loading...

طراحی داخلی منزل

بازدید : 222
شنبه 14 تير 1399 زمان : 12:24

استخدام یک طراح داخلی یک لوکس است که اغلب برای بسیاری از افراد از دسترس خارج است. با این وجود ، استخدام یک طراح داخلی می تواند در دراز مدت صرفه جویی در زمان ، پول و انرژی بیشتری داشته باشد ، خواه در ساخت و ساز باشید ، یا نوسازی کنید و یا فقط در حال انجام یک makeover هستید.

طراحی داخلی چیست؟
تعریف طراحی داخلی هنر تقویت فضای داخلی یک ساختمان برای دستیابی به یک محیط سالم تر و زیبایی شناختی برای افرادی که از ملک استفاده می کنند.

حمام سیاه
طراحان داخلی عالی می دانند که چگونه هر اتاق را خیره کننده جلوه دهند.

Lydia Maskiell مجموعه داخلی

یک طراح داخلی چیست؟
یک طراح داخلی برنامه ریزی ، تحقیق ، هماهنگی و مدیریت پروژه هایی که محیط داخلی را در داخل ساختمان ها ایجاد می کند.

Lydia Maskiell یک طراح داخلی و رئیس تجارت خود در Tasmania ، مجموعه داخلی Lydia Maskiell است و می گوید یک طراح داخلی معمولاً جک تمام تجارت است. لیدیا می گوید: "آنها دانش فنی و مهارت هایی دارند که می توانند یک پروژه داخلی را از ابتدا طراحی کنند - خواه نوسازی باشد ، کار با یک معمار یا کار با یک طراح ساختمان در ساختمان جدید."

لیدیا دارای لیسانس طراحی محیط (داخلی) است و در صنعت یک ظاهر طراحی مسکونی و تجاری کار کرده است. تجربه لیدیا به عنوان طراح داخلی در صنعت بسیار گسترده و متنوع است. لیدیا می گوید: "طراحان داخلی درک خوبی از آگاهی مکانی دارند و با مشتری خود کار می کنند تا از نظر مکانی بهترین برنامه ها را برای نیازهای خود برنامه ریزی کند." "یک طراح داخلی باید دانش لازم را برای تفسیر یک فضا و اطمینان از عملکرد آن داشته باشد ، نسبت به مقیاس ، اندازه و نسبت فضایی که در آن کار می کنید احتیاط کنید."

تمام ساحل آشپزخانه سفید با مضمون
این تصویر نمونه ای از طراحی داخلی زیبا است.

گتی
وی افزود: "یک طراح داخلی می تواند ضمن در نظر گرفتن فضا ، رنگ ، روانشناسی رنگ ، مواد ، اتمام ، مطابقت مربوط به قوانین حاکم بر ایالتی و فدرال (مختصات مختلف به دولت) بتواند به طور مختصر مشتری خود را تحقق بخشد و پروژه را برای قیمت گذاری و مستند سازی کند. ساخت و ساز ، "می گوید: Krystal Sagona از شرکت بوتیک داخلی ملبورن جریان داخلی. "یک طراح داخلی قادر به طراحی پروژه است و در بعضی موارد ساخت و ساز ، اخذ مجوز ساخت و ساز ، ارائه گزارش کامل مشتری ، درک قوانین محلی و فدرال ، استفاده از نرم افزار رایانه ای مربوطه برای طراحی و مستند سازی یک پروژه."

اتاق خواب تک رنگ
شرکت طراحی داخلی Interior Flow یک اتاق خواب زیبا با رنگ های خاموش ایجاد کرده است.

Krystal Sagona / جریان داخلی
یک طراح داخلی چه کاری انجام می دهد؟
وی گفت: "یک طراح داخلی خوب ، یک بیننده است. آنها می توانند فضا را ببینند و محیطهایی ایجاد کنند که مشتری های خود را راضی کنند. این فضاهای تمام شده باید با ارتقاء سبک زندگی مشتری ، مشتریان و مشتریان خود را شگفت زده و تعجب کند. "

"یک طراح داخلی عالی می تواند به شما در ایجاد فضاهای رویایی کمک کند و آنها را به واقعیت تبدیل کند. طراح شما باید منابع زیادی داشته باشد و به شما در کشش تخیل کمک کند. طراحان باید به مشتریان خود كمك كنند تا روند خود را حفظ كنند و از طراحی بی انتها و ماندگار استفاده كنند. "

آشپزخانه خانه ساحلی
این خانه ساحلی توسط طراح داخلی باربارا اشمیت ایجاد شده است و باز و جادار اما کاربردی است.

باربارا اشمیت
به گفته لیدیا ، پس از ارزیابی فضا ، طراحان داخلی قادر به ترسیم نقشه های کاری و مستنداتی مناسب از جمله نقشه های کف ، ارتفاعات داخلی ، ملحقات سفارشی و جزئیات فضا هستند.

وی گفت: "طراحان داخلی همچنین باید بتوانند دیدگاه خود را از فضای پیشنهادی را از طریق نقشه های مفهومی و تفاسیر مفهومی به مشتری ارتباط دهند تا مشتری بتواند قبل از انجام تعهد بزرگ ، این احساس را پیدا کند که از چه فضایی به نظر می رسد. طراحان داخلی همچنین باید بدانند که از شیوه های ساختمان سازی و دانش عمومی در مورد سایر حرفه های تجاری برای شناخت محدودیت ها و الزامات یک فضا استفاده می کنند. "

لیدیا می گوید: لایه دوم نقش یک طراح داخلی این است که از مواد و خصوصیات آنها بفهمید ، مانند درک اینکه چقدر سطوح سخت می تواند بر آکوستیک یک اتاق تأثیر بگذارد ، یا درک چگونگی تأثیر یک ماده در سلامتی ما در یک محیط داخلی. .

لیدیا می گوید: "بسیاری از طراحان داخلی به دانش ما درباره روانشناسی یک فضا افتخار می کنند ، اینکه رنگها و مواد مختلف چگونه بر ما تأثیر می گذارد."

اتاق غذاخوری با میز الوار
این اتاق ناهار خوری توسط Interior Flow تعادل کاملی از نور ، فضا و کنتراست است.

Krystal Sagona / جریان داخلی
چگونه یک طراح داخلی می شوید؟
مسیرهای زیادی برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی وجود دارد. برخی از افراد تحصیلات طراحی داخلی را در دانشگاه انجام می دهند ، و برخی دیگر دوره هایی را در موسسات طراحی داخلی داخلی انجام می دهند. سایر طراحان داخلی از یک حرفه طراحی مشابه حرکت کرده اند و طبیعتاً به نقش یک طراح داخلی منتقل شده اند ، در حالی که دیگران در این کار تحت هدایت مربیان ارشد یاد گرفته اند.

دفتر تاریک
این دفتر توسط باربارا اشمیت یک مشت شخصیت را در خود جای داده است.

باربارا اشمیت
طراح داخلی Krystal Sagona از تجارت ملبورن داخلی داخلی فلو یک طراح داخلی بسیار با تجربه و موفق است. کریستال توضیح می دهد: "برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی ، باید در یک دانشگاه شناخته شده با یک دوره جامع ارائه دهید که شامل اسناد و مدارک باشد - که بیشتر کالج های کوچک و TAFE ارائه نمی دهند." "با این وجود ، اگر شما یک مدرک TAFE را در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون تکمیل کنید ، دوره های ساخت و ترسیم TAFE در دسترس است تا اطمینان حاصل شود که شما یک طراح داخلی خوب و گرد کار هستید که قادر به طراحی و تولید اسناد برای ساخت طراحی پیش بینی شده است."

اتاق نشیمن تک رنگ
این اتاق خواب تک رنگ توسط Interior Flow مدرن و در عین حال گرم است.

Krystal Sagona / جریان داخلی
باربارا اشمیت ، طراح داخلی می گوید: "من به طرحی غیر متعارف یک طراح داخلی شدم." وی گفت: "من یک سبک موافق بودم که یک طراح مجموعه و سپس یک طراح داخلی شدم. من در طی دو دهه گذشته در این کار آموختم و هر سال طراحی و طراحی ده ها و ده ها فضا را ادامه می دهم. اگر امروز کسی از من سؤال می کند ، من به شدت پیشنهاد می کنم برای شروع کار در یک مدرسه معتبر شرکت کنم و به عنوان دستیار یک طراح مستقر کار کنم. "

یک طراح داخلی چقدر حقوق می گیرد؟
براساس payscale ، متوسط دستمزد طراح داخلی 52.680 دلار AU است ، اما می تواند از 40.982 دلار تا 99.777 دلار در سال متغیر باشد. Payscale گزارش می دهد که یک طراح داخلی ممکن است بین 501 تا 6،054 دلار پاداش در سال درآمد داشته باشد و حقوق آنها به طور کلی منعکس کننده جایگاه آنها در تجارت است ، از جمله اینکه آیا آنها در نقش کمتری هستند یا مدیر یک بنگاه هستند.

به عنوان مثال ، شما می توانید از یک طراح داخلی معروف و تقاضا انتظار داشته باشید که بیشتر از یک طراح داخلی مستقل که برای خود کار می کند ، هزینه بیشتری برای خدمات خود بپردازد.

مرتبط: راهنمای نهایی برای یک ظاهر طراحی دکور اتاق نشیمن
اتاق خواب مردانه تک رنگ به رنگ خاکستری
تعادل کامل مردانگی و سبک.

گتی
چه مدرکی را باید در طراح داخلی جستجو کنید؟
طراح داخلی برنده جایزه Krystal Sagona بیش از 10 سال تجربه دارد و باعث ایجاد شهرت جدی در صنعت طراحی شده است ، بنابراین می داند هنگام معرفی یک طراح داخلی داخلی ، درباره چه چیزی صحبت می کند.

کریستال می گوید: "درخواست کنید ثبت نام طراح داخلی را برای به دست آوردن مجوزهای ساختمانی و کپی از بیمه مسئولیت عمومی خود - که همه طراحان باید به عنوان بهترین روش انجام دهند" مشاهده کنید. "بیمه مسئولیت عمومی تضمین می کند که اگر به دلیل مستندات طراح منتخب خود ، در صورت انجام کاری اشتباه پیش بروید ، بیمه آنها می تواند خطا را پوشش دهد."

فضای ناهار خوری در فضای باز
طراحی داخلی محدود به داخل خانه شما نمی شود.

کات مسقط برای خانه زیبا
"نمونه هایی از طرح های طراح داخلی آینده خود را ، که ممکن است به شکل رندرهای سه بعدی یا تابلوهای رنگی و خلق و خوی باشد ، بخواهید و از همه مهمتر ، بخواهید که از اسناد طراح داخلی برای اطمینان از تولید برنامه ها و ارتقاء مربوطه دیدن کنید." کریستال می گوید در حالی که قادر به انتخاب رنگ و به پایان رسیده همه خوب و خوب هستند ، شخصی موظف است به سازنده توصیه کند که کاشی ها در کجا قرار می گیرند و چگونه این کار در اتصالات کف موجود به پایان می رسد که ممکن است سطوح در ارتفاعات مختلف رمپ شود. "اگر هنوز مطمئن نیستید ، می توانید از خانه قبلی مشتری که طراح داخلی آن را تکمیل کرده ، مشاهده کنید."

کریستال توضیح می دهد که صنعت طراحی داخلی با توجه به شرایط معماری در استرالیا تنظیم نمی شود ، بنابراین بسیاری از کارهای اساسی و مقدماتی باید از قبل تکمیل شود.

"همیشه توافق نامه هزینه ای در کار خود داشته باشید تا خدمات ارائه شده را مشخص کنید تا بدانید که برای چه چیزی پرداخت می کنید. همیشه با احساس روده خود پیش بروید زیرا هرگز دروغ نمی گوید و اگر چیزی از آن خاموش است ، احتمالاً اینگونه است. "

چگونه یک طراح داخلی را انتخاب می کنید؟
کریستال می گوید که همراه داشتن با طراح داخلی که در آن کار می کنید بسیار مهم است. کریستال می گوید: "این یک تجربه عمیقاً شخصی هنگام تصمیم به نوسازی یا ساخت خانه جدید است و می خواهید اطمینان حاصل کنید که می توانید به طراح داخلی که انتخاب کرده اید اعتماد کنید." "باید بهترین علاقه های شما را در ذهن داشته باشید و نه فقط زیبایی شناسی طراحی. در حالت ایده آل می خواهید شخصی با حداقل 6+ سال تجربه به کار بگیرید تا اطمینان حاصل شود که دانش کاملی از صنعت ساخت و ساز دارد و می تواند ایده های خود را در ساخت و سازهای اجرایی اجرا کند و قادر به گفتگو با سازندگان سایت باشد. "

یک طراح داخلی چه کاری می تواند به شما کمک کند؟
لیدیا می گوید: "به نظر می رسد یک تصور غلط رایج است که نقش یک طراح داخلی صرفاً زیبایی شناسی است ، مانند انتخاب چند رنگ یا کوسن." "با این وجود ، طیف گسترده ای از دانش فنی وجود دارد که به عنوان یک طراح داخلی وجود دارد ، به همین دلیل بیشتر طراحان داخلی دارای مدرک دانشگاهی هستند. با درگیر شدن با یک طراح داخلی ، می توانید از این دانش استفاده کنید تا از فضای خود نهایت استفاده را ببرید. ما قطعاً ارزش سرمایه گذاری داریم! "

برنامه ریزی مکانی
نقشه های مستندات - نقشه های طبقه ، ارتفاعات داخلی
طراحی ملحقات سفارشی
نقشه های مفهومی ، ارائه های سه بعدی از فضای پیشنهادی
طرح و برنامه ریزی روشنایی
مشخصات مواد
مشاوره رنگ
چیدمان مبلمان
مدیریت پروژه
گلخانه به رنگ سفید
یک طراح داخلی می تواند هر اتاق خانه شما را دگرگون کند.

آرمل حبیب برای خانه زیبا
چرا از طراح داخلی استفاده می کنیم؟
به گزارش انستیتوی طراحی استرالیا ، طراحان و دکوراتورهای حرفه ای آموزش های گسترده و تجربیات و دانش فراوانی را به شما ارائه می دهند. طراحان داخلی و دکوراتورها از تخصص و دانش محصول خود استفاده می کنند تا ایده های اصلی شما را گسترش داده و توسعه دهند ، مشکلات محیطی را حل کنند و در وقت ، هزینه و ناامیدی صرفه جویی کنید.

طبق طراحی AU Houzz & Home 2018 طراحی طراحان داخلی 6٪ از متخصصانی را که در سال 2017 استخدام شده اند ، مطابق گزارش مالکان خانه که به نوبه خود املاک اصلی خود را به هوز اعلام کرده اند ، تشکیل می دهند. به طور متوسط ، صاحبان خانه قبل از استخدام یکی از طراحان داخلی که به راحتی احساس اطمینان و اطمینان می کنند ، 2 طراح داخلی را جدی می بینند.

چگونه می توان از طراحی داخلی خوب ، طراحی داخلی خوب را بیان کرد؟
متأسفانه ، مانند همه کارهای خلاقانه مانند طراحی داخلی ، هنر یا مد ، زیبایی در بیننده است. این که آیا یک نوع "طراحی خوب" است یا خیر ، اغلب به سلیقه شخصی و سبک شخصی که داوری می کند ، کاهش می یابد. با این حال ، برخی از نشانگرهای طراحی داخلی بد ، و نظر متفاوت درباره آنچه که طراحی خوب است ، وجود دارد.

Lydia Maskiell ، طراح داخلی ، می گوید با پرسیدن سؤالات زیر ، تعیین می کند که آیا طراحی داخلی خوب است یا خیر. "آیا فضا کاربردی است؟ آیا عناصر طراحی متناسب با فضا هستند؟ آیا آنها از حداکثر ارتفاع و یا طول اتاق استفاده کرده اند؟ آیا بین مواد و اتمامها رابطه مشخصی وجود دارد؟ آیا اصول طراحی عملکرد و زیبایی شناسی رعایت شده است؟ "

https://www.bhg.com.au/what-does-an-interior-designer-do

استخدام یک طراح داخلی یک لوکس است که اغلب برای بسیاری از افراد از دسترس خارج است. با این وجود ، استخدام یک طراح داخلی می تواند در دراز مدت صرفه جویی در زمان ، پول و انرژی بیشتری داشته باشد ، خواه در ساخت و ساز باشید ، یا نوسازی کنید و یا فقط در حال انجام یک makeover هستید.

طراحی داخلی چیست؟
تعریف طراحی داخلی هنر تقویت فضای داخلی یک ساختمان برای دستیابی به یک محیط سالم تر و زیبایی شناختی برای افرادی که از ملک استفاده می کنند.

حمام سیاه
طراحان داخلی عالی می دانند که چگونه هر اتاق را خیره کننده جلوه دهند.

Lydia Maskiell مجموعه داخلی

یک طراح داخلی چیست؟
یک طراح داخلی برنامه ریزی ، تحقیق ، هماهنگی و مدیریت پروژه هایی که محیط داخلی را در داخل ساختمان ها ایجاد می کند.

Lydia Maskiell یک طراح داخلی و رئیس تجارت خود در Tasmania ، مجموعه داخلی Lydia Maskiell است و می گوید یک طراح داخلی معمولاً جک تمام تجارت است. لیدیا می گوید: "آنها دانش فنی و مهارت هایی دارند که می توانند یک پروژه داخلی را از ابتدا طراحی کنند - خواه نوسازی باشد ، کار با یک معمار یا کار با یک طراح ساختمان در ساختمان جدید."

لیدیا دارای لیسانس طراحی محیط (داخلی) است و در صنعت یک ظاهر طراحی مسکونی و تجاری کار کرده است. تجربه لیدیا به عنوان طراح داخلی در صنعت بسیار گسترده و متنوع است. لیدیا می گوید: "طراحان داخلی درک خوبی از آگاهی مکانی دارند و با مشتری خود کار می کنند تا از نظر مکانی بهترین برنامه ها را برای نیازهای خود برنامه ریزی کند." "یک طراح داخلی باید دانش لازم را برای تفسیر یک فضا و اطمینان از عملکرد آن داشته باشد ، نسبت به مقیاس ، اندازه و نسبت فضایی که در آن کار می کنید احتیاط کنید."

تمام ساحل آشپزخانه سفید با مضمون
این تصویر نمونه ای از طراحی داخلی زیبا است.

گتی
وی افزود: "یک طراح داخلی می تواند ضمن در نظر گرفتن فضا ، رنگ ، روانشناسی رنگ ، مواد ، اتمام ، مطابقت مربوط به قوانین حاکم بر ایالتی و فدرال (مختصات مختلف به دولت) بتواند به طور مختصر مشتری خود را تحقق بخشد و پروژه را برای قیمت گذاری و مستند سازی کند. ساخت و ساز ، "می گوید: Krystal Sagona از شرکت بوتیک داخلی ملبورن جریان داخلی. "یک طراح داخلی قادر به طراحی پروژه است و در بعضی موارد ساخت و ساز ، اخذ مجوز ساخت و ساز ، ارائه گزارش کامل مشتری ، درک قوانین محلی و فدرال ، استفاده از نرم افزار رایانه ای مربوطه برای طراحی و مستند سازی یک پروژه."

اتاق خواب تک رنگ
شرکت طراحی داخلی Interior Flow یک اتاق خواب زیبا با رنگ های خاموش ایجاد کرده است.

Krystal Sagona / جریان داخلی
یک طراح داخلی چه کاری انجام می دهد؟
وی گفت: "یک طراح داخلی خوب ، یک بیننده است. آنها می توانند فضا را ببینند و محیطهایی ایجاد کنند که مشتری های خود را راضی کنند. این فضاهای تمام شده باید با ارتقاء سبک زندگی مشتری ، مشتریان و مشتریان خود را شگفت زده و تعجب کند. "

"یک طراح داخلی عالی می تواند به شما در ایجاد فضاهای رویایی کمک کند و آنها را به واقعیت تبدیل کند. طراح شما باید منابع زیادی داشته باشد و به شما در کشش تخیل کمک کند. طراحان باید به مشتریان خود كمك كنند تا روند خود را حفظ كنند و از طراحی بی انتها و ماندگار استفاده كنند. "

آشپزخانه خانه ساحلی
این خانه ساحلی توسط طراح داخلی باربارا اشمیت ایجاد شده است و باز و جادار اما کاربردی است.

باربارا اشمیت
به گفته لیدیا ، پس از ارزیابی فضا ، طراحان داخلی قادر به ترسیم نقشه های کاری و مستنداتی مناسب از جمله نقشه های کف ، ارتفاعات داخلی ، ملحقات سفارشی و جزئیات فضا هستند.

وی گفت: "طراحان داخلی همچنین باید بتوانند دیدگاه خود را از فضای پیشنهادی را از طریق نقشه های مفهومی و تفاسیر مفهومی به مشتری ارتباط دهند تا مشتری بتواند قبل از انجام تعهد بزرگ ، این احساس را پیدا کند که از چه فضایی به نظر می رسد. طراحان داخلی همچنین باید بدانند که از شیوه های ساختمان سازی و دانش عمومی در مورد سایر حرفه های تجاری برای شناخت محدودیت ها و الزامات یک فضا استفاده می کنند. "

لیدیا می گوید: لایه دوم نقش یک طراح داخلی این است که از مواد و خصوصیات آنها بفهمید ، مانند درک اینکه چقدر سطوح سخت می تواند بر آکوستیک یک اتاق تأثیر بگذارد ، یا درک چگونگی تأثیر یک ماده در سلامتی ما در یک محیط داخلی. .

لیدیا می گوید: "بسیاری از طراحان داخلی به دانش ما درباره روانشناسی یک فضا افتخار می کنند ، اینکه رنگها و مواد مختلف چگونه بر ما تأثیر می گذارد."

اتاق غذاخوری با میز الوار
این اتاق ناهار خوری توسط Interior Flow تعادل کاملی از نور ، فضا و کنتراست است.

Krystal Sagona / جریان داخلی
چگونه یک طراح داخلی می شوید؟
مسیرهای زیادی برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی وجود دارد. برخی از افراد تحصیلات طراحی داخلی را در دانشگاه انجام می دهند ، و برخی دیگر دوره هایی را در موسسات طراحی داخلی داخلی انجام می دهند. سایر طراحان داخلی از یک حرفه طراحی مشابه حرکت کرده اند و طبیعتاً به نقش یک طراح داخلی منتقل شده اند ، در حالی که دیگران در این کار تحت هدایت مربیان ارشد یاد گرفته اند.

دفتر تاریک
این دفتر توسط باربارا اشمیت یک مشت شخصیت را در خود جای داده است.

باربارا اشمیت
طراح داخلی Krystal Sagona از تجارت ملبورن داخلی داخلی فلو یک طراح داخلی بسیار با تجربه و موفق است. کریستال توضیح می دهد: "برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی ، باید در یک دانشگاه شناخته شده با یک دوره جامع ارائه دهید که شامل اسناد و مدارک باشد - که بیشتر کالج های کوچک و TAFE ارائه نمی دهند." "با این وجود ، اگر شما یک مدرک TAFE را در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون تکمیل کنید ، دوره های ساخت و ترسیم TAFE در دسترس است تا اطمینان حاصل شود که شما یک طراح داخلی خوب و گرد کار هستید که قادر به طراحی و تولید اسناد برای ساخت طراحی پیش بینی شده است."

اتاق نشیمن تک رنگ
این اتاق خواب تک رنگ توسط Interior Flow مدرن و در عین حال گرم است.

Krystal Sagona / جریان داخلی
باربارا اشمیت ، طراح داخلی می گوید: "من به طرحی غیر متعارف یک طراح داخلی شدم." وی گفت: "من یک سبک موافق بودم که یک طراح مجموعه و سپس یک طراح داخلی شدم. من در طی دو دهه گذشته در این کار آموختم و هر سال طراحی و طراحی ده ها و ده ها فضا را ادامه می دهم. اگر امروز کسی از من سؤال می کند ، من به شدت پیشنهاد می کنم برای شروع کار در یک مدرسه معتبر شرکت کنم و به عنوان دستیار یک طراح مستقر کار کنم. "

یک طراح داخلی چقدر حقوق می گیرد؟
براساس payscale ، متوسط دستمزد طراح داخلی 52.680 دلار AU است ، اما می تواند از 40.982 دلار تا 99.777 دلار در سال متغیر باشد. Payscale گزارش می دهد که یک طراح داخلی ممکن است بین 501 تا 6،054 دلار پاداش در سال درآمد داشته باشد و حقوق آنها به طور کلی منعکس کننده جایگاه آنها در تجارت است ، از جمله اینکه آیا آنها در نقش کمتری هستند یا مدیر یک بنگاه هستند.

به عنوان مثال ، شما می توانید از یک طراح داخلی معروف و تقاضا انتظار داشته باشید که بیشتر از یک طراح داخلی مستقل که برای خود کار می کند ، هزینه بیشتری برای خدمات خود بپردازد.

مرتبط: راهنمای نهایی برای یک ظاهر طراحی دکور اتاق نشیمن
اتاق خواب مردانه تک رنگ به رنگ خاکستری
تعادل کامل مردانگی و سبک.

گتی
چه مدرکی را باید در طراح داخلی جستجو کنید؟
طراح داخلی برنده جایزه Krystal Sagona بیش از 10 سال تجربه دارد و باعث ایجاد شهرت جدی در صنعت طراحی شده است ، بنابراین می داند هنگام معرفی یک طراح داخلی داخلی ، درباره چه چیزی صحبت می کند.

کریستال می گوید: "درخواست کنید ثبت نام طراح داخلی را برای به دست آوردن مجوزهای ساختمانی و کپی از بیمه مسئولیت عمومی خود - که همه طراحان باید به عنوان بهترین روش انجام دهند" مشاهده کنید. "بیمه مسئولیت عمومی تضمین می کند که اگر به دلیل مستندات طراح منتخب خود ، در صورت انجام کاری اشتباه پیش بروید ، بیمه آنها می تواند خطا را پوشش دهد."

فضای ناهار خوری در فضای باز
طراحی داخلی محدود به داخل خانه شما نمی شود.

کات مسقط برای خانه زیبا
"نمونه هایی از طرح های طراح داخلی آینده خود را ، که ممکن است به شکل رندرهای سه بعدی یا تابلوهای رنگی و خلق و خوی باشد ، بخواهید و از همه مهمتر ، بخواهید که از اسناد طراح داخلی برای اطمینان از تولید برنامه ها و ارتقاء مربوطه دیدن کنید." کریستال می گوید در حالی که قادر به انتخاب رنگ و به پایان رسیده همه خوب و خوب هستند ، شخصی موظف است به سازنده توصیه کند که کاشی ها در کجا قرار می گیرند و چگونه این کار در اتصالات کف موجود به پایان می رسد که ممکن است سطوح در ارتفاعات مختلف رمپ شود. "اگر هنوز مطمئن نیستید ، می توانید از خانه قبلی مشتری که طراح داخلی آن را تکمیل کرده ، مشاهده کنید."

کریستال توضیح می دهد که صنعت طراحی داخلی با توجه به شرایط معماری در استرالیا تنظیم نمی شود ، بنابراین بسیاری از کارهای اساسی و مقدماتی باید از قبل تکمیل شود.

"همیشه توافق نامه هزینه ای در کار خود داشته باشید تا خدمات ارائه شده را مشخص کنید تا بدانید که برای چه چیزی پرداخت می کنید. همیشه با احساس روده خود پیش بروید زیرا هرگز دروغ نمی گوید و اگر چیزی از آن خاموش است ، احتمالاً اینگونه است. "

چگونه یک طراح داخلی را انتخاب می کنید؟
کریستال می گوید که همراه داشتن با طراح داخلی که در آن کار می کنید بسیار مهم است. کریستال می گوید: "این یک تجربه عمیقاً شخصی هنگام تصمیم به نوسازی یا ساخت خانه جدید است و می خواهید اطمینان حاصل کنید که می توانید به طراح داخلی که انتخاب کرده اید اعتماد کنید." "باید بهترین علاقه های شما را در ذهن داشته باشید و نه فقط زیبایی شناسی طراحی. در حالت ایده آل می خواهید شخصی با حداقل 6+ سال تجربه به کار بگیرید تا اطمینان حاصل شود که دانش کاملی از صنعت ساخت و ساز دارد و می تواند ایده های خود را در ساخت و سازهای اجرایی اجرا کند و قادر به گفتگو با سازندگان سایت باشد. "

یک طراح داخلی چه کاری می تواند به شما کمک کند؟
لیدیا می گوید: "به نظر می رسد یک تصور غلط رایج است که نقش یک طراح داخلی صرفاً زیبایی شناسی است ، مانند انتخاب چند رنگ یا کوسن." "با این وجود ، طیف گسترده ای از دانش فنی وجود دارد که به عنوان یک طراح داخلی وجود دارد ، به همین دلیل بیشتر طراحان داخلی دارای مدرک دانشگاهی هستند. با درگیر شدن با یک طراح داخلی ، می توانید از این دانش استفاده کنید تا از فضای خود نهایت استفاده را ببرید. ما قطعاً ارزش سرمایه گذاری داریم! "

برنامه ریزی مکانی
نقشه های مستندات - نقشه های طبقه ، ارتفاعات داخلی
طراحی ملحقات سفارشی
نقشه های مفهومی ، ارائه های سه بعدی از فضای پیشنهادی
طرح و برنامه ریزی روشنایی
مشخصات مواد
مشاوره رنگ
چیدمان مبلمان
مدیریت پروژه
گلخانه به رنگ سفید
یک طراح داخلی می تواند هر اتاق خانه شما را دگرگون کند.

آرمل حبیب برای خانه زیبا
چرا از طراح داخلی استفاده می کنیم؟
به گزارش انستیتوی طراحی استرالیا ، طراحان و دکوراتورهای حرفه ای آموزش های گسترده و تجربیات و دانش فراوانی را به شما ارائه می دهند. طراحان داخلی و دکوراتورها از تخصص و دانش محصول خود استفاده می کنند تا ایده های اصلی شما را گسترش داده و توسعه دهند ، مشکلات محیطی را حل کنند و در وقت ، هزینه و ناامیدی صرفه جویی کنید.

طبق طراحی AU Houzz & Home 2018 طراحی طراحان داخلی 6٪ از متخصصانی را که در سال 2017 استخدام شده اند ، مطابق گزارش مالکان خانه که به نوبه خود املاک اصلی خود را به هوز اعلام کرده اند ، تشکیل می دهند. به طور متوسط ، صاحبان خانه قبل از استخدام یکی از طراحان داخلی که به راحتی احساس اطمینان و اطمینان می کنند ، 2 طراح داخلی را جدی می بینند.

چگونه می توان از طراحی داخلی خوب ، طراحی داخلی خوب را بیان کرد؟
متأسفانه ، مانند همه کارهای خلاقانه مانند طراحی داخلی ، هنر یا مد ، زیبایی در بیننده است. این که آیا یک نوع "طراحی خوب" است یا خیر ، اغلب به سلیقه شخصی و سبک شخصی که داوری می کند ، کاهش می یابد. با این حال ، برخی از نشانگرهای طراحی داخلی بد ، و نظر متفاوت درباره آنچه که طراحی خوب است ، وجود دارد.

Lydia Maskiell ، طراح داخلی ، می گوید با پرسیدن سؤالات زیر ، تعیین می کند که آیا طراحی داخلی خوب است یا خیر. "آیا فضا کاربردی است؟ آیا عناصر طراحی متناسب با فضا هستند؟ آیا آنها از حداکثر ارتفاع و یا طول اتاق استفاده کرده اند؟ آیا بین مواد و اتمامها رابطه مشخصی وجود دارد؟ آیا اصول طراحی عملکرد و زیبایی شناسی رعایت شده است؟ "

https://www.bhg.com.au/what-does-an-interior-designer-do

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 7464
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه