پذیر و محیط کار متنوع داشته باشند. برنامه ها معمولاً متناسب با نیاز مشتری خود طراحی می شوند و طراحان داخلی معمولاً برای بحث در مورد برنامه های مربوط به طراحی فضا به خانه یا محل کار مشتری می روند. پس از مشاوره اولیه و چند جلسه استراتژیک ، طراحان برای خرید مبلمان ، آثار هنری و لوازم مورد نیاز برای ایجاد فضای مورد نظر از مغازه ها بازدید می کنند.

بیشتر طراحان داخلی نیز فضای اتاق اداری خود را اجاره می کنند و یا دارای اتاق های جلسات برای تعامل با مشتری و تیم طراحی و همچنین یک منطقه پذیرایی ، دفتر و منطقه طراحی برای ایجاد عناصر داخلی هستند. در حالی که برای یک طراح مستقل ضروری نیست ، یک دفتر به مشتریان این امکان را می دهد که یک خدمات حرفه ای را ارائه دهد. تصور مثبت می تواند به موفقیت کلی در تجارت طراحی کمک کند.

طراح داخلی که به دنبال فرش است.

سوالات متداول
تفاوت بین یک طراح داخلی و یک دکوراتور داخلی چیست؟
ما اغلب می شنویم که "طراح داخلی" مشاغل و "دکوراتور داخلی" به طور متناوب مورد استفاده قرار می گیرند ، و اعتراف می کند که چند شباهت بین این دو وجود دارد. با این حال ، بیش از چند تفاوت نیز وجود دارد ، و برخی از این تفاوت ها نسبتاً قابل توجه هستند.

طراح داخلی
یک طراح داخلی چه در طراحی خانه و یا یک تجارت ، باید بتواند نیازها و خواسته های مشتری را تأمین کند و بخواهد تا فضایی زیبا و کاربردی ایجاد کند. یک طراح داخلی فقط ظاهر یک فضا را تقویت نمی کند. آنها همچنین عملکرد آن را تقویت می کنند. طراحان داخلی غالباً با معماران و پیمانکاران از نزدیک همکاری می کنند تا در دستیابی به این محیط به نظر برسند و به نظر مشتری بعد از آنکه هنوز به کد و الزامات نظارتی پایبند هستند ، کمک کنند. فرایند طراحی داخلی از یک روش خاص و منظم پیروی می کند که شامل تحقیق ، تجزیه و تحلیل ، فنی و خلاقیت می شود. علاوه بر این ، آگاهی از و به کارگیری اصول پایداری محیط زیست در این خط کار بیش از پیش ضروری شده است.

برای اینکه یک طراح داخلی باشید ، فرد باید از آموزش های خاص و آموزش رسمی عبور کند. در اینجا خلاصه ای از برنامه های مدرک کاردانی و لیسانس در طراحی داخلی آمده است:

برنامه های مدرک دانشگاهی دو ساله
سال اول برنامه های سطح همکار به طور کلی اصول طراحی و مهارت های اساسی را در هر دو طراحی دستی و ترسیم دیجیتال در بر می گیرد. تمرکز سال دوم به طور معمول در مباحث تخصصی تر از قبیل نورپردازی معماری ، تئوری رنگ ، تاریخ مبلمان و مفاهیم تجاری و بازاریابی مقدماتی است. دانشجویانی که دارای مدرک علمی کاربردی می شوند می توانند در نقش دستیار وارد این رشته شوند. دانش آموخته رشته هنر دانشجویان را برای ادامه آموزش طراحی داخلی خود آماده می کند. دانشیار دانشکده علوم غالبا توسط دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در رشته معماری یا طراحی صنعتی دارند ، دنبال می شوند.

مدارک کارشناسی چهار ساله
این برنامه ها شامل دوره هایی است که به مهارت های زیبایی شناختی ، فنی و تجاری مورد نیاز یک طراح داخلی خوب می پردازد. دانشجویان در چندین موضوع غوطه ور هستند: پیش نویس ، طراحی ، تصویربرداری 3 بعدی ، برنامه ریزی فضا ، مدیریت پروژه ، بازاریابی ، فروش و توسعه کسب و کار.

توجه: چندین ایالت و حوزه قضایی ایالات متحده و هفت استان کانادا قوانینی دارند که طراحان حرفه ای را ملزم به داشتن پروانه طراحی داخلی می کنند. برای واجد شرایط بودن برای دریافت مجوز ، داوطلبان باید از شورای ملی صلاحیت طراحی داخلی (NCIDQ) آزمون عبور کنند. NCIDQ شناخته شده ترین اعتبار طراح داخلی است. حتی پس از دریافت مجوز ، بسیاری از طراحان داخلی اغلب قبل از حرکت و راه اندازی شرکت خود ، با یک طراح داخلی با تجربه و با تجربه آشنا می شوند.

دکوراتور داخلی
یک دکوراتور داخلی با اضافه کردن مبلمان و لوازم جانبی قادر به ایجاد محیط زیبایی برای فضاهای داخلی است. شورای ملی صلاحیت های طراحی داخلی NCIDQ اظهار داشت: دکوراسیون اثاثیه یا تزئین فضایی با چیزهای شیک و زیبا است.

دکوراتورهای داخلی می توانند به یک اتاق خالی نگاهی بیندازند و ببینند که چگونه می توان با مبلمان ، رنگ ، آثار هنری و غیره از آن دسترسی گرفت. فضاهای موجود را می توان به طور کامل بروزرسانی یا مجدداً تغییر داد. آنها اغلب کمک می کنند تا از اثاثه یا لوازم داخلی ، پالایشگاه های مبلمان و فاضلاب ها استفاده کنند تا چشم اندازشان زنده شود.

برای تمرین حرفه ای ، یک دکوراتور داخلی نیازی به مجوز ندارد و نیازی به آموزش رسمی یا مدرسه ندارد. بنابراین ، آنها اجازه طراحی ندارند ، زیرا فقط طراحان داخلی دارای مجوز مجاز به انجام این کار هستند. یک راه آسان برای به یاد آوردن این نکته این است که طراحان داخلی هم می توانند طراحی کنند و هم تزئین کنند ، اما دکوراتورهای داخلی فقط می توانند تزئین کنند.

حتی اگر برای تمرین به عنوان دکوراتور داخلی نیازی به آموزش لازم نباشد ، دوره هایی ، برنامه ها و گواهینامه هایی برای کسانی که می خواهند افق خود را گسترش دهند و جدیدترین گزینه های انتخاب رنگ و پارچه ، سبک مبلمان ، طراحی فضایی و چیدمان اتاق را یاد بگیرند ، وجود دارد. گواهینامه هایی از سازمان هایی مانند C.I.D. (معتبر داخلی دکوراتور داخلی) دوره های آموزشی و مجوز را برای کمک به دکوراتورها در اثبات اعتبار خود ارائه می دهد.

تفاوت بین یک طراح داخلی و یک معمار چیست؟
هم طراحان داخلی و هم معماران مهارت های خاصی دارند که برای توسعه برنامه های طراحی برای مشتری خود استفاده می کنند. با این حال ، آنها عملکردهای قابل توجهی متفاوت از طراحی را انجام می دهند.

طراح داخلی
طراحان داخلی از توانایی های هنری خود برای تنظیم مجدد و تزئین فضاهای داخلی استفاده می کنند و با مشتریان خود (مالکان خانه ، صاحبان مشاغل و غیره) کار می کنند تا چیزی زیبایی شناسی و دلپذیر و کاربردی ایجاد کنند. یک طراح داخلی چه در طراحی خانه و چه در یک تجارت ، باید بتواند نیازها و خواسته های مشتری را درک و درک کند. فضاها می تواند از محیط های داخلی و خارجی تا رستوران ها ، سالن های بدنسازی ، دفاتر دندانپزشکی ، هتل ها و اسپا ها باشد. مهم نیست از نظر شکل و اندازه ، هر طراح داخلی با هدف نهایی ایجاد فضایی جذاب ، کاربردی و ایمن کار می کند.

یک طراح داخلی برای بحث در مورد دامنه پروژه ، و تهیه یک پیشنهاد طراحی ، با یک مشتری بالقوه ملاقات خواهد کرد. طرح پیشنهادی باید متناسب با بودجه و نیاز مشتری باشد و در بیشتر مواقع لازم است اصلاحاتی در طول مسیر انجام شود تا بودجه لازم حفظ شود. طراح داخلی همچنین تمام مواد مورد نیاز برای پروژه را تضمین می کند. طراحان غالباً با معماران و پیمانکاران از نزدیک همکاری می کنند تا در دستیابی به این محیط و نگاه مشتری بعد از این که هنوز به کد و الزامات نظارتی پایبند هستند ، همکاری کنند.

آموزش و پرورش: بیشتر بنگاه های طراحی نیاز دارند که طراحان حداقل یک مدرک دانشگاهی را که توسط شورای اعتباربخشی طراحی داخلی معتبر است ، داشته باشند. افرادی که دارای مدرک علمی کاربردی می شوند می توانند در نقش دستیار وارد این رشته شوند. دانشیار دانشجویی دانشجویان را برای ادامه آموزش طراحی داخلی خود آماده می کند و اغلب توسط دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در معماری یا طراحی صنعتی را دارند ، دنبال می شوند.

معمار
یک معمار به طور خاص آموزش دیده و دارای مجوز برای کار در زمینه برنامه ریزی و طراحی ساختمان ها است. این ساختمان ها می توانند هر مکانی باشند که مردم در آن زندگی می کنند ، می خورند ، کار می کنند و بازی می کنند - از چیزی به اندازه اضافه خانه شخصی تا یک هتل جدید در نوار لاس وگاس. نقش یک معمار این است که ایده ها و دیدگاه های خلاقانه مشتری خود را گرد هم آورده و نیازهای کسانی را که از فضای جدید استفاده می کنند ، در خاطر داشته باشد. معماران غالباً با طراحان داخلی همکاری نزدیکی دارند تا بتوانند به راحتی به این محیط دسترسی پیدا کنند و به نظر می رسند مشتری بعد از آنکه هنوز به کد و الزامات نظارتی پایبند است پس می رود.

نقش یک معمار شامل دانش و مسئولیت فنی زیادی است. نیاز به رعایت مقررات مربوط به ساختمان و ایمنی ، مقررات و محدودیتهای برنامه ریزی محلی است. بسته به پروژه ، ممکن است قوانینی در مورد حفظ محیط محلی یا هر قسمت تاریخی یک ساختمان وجود داشته باشد. پس از رسیدن پروژه به مرحله ساخت و ساز ، معمار در بازدیدها و جلسات سایت ، نظارت بر ساخت و ساز و امضاء بر روی قطعات مختلف کار ، مذاکره با پیمانکاران و مقابله با آنها و رفع هرگونه مشکلی که ممکن است بوجود بیاید ، شرکت خواهد کرد.

آموزش و پرورش: معماران باید برنامه لیسانس لیسانس (B.Arch) را که توسط هیئت معتبر ملی اعتبار معماری (NAAB) تأیید شده است ، تکمیل کنند. کارشناسی ارشد معماری (M.Arch) برای متقاضیانی که مدرک B.Arch را کسب کرده اند باز است و می خواهند در زمینه های حفاظت تاریخی ، نظریه طراحی ، طراحی خورشیدی یا زمینه مرتبط دیگری تخصص داشته باشند.

آیا طراحان داخلی خوشحال هستند؟
طراحان داخلی در بین مشاغل بسیار رتبه بندی می شوند. به طور کلی آنها در صدک 72 درصد مشاغل برای نمرات رضایتمندی قرار دارند. لطفا توجه داشته باشید که این شماره از داده هایی که ما فقط از اعضای Sokanu ما جمع آوری کرده ایم گرفته شده است.

به طور گسترده ای اعتقاد بر این است که فضاهای منظم و منظم باعث افزایش سلامت جسمی و روحی می شوند و باعث خوشبختی مردم می شوند. بنابراین نتیجه می گیرد که پزشکانی که چنین فضاهایی را ایجاد می کنند - طراحان - خودشان احساس رضایت و رضایت می کنند.

مراحل تبدیل شدن به یک طراح داخلی
مسیر تبدیل شدن به یک طراح داخلی اغلب با علاقه اولیه به طراحی شروع می شود و به دنبال آن آموزش رسمی در این زمینه ، صلاحیت حرفه ای و ادامه تحصیل انجام می شود.

طراحان داخلی چیست؟
با توجه به استفاده ما ، طراحان داخلی عمدتاً افراد هنری هستند. هدف حرفه ای آنها استفاده از دید هنری آنها برای ایجاد محیط های سالم و زیبایی شناختی است.

آیا باید یک طراح داخلی بشوم؟
قبل از تصمیم گیری برای کار در طراحی داخلی ، مهم است که برخی حقایق را درباره حرفه درک کنید:

بین دکوراتورها و طراحان تفاوت وجود دارد و تفاوت اصلی در آموزش است. واقعیت این است که هرکسی که دوست دارد با فضا ، رنگ و پارچه کار کند می تواند با تبلیغ خود به مشتریان بالقوه ، به دکوراتور تبدیل شود. اما طراحان داخلی باید دارای یک آموزش معتبر باشند.

برای طراحی باید ضابطه ای داشته باشید از جنبه های فنی کار طراحی داخلی می توان آموخت. اما ، غیرقابل انکار عامل ضرب و شتم وجود دارد که بخشی از این حرفه است. شما برای مقیاس ، نسبت ، چشم انداز ، تعادل ، رنگ و تعهدات ، پارچه و معماری نیاز به یک استعداد ذاتی دارید. احتمالاً به همین دلیل است كه اغلب گفته می شود كه طراحان بزرگ متولد می شوند ، ساخته نمی شوند.

طراحی داخلی بیشتر از پارچه و سرگرمی است کار با طیف گسترده ای از پارچه ها ، رنگ ها و سبک های مبلمان بسیار جالب به نظر می رسد. و همینطور است اما چیز دیگری برای طراحی یک طراح داخلی وجود دارد. این متخصصان باید در تاریخ طراحی ، ساختار ساختمانها ، قوانین و قوانین محلی ساختمان ، ارگونومی ، مفاهیم مکانی و اخلاق تحصیل کنند. آنها باید در انجام وظایف خاص و کار نزدیک با صاحبان خانه ، سازندگان و پیمانکاران ، معماران ، آژانسهای دولتی و صاحبان مشاغل ، راحت باشند.

شما عاشق سازمان هستید که سازمان با طراحی هوشمندانه همراه است. این اغلب تفاوت بین فضای جذاب و فضای ناپایدار است. و از طرف اداری تجارت ، برخورداری از چندین مشتری ، برنامه ، پروژه و بودجه نیاز به یک رویکرد منظم و سازمان یافته دارد.

یک طراح داخلی موفق…… یک انسان لذت بخش ، یک روانشناس ، کاهش دهنده و یک خواننده ذهن است. مردم در مورد خانه هایشان بسیار ریز و درشت هستند. برخی می دانند چه می خواهند. بعضی ها اینطور نیست. دیگران فکر می کنند می دانند چه می خواهند ، اما این کار را نمی کنند. این کار طراح داخلی است که سبک و خواسته های مشتری را با مشاوره حرفه ای تراز کند تا نتیجه مطلوب کسب کند. این کار آسانی نیست.

پیشرو باید به طور طبیعی برای شما پیش بیاید اساساً ، طراحان داخلی مدیران پروژه هستند. این نقش غالباً در هنگام برقراری ارتباط با پیمانکاران و خدمه و حتی با مشتری ، مهارت های رهبری محکم را می طلبد.

نمونه کارها محوری است همه با این گفته آشنا هستند ، یک تصویر هزار کلمه دارد. این امر به ویژه در زمینه طراحی داخلی صادق است. قرار است رنگها دیده شوند. منظور از پارچه ها قابل لمس است. صحبت در مورد آنها ، حتی با دانش و آشنایی بسیار کافی نیست. یک نمونه کار چشم نواز که طرح ها و پروژه های شما را به نمایش می گذارد یک ضرورت مطلق است. بنابراین فارغ التحصیلان تازه وارد بازار کار ممکن است دریابند که برای راه اندازی اوراق بهادار خود ، در ابتدا لازم است برخی از کارهای طرفداری را انجام داده و یا خدمات خود را با نرخ کم ارائه دهند. برای طراحان مستقر ، یک سبد برجسته مهم برای پیشرفت در صنعتی است که در آن رقابت شدید است.

چه مدت طول می کشد تا به یک طراح داخلی تبدیل شوید؟
برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی ، سه مسیر آموزش ممکن وجود دارد: • گواهینامه - یک سال یا کمتر • مدرک دانشگاهی - دو سال • مدرک لیسانس - چهار سال

به طور معمول ، کارفرمایان به دنبال کاندیداهای شغلی با مدرک هستند.

https://www.careerexplorer.com/careers/interior-designer/

یک طراح داخلی فضاهای داخلی ایجاد می کند که نیاز مشتری برای زیبایی شناسی ، ایمنی و عملکرد را برآورده می کند. با استفاده از قرار دادن مبلمان ، پالت های رنگی ، دکوراسیون ها و دکورهای کاربردی ، طراحان داخلی می توانند فضاهای متنوعی ایجاد کنند - از اتاقهای نشیمن زیبا و در عین حال کاربردی ، تا دفاتر که مردم می خواهند و دوست دارند در آن کار کنند. عناصری مانند کارهای هنری ، نورپردازی ، عملیات پنجره و کفپوش باید با هم همکاری کنند تا به یک نگاه کلی کمک کند که نیاز مشتری را برآورده سازد.

زمینه های مختلفی وجود دارد که طراحان داخلی می توانند در این زمینه تخصص داشته باشند:

طراحی شرکت
طراحان شرکت ترکیبی از مکانهای عملی و حرفه ای را ایجاد می کنند و همچنین سعی می کنند عناصر برند یک شرکت را در طراحی خود بگنجانید. آنها در تنظیمات مختلفی کار می کنند ، از دفاتر بسیار کوچک و راه اندازی ها ، تا ساختمان های شرکت های بزرگ. صرف نظر از اندازه و دامنه پروژه ، تمرکز اصلی آنها بر ایجاد فضایی کارآمد و کاربردی است.

طراحان شرکت همچنین برای ایجاد فضاهایی به خصوص محیط های کاری کار می کنند که به سلامتی و وضعیت خوبی برای کارمندان محدود شده در دفاتر در بیشتر روزها کمک می کند. قرار دادن رایانه ها ، میزهای رایانه ای و صندلی های رایانه ای معمولاً مورد توجه قرار گرفته است ، زیرا بسیاری از افراد از این موارد برای مدت زمان طولانی استفاده می کنند. در صورت استفاده از محصولات نادرست یا در صورت تنظیم نادرست یا قرار دادن آنها ، ممکن است افرادی که از آنها استفاده می کنند ، دچار خستگی ، استرس و حتی آسیب دیدن شوند. طراحان وظیفه (فعالیت) انجام شده ، مطالبات مربوط به کاربر ، تجهیزات مورد استفاده (اندازه ، شکل و میزان مناسب بودن آن برای کار) را در نظر می گیرند ، و سپس فضای مورد نظر را با آن عناصر طراحی می کنند.

طراحی بهداشت و درمان
طراحان بهداشت و درمان دفاتر پزشک ، دفاتر دندانپزشکی ، بیمارستان ها ، مراکز بهداشتی ، کلینیک ها و مراکز مراقبت از منزل را برنامه ریزی و نوسازی می کنند. این نوع از طراحان در طراحی مبتنی بر شواهد تخصص دارند - طراحی مبتنی بر شواهد برای اولین بار به عنوان "تلاش عمدی برای تعیین تصمیمات طراحی بر اساس بهترین شواهد تحقیقاتی در دسترس" تعریف شده است و "طراح مبتنی بر شواهد ، به همراه مشتری مطلع ، تصمیمات خود را بر اساس بهترین اطلاعات در دسترس از تحقیقات و ارزیابی پروژه ها می گیرد ".

در اختیار داشتن این داده ها و تحقیقات در حال حاضر به طراحان داخلی کمک می کند تا فضاهای مثبت و خوشایند را برای بیماران ، ساکنان و امکانات برنامه ریزی کنند.

طراحی آشپزخانه و حمام
طراحان آشپزخانه و حمام در مورد همه جنبه های ایجاد ، بازسازی یا به روزرسانی فضای آشپزخانه و حمام خانه مشتری صحبت می کنند. آنها دانش ویژه ای در مورد کابینت ، وسایل ، لوازم ، لوله کشی ، مصالح ساختمانی و راه حل های برقی برای این اتاق های خاص دارند. مضامین ، رنگ ها ، الگوهای و چیدمان اتاق با مشتری بحث می شود که براساس آن بحث ها طرح ها و نقاشی ها نتیجه خواهد گرفت. پس از شروع یک پروژه ، این وظیفه طراح است که تمام هزینه ها را در بودجه مشتری حفظ کند.

طراحی پایدار
طراحان پایدار غالباً در شورای رهبری سبز در ایالات متحده دارای مجوز در رهبری در انرژی و طراحی محیط زیست (LEED) می شوند. این نوع صدور گواهینامه مهارت مشتری را در طراحی ساختمانها و فضاهایی با رویکردهای پایدار در ذهن نشان می دهد.

تمرکز اصلی یک طراح پایدار استفاده از محصولاتی است که پایدار بوده و دارای تأثیر محیطی کم ، کاهش مصرف انرژی و ضایعات ، بهبود کیفیت هوا در محیط داخلی ، بهبود انرژی و راندمان آب و همچنین طراحی با استفاده کارآمد از فضا در ذهن باشد. پروژه های طراحی پایدار همچنین بر تعادل زیبایی شناسی و عملکرد با گزینه هایی که تأثیر محیطی را کاهش می دهد متمرکز شده اند.

طراحی جهانی
طراحان جهانی برای دستیابی بیشتر به آنها فضاها و محیط های موجود را نوسازی می کنند. اصطلاح "طراحی جهانی" توسط معمار رونالد ماس ابداع شده است تا مفهوم طراحی کلیه محصولات و محیط ساخته شده را بدون توجه به سن ، توانایی یا وضعیت زندگی خود از نظر زیبایی شناختی و قابل استفاده در هرچه بیشتر ممکن بکار برد. سلوین گلداسمیت ، نویسنده طراحی برای معلولین (1963) و پیشگام مفهوم دسترسی آزاد برای معلولان ، مهار افتاده را ایجاد کرد - که اکنون یک ویژگی استاندارد از محیط ساخته شده است.

این نوع طرح ها عمدتاً برای ایجاد زمینه های کاربردی برای سالمندان و افراد دارای نیازهای ویژه استفاده می شود. ورودی های بدون پله ، یا اتوبوس های ترانزیتی طبقه پایین که "زانو می زنند" (انتهای جلوی خود را به سطح زمین می رسانند) یا مجهز به رمپ هستند به کسانی که در سوار شدن با اتوبوس مشکل دارند کمک می کند. این طرح های جهانی نه تنها برای افراد سالخورده و یا برای افراد دارای نیازهای ویژه مفید است بلکه برای بسیاری دیگر نیز (مانند کسی که یک کالسکه مخصوص کودک را تحت فشار قرار می دهد) سودمند است.

مسئولیت های یک طراح داخلی ممکن است موارد زیر را شامل شود:
- تبلیغات برای پروژه های جدید
- مناقصه در مورد پروژه های جدید
- نشستن با مشتری برای مشخص کردن اهداف پروژه
- تجسم چگونگی استفاده از فضاها
- طرح های طراحی
- چیدن مواد و اثاثیه
- قرار دادن سفارشات برای مواد و اثاثیه
- ایجاد جدول زمانی پروژه
- تخمین هزینه پروژه
- نظارت بر ساخت و نصب پروژه
- هماهنگی با پیمانکاران در مورد برنامه ها و مشخصات
- هماهنگی با برق ، نقاشان ، بالگردها و سایر متخصصان
- اطمینان از رضایت مشتری پس از اتمام پروژه

محل کار یک طراح داخلی چگونه است؟
طراحان داخلی باید ساعت کاری انعطاف پذیر و محیط کار متنوع داشته باشند. برنامه ها معمولاً متناسب با نیاز مشتری خود طراحی می شوند و طراحان داخلی معمولاً برای بحث در مورد برنامه های مربوط به طراحی فضا به خانه یا محل کار مشتری می روند. پس از مشاوره اولیه و چند جلسه استراتژیک ، طراحان برای خرید مبلمان ، آثار هنری و لوازم مورد نیاز برای ایجاد فضای مورد نظر از مغازه ها بازدید می کنند.

بیشتر طراحان داخلی نیز فضای اتاق اداری خود را اجاره می کنند و یا دارای اتاق های جلسات برای تعامل با مشتری و تیم طراحی و همچنین یک منطقه پذیرایی ، دفتر و منطقه طراحی برای ایجاد عناصر داخلی هستند. در حالی که برای یک طراح مستقل ضروری نیست ، یک دفتر به مشتریان این امکان را می دهد که یک خدمات حرفه ای را ارائه دهد. تصور مثبت می تواند به موفقیت کلی در تجارت طراحی کمک کند.

طراح داخلی که به دنبال فرش است.

سوالات متداول
تفاوت بین یک طراح داخلی و یک دکوراتور داخلی چیست؟
ما اغلب می شنویم که "طراح داخلی" مشاغل و "دکوراتور داخلی" به طور متناوب مورد استفاده قرار می گیرند ، و اعتراف می کند که چند شباهت بین این دو وجود دارد. با این حال ، بیش از چند تفاوت نیز وجود دارد ، و برخی از این تفاوت ها نسبتاً قابل توجه هستند.

طراح داخلی
یک طراح داخلی چه در طراحی خانه و یا یک تجارت ، باید بتواند نیازها و خواسته های مشتری را تأمین کند و بخواهد تا فضایی زیبا و کاربردی ایجاد کند. یک طراح داخلی فقط ظاهر یک فضا را تقویت نمی کند. آنها همچنین عملکرد آن را تقویت می کنند. طراحان داخلی غالباً با معماران و پیمانکاران از نزدیک همکاری می کنند تا در دستیابی به این محیط به نظر برسند و به نظر مشتری بعد از آنکه هنوز به کد و الزامات نظارتی پایبند هستند ، کمک کنند. فرایند طراحی داخلی از یک روش خاص و منظم پیروی می کند که شامل تحقیق ، تجزیه و تحلیل ، فنی و خلاقیت می شود. علاوه بر این ، آگاهی از و به کارگیری اصول پایداری محیط زیست در این خط کار بیش از پیش ضروری شده است.

برای اینکه یک طراح داخلی باشید ، فرد باید از آموزش های خاص و آموزش رسمی عبور کند. در اینجا خلاصه ای از برنامه های مدرک کاردانی و لیسانس در طراحی داخلی آمده است:

برنامه های مدرک دانشگاهی دو ساله
سال اول برنامه های سطح همکار به طور کلی اصول طراحی و مهارت های اساسی را در هر دو طراحی دستی و ترسیم دیجیتال در بر می گیرد. تمرکز سال دوم به طور معمول در مباحث تخصصی تر از قبیل نورپردازی معماری ، تئوری رنگ ، تاریخ مبلمان و مفاهیم تجاری و بازاریابی مقدماتی است. دانشجویانی که دارای مدرک علمی کاربردی می شوند می توانند در نقش دستیار وارد این رشته شوند. دانش آموخته رشته هنر دانشجویان را برای ادامه آموزش طراحی داخلی خود آماده می کند. دانشیار دانشکده علوم غالبا توسط دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در رشته معماری یا طراحی صنعتی دارند ، دنبال می شوند.

مدارک کارشناسی چهار ساله
این برنامه ها شامل دوره هایی است که به مهارت های زیبایی شناختی ، فنی و تجاری مورد نیاز یک طراح داخلی خوب می پردازد. دانشجویان در چندین موضوع غوطه ور هستند: پیش نویس ، طراحی ، تصویربرداری 3 بعدی ، برنامه ریزی فضا ، مدیریت پروژه ، بازاریابی ، فروش و توسعه کسب و کار.

توجه: چندین ایالت و حوزه قضایی ایالات متحده و هفت استان کانادا قوانینی دارند که طراحان حرفه ای را ملزم به داشتن پروانه طراحی داخلی می کنند. برای واجد شرایط بودن برای دریافت مجوز ، داوطلبان باید از شورای ملی صلاحیت طراحی داخلی (NCIDQ) آزمون عبور کنند. NCIDQ شناخته شده ترین اعتبار طراح داخلی است. حتی پس از دریافت مجوز ، بسیاری از طراحان داخلی اغلب قبل از حرکت و راه اندازی شرکت خود ، با یک طراح داخلی با تجربه و با تجربه آشنا می شوند.

دکوراتور داخلی
یک دکوراتور داخلی با اضافه کردن مبلمان و لوازم جانبی قادر به ایجاد محیط زیبایی برای فضاهای داخلی است. شورای ملی صلاحیت های طراحی داخلی NCIDQ اظهار داشت: دکوراسیون اثاثیه یا تزئین فضایی با چیزهای شیک و زیبا است.

دکوراتورهای داخلی می توانند به یک اتاق خالی نگاهی بیندازند و ببینند که چگونه می توان با مبلمان ، رنگ ، آثار هنری و غیره از آن دسترسی گرفت. فضاهای موجود را می توان به طور کامل بروزرسانی یا مجدداً تغییر داد. آنها اغلب کمک می کنند تا از اثاثه یا لوازم داخلی ، پالایشگاه های مبلمان و فاضلاب ها استفاده کنند تا چشم اندازشان زنده شود.

برای تمرین حرفه ای ، یک دکوراتور داخلی نیازی به مجوز ندارد و نیازی به آموزش رسمی یا مدرسه ندارد. بنابراین ، آنها اجازه طراحی ندارند ، زیرا فقط طراحان داخلی دارای مجوز مجاز به انجام این کار هستند. یک راه آسان برای به یاد آوردن این نکته این است که طراحان داخلی هم می توانند طراحی کنند و هم تزئین کنند ، اما دکوراتورهای داخلی فقط می توانند تزئین کنند.

حتی اگر برای تمرین به عنوان دکوراتور داخلی نیازی به آموزش لازم نباشد ، دوره هایی ، برنامه ها و گواهینامه هایی برای کسانی که می خواهند افق خود را گسترش دهند و جدیدترین گزینه های انتخاب رنگ و پارچه ، سبک مبلمان ، طراحی فضایی و چیدمان اتاق را یاد بگیرند ، وجود دارد. گواهینامه هایی از سازمان هایی مانند C.I.D. (معتبر داخلی دکوراتور داخلی) دوره های آموزشی و مجوز را برای کمک به دکوراتورها در اثبات اعتبار خود ارائه می دهد.

تفاوت بین یک طراح داخلی و یک معمار چیست؟
هم طراحان داخلی و هم معماران مهارت های خاصی دارند که برای توسعه برنامه های طراحی برای مشتری خود استفاده می کنند. با این حال ، آنها عملکردهای قابل توجهی متفاوت از طراحی را انجام می دهند.

طراح داخلی
طراحان داخلی از توانایی های هنری خود برای تنظیم مجدد و تزئین فضاهای داخلی استفاده می کنند و با مشتریان خود (مالکان خانه ، صاحبان مشاغل و غیره) کار می کنند تا چیزی زیبایی شناسی و دلپذیر و کاربردی ایجاد کنند. یک طراح داخلی چه در طراحی خانه و چه در یک تجارت ، باید بتواند نیازها و خواسته های مشتری را درک و درک کند. فضاها می تواند از محیط های داخلی و خارجی تا رستوران ها ، سالن های بدنسازی ، دفاتر دندانپزشکی ، هتل ها و اسپا ها باشد. مهم نیست از نظر شکل و اندازه ، هر طراح داخلی با هدف نهایی ایجاد فضایی جذاب ، کاربردی و ایمن کار می کند.

یک طراح داخلی برای بحث در مورد دامنه پروژه ، و تهیه یک پیشنهاد طراحی ، با یک مشتری بالقوه ملاقات خواهد کرد. طرح پیشنهادی باید متناسب با بودجه و نیاز مشتری باشد و در بیشتر مواقع لازم است اصلاحاتی در طول مسیر انجام شود تا بودجه لازم حفظ شود. طراح داخلی همچنین تمام مواد مورد نیاز برای پروژه را تضمین می کند. طراحان غالباً با معماران و پیمانکاران از نزدیک همکاری می کنند تا در دستیابی به این محیط و نگاه مشتری بعد از این که هنوز به کد و الزامات نظارتی پایبند هستند ، همکاری کنند.

آموزش و پرورش: بیشتر بنگاه های طراحی نیاز دارند که طراحان حداقل یک مدرک دانشگاهی را که توسط شورای اعتباربخشی طراحی داخلی معتبر است ، داشته باشند. افرادی که دارای مدرک علمی کاربردی می شوند می توانند در نقش دستیار وارد این رشته شوند. دانشیار دانشجویی دانشجویان را برای ادامه آموزش طراحی داخلی خود آماده می کند و اغلب توسط دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در معماری یا طراحی صنعتی را دارند ، دنبال می شوند.

معمار
یک معمار به طور خاص آموزش دیده و دارای مجوز برای کار در زمینه برنامه ریزی و طراحی ساختمان ها است. این ساختمان ها می توانند هر مکانی باشند که مردم در آن زندگی می کنند ، می خورند ، کار می کنند و بازی می کنند - از چیزی به اندازه اضافه خانه شخصی تا یک هتل جدید در نوار لاس وگاس. نقش یک معمار این است که ایده ها و دیدگاه های خلاقانه مشتری خود را گرد هم آورده و نیازهای کسانی را که از فضای جدید استفاده می کنند ، در خاطر داشته باشد. معماران غالباً با طراحان داخلی همکاری نزدیکی دارند تا بتوانند به راحتی به این محیط دسترسی پیدا کنند و به نظر می رسند مشتری بعد از آنکه هنوز به کد و الزامات نظارتی پایبند است پس می رود.

نقش یک معمار شامل دانش و مسئولیت فنی زیادی است. نیاز به رعایت مقررات مربوط به ساختمان و ایمنی ، مقررات و محدودیتهای برنامه ریزی محلی است. بسته به پروژه ، ممکن است قوانینی در مورد حفظ محیط محلی یا هر قسمت تاریخی یک ساختمان وجود داشته باشد. پس از رسیدن پروژه به مرحله ساخت و ساز ، معمار در بازدیدها و جلسات سایت ، نظارت بر ساخت و ساز و امضاء بر روی قطعات مختلف کار ، مذاکره با پیمانکاران و مقابله با آنها و رفع هرگونه مشکلی که ممکن است بوجود بیاید ، شرکت خواهد کرد.

آموزش و پرورش: معماران باید برنامه لیسانس لیسانس (B.Arch) را که توسط هیئت معتبر ملی اعتبار معماری (NAAB) تأیید شده است ، تکمیل کنند. کارشناسی ارشد معماری (M.Arch) برای متقاضیانی که مدرک B.Arch را کسب کرده اند باز است و می خواهند در زمینه های حفاظت تاریخی ، نظریه طراحی ، طراحی خورشیدی یا زمینه مرتبط دیگری تخصص داشته باشند.

آیا طراحان داخلی خوشحال هستند؟
طراحان داخلی در بین مشاغل بسیار رتبه بندی می شوند. به طور کلی آنها در صدک 72 درصد مشاغل برای نمرات رضایتمندی قرار دارند. لطفا توجه داشته باشید که این شماره از داده هایی که ما فقط از اعضای Sokanu ما جمع آوری کرده ایم گرفته شده است.

به طور گسترده ای اعتقاد بر این است که فضاهای منظم و منظم باعث افزایش سلامت جسمی و روحی می شوند و باعث خوشبختی مردم می شوند. بنابراین نتیجه می گیرد که پزشکانی که چنین فضاهایی را ایجاد می کنند - طراحان - خودشان احساس رضایت و رضایت می کنند.

مراحل تبدیل شدن به یک طراح داخلی
مسیر تبدیل شدن به یک طراح داخلی اغلب با علاقه اولیه به طراحی شروع می شود و به دنبال آن آموزش رسمی در این زمینه ، صلاحیت حرفه ای و ادامه تحصیل انجام می شود.

طراحان داخلی چیست؟
با توجه به استفاده ما ، طراحان داخلی عمدتاً افراد هنری هستند. هدف حرفه ای آنها استفاده از دید هنری آنها برای ایجاد محیط های سالم و زیبایی شناختی است.

آیا باید یک طراح داخلی بشوم؟
قبل از تصمیم گیری برای کار در طراحی داخلی ، مهم است که برخی حقایق را درباره حرفه درک کنید:

بین دکوراتورها و طراحان تفاوت وجود دارد و تفاوت اصلی در آموزش است. واقعیت این است که هرکسی که دوست دارد با فضا ، رنگ و پارچه کار کند می تواند با تبلیغ خود به مشتریان بالقوه ، به دکوراتور تبدیل شود. اما طراحان داخلی باید دارای یک آموزش معتبر باشند.

برای طراحی باید ضابطه ای داشته باشید از جنبه های فنی کار طراحی داخلی می توان آموخت. اما ، غیرقابل انکار عامل ضرب و شتم وجود دارد که بخشی از این حرفه است. شما برای مقیاس ، نسبت ، چشم انداز ، تعادل ، رنگ و تعهدات ، پارچه و معماری نیاز به یک استعداد ذاتی دارید. احتمالاً به همین دلیل است كه اغلب گفته می شود كه طراحان بزرگ متولد می شوند ، ساخته نمی شوند.

طراحی داخلی بیشتر از پارچه و سرگرمی است کار با طیف گسترده ای از پارچه ها ، رنگ ها و سبک های مبلمان بسیار جالب به نظر می رسد. و همینطور است اما چیز دیگری برای طراحی یک طراح داخلی وجود دارد. این متخصصان باید در تاریخ طراحی ، ساختار ساختمانها ، قوانین و قوانین محلی ساختمان ، ارگونومی ، مفاهیم مکانی و اخلاق تحصیل کنند. آنها باید در انجام وظایف خاص و کار نزدیک با صاحبان خانه ، سازندگان و پیمانکاران ، معماران ، آژانسهای دولتی و صاحبان مشاغل ، راحت باشند.

شما عاشق سازمان هستید که سازمان با طراحی هوشمندانه همراه است. این اغلب تفاوت بین فضای جذاب و فضای ناپایدار است. و از طرف اداری تجارت ، برخورداری از چندین مشتری ، برنامه ، پروژه و بودجه نیاز به یک رویکرد منظم و سازمان یافته دارد.

یک طراح داخلی موفق…… یک انسان لذت بخش ، یک روانشناس ، کاهش دهنده و یک خواننده ذهن است. مردم در مورد خانه هایشان بسیار ریز و درشت هستند. برخی می دانند چه می خواهند. بعضی ها اینطور نیست. دیگران فکر می کنند می دانند چه می خواهند ، اما این کار را نمی کنند. این کار طراح داخلی است که سبک و خواسته های مشتری را با مشاوره حرفه ای تراز کند تا نتیجه مطلوب کسب کند. این کار آسانی نیست.

پیشرو باید به طور طبیعی برای شما پیش بیاید اساساً ، طراحان داخلی مدیران پروژه هستند. این نقش غالباً در هنگام برقراری ارتباط با پیمانکاران و خدمه و حتی با مشتری ، مهارت های رهبری محکم را می طلبد.

نمونه کارها محوری است همه با این گفته آشنا هستند ، یک تصویر هزار کلمه دارد. این امر به ویژه در زمینه طراحی داخلی صادق است. قرار است رنگها دیده شوند. منظور از پارچه ها قابل لمس است. صحبت در مورد آنها ، حتی با دانش و آشنایی بسیار کافی نیست. یک نمونه کار چشم نواز که طرح ها و پروژه های شما را به نمایش می گذارد یک ضرورت مطلق است. بنابراین فارغ التحصیلان تازه وارد بازار کار ممکن است دریابند که برای راه اندازی اوراق بهادار خود ، در ابتدا لازم است برخی از کارهای طرفداری را انجام داده و یا خدمات خود را با نرخ کم ارائه دهند. برای طراحان مستقر ، یک سبد برجسته مهم برای پیشرفت در صنعتی است که در آن رقابت شدید است.

چه مدت طول می کشد تا به یک طراح داخلی تبدیل شوید؟
برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی ، سه مسیر آموزش ممکن وجود دارد: • گواهینامه - یک سال یا کمتر • مدرک دانشگاهی - دو سال • مدرک لیسانس - چهار سال

به طور معمول ، کارفرمایان به دنبال کاندیداهای شغلی با مدرک هستند.

https://www.careerexplorer.com/careers/interior-designer/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 7480
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه